Bij dezen...:quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zat het nosjournaal te kijken? Hoorde ik net correct eet- en drinkgelegenheden in hotels dicht?
Als iemand dat heeft ook graag een linkje waar dit zwart op wit staat
Geen noodzakelijk verkeer?quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tenzij Belgie nu slim is en zegt we laten geen noodzakelijk verkeer toe vanuit NL.
Kannikniezeggenniequote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef 297534 het volgende:
[..]
Vakantieparken had ik nog niet gezien. Waar las je dat?
Langer dan Duitsland bijvoorbeeld. Ook gaan de maatregelen één dag eerder in ten opzichte van Duitslandquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef StephanL het volgende:
Tot 19 januari ook echt, dat is best lang
Nee, deze moet je dan hebben: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1156 ALLES DICHT GENOT OLÉquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Bij dezen...:
Eetgelegenheden in hotels moeten ook dicht. Waren een uitzondering. Straks niet meer.
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Scorpie het volgende:
Gaan ze die boetes nog even omhoog gooien naar 1500E eigenlijk?
Zal die wel gewoon open blijven of?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Die verslaggeefster is wel nice trouwens
Zeker, maar das natuurlijk geen argument nu om het niet te doen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vooral handig wat vroeger al iets te doen waardoor het allemaal zover niet hoeft te komen.
Ik neem aan dat dat inderdaad voor mensen met diabetes open blijft.quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is voor sommige de pedicure ook.
Dat lijkt mij wel, ja, maar tot op heden is alles gebaseerd op lekken en ongenaamde bronnen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Vallen MBO en HBO ook onder onderwijs dat gesloten wordt? Expliciet benoemd?
Heb je ook GeenStijl gelezen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:22 schreef nomina het volgende:
Zou Merkel Rutte gebeld hebben en gevraagd om solidair te zijn?
Malou Petter zeker?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Yes correct.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zat het nosjournaal te kijken? Hoorde ik net correct eet- en drinkgelegenheden in hotels dicht?
Als iemand dat heeft ook graag een linkje waar dit zwart op wit staat
Die zaten in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Paniek hier op kantoor is compleet hoor, als een schokgolf ging het rond
Als iets al dicht is hoef je get niet nogmaals te noemenquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?quote:
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die zaten in de ontkenningsfase?
Alle scholen. Hoeft toch niet expliciet benoemd te worden dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Die staat de kind op te halen en doet 't journaal ff d'r bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Boetes voor bedrijven die nog steeds geen maatregelen hebben getroffen om mensen thuis te laten werken?quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Hoorde ik nu goed dat ze thuiswerken willen gaan afdwingen. Hoe dan?
Enkelband om en wanneer ze je op kantoor zien word je afgevoerd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?
Blijkt Vomy gewoon een collega te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..
godsamme wat een fopmaatregelen waren dat ook.......en dan er nog wat van verwachten ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact.
Dus niet als je al op 2000 besmettingen per dag zit de kroegen een keer een uurtje eerder sluiten![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |