Heb je ook GeenStijl gelezen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:22 schreef nomina het volgende:
Zou Merkel Rutte gebeld hebben en gevraagd om solidair te zijn?
Malou Petter zeker?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Die verslaggeefster is wel nice trouwens
Yes correct.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zat het nosjournaal te kijken? Hoorde ik net correct eet- en drinkgelegenheden in hotels dicht?
Als iemand dat heeft ook graag een linkje waar dit zwart op wit staat
Die zaten in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Paniek hier op kantoor is compleet hoor, als een schokgolf ging het rond
Als iets al dicht is hoef je get niet nogmaals te noemenquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Vallen MBO en HBO ook onder onderwijs dat gesloten wordt? Expliciet benoemd?
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?quote:
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die zaten in de ontkenningsfase?
Alle scholen. Hoeft toch niet expliciet benoemd te worden dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Vallen MBO en HBO ook onder onderwijs dat gesloten wordt? Expliciet benoemd?
Die staat de kind op te halen en doet 't journaal ff d'r bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Die verslaggeefster is wel nice trouwens
Boetes voor bedrijven die nog steeds geen maatregelen hebben getroffen om mensen thuis te laten werken?quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Hoorde ik nu goed dat ze thuiswerken willen gaan afdwingen. Hoe dan?
Enkelband om en wanneer ze je op kantoor zien word je afgevoerd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?
Blijkt Vomy gewoon een collega te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..
godsamme wat een fopmaatregelen waren dat ook.......en dan er nog wat van verwachten ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact.
Dus niet als je al op 2000 besmettingen per dag zit de kroegen een keer een uurtje eerder sluiten![]()
.
Nou ja op de werkvloer is alles gewoon doorgegaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..
Als je op kantoor zit had je er al niet moeten zitten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Paniek hier op kantoor is compleet hoor, als een schokgolf ging het rond
quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkt Vomy gewoon een collega te zijn
Er is een extra NOS journaal met alle maatregelen op een rijtje.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Huh, heb ik iets gemist, zijn alle regelingen al kenbaar gemaakt?
Probleem is dat je door dit niet te volgen en inconsequente beleid een groot deel van de mensen allang kwijt bent geraakt. Mensen houden zich amper aan regels, 18% gaat gewoon met een positieve test naar buiten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werkt niet hier want wij sluiten winkels. Dan gaan mensen zich verplaatsen. Wil het werken moet je mensen opsluiten.
Via via, schijnbaar. Het is echt triest dat het op deze wijze gedaan wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Huh, heb ik iets gemist, zijn alle regelingen al kenbaar gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |