Niet dat het veel uitmaakt. Productie is toch meer de bottleneck? We hadden beter een fabriek kunnen bouwen van het geld wat we allemaal weggooien.quote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. Als zelfs Canada het al goedkeurt.
Fabel: Hugo heeft de situatie goed onder controle.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
De Jonge is vanavond bij het programma "Het Coronavirus: Feite en Fabels"
Te zien om 20.30 uur. Direct na het 8-uurjournaal
Er is afgesproken dat heel de EU het gelijktijdig uitrolt. De inkoop is ook door de EU centraal gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik minister was dan had ik zelf een noodmaatregel genomen. Je gaat toch geen weken wachten als andere ontwikkelde landen het gewoon goedkeuren. Wat is dat voor iets raars?
Sterk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zet je denkvermogen maar even aan dan
Ik kan hier ook met mijn verstand niet bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens, de basisscholen moeten openblijven.
dan kan de kinderopvang ook door, en worden de ouders ontlast, die kunnen dan normaal doorwerken, die hebben heel hun verlofsaldo van 2020 al opgebrand, en nu gaat het saldo 2021 er ook aan.
Waar werkgegevers eerder coulant waren, zal dat nu minder zijn.
Die doet de afdeling fabels waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
De Jonge is vanavond bij het programma "Het Coronavirus: Feite en Fabels"
Te zien om 20.30 uur. Direct na het 8-uurjournaal
Een maand?quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat als ze een maand geleden een lockdown hadden ingevoerd het nu weer voorbij was.
Ja gaan volledig dicht volgens berichtgeving.quote:
Vandaag krijgen we nog een mini black friday.quote:Op maandag 14 december 2020 13:00 schreef Scorpie het volgende:
En zie hier de consequentie van alle Black Friday wappies die de straten lekker vol lieten stromen. Top gedaan.
De drukte in de ziekenhuizen is nog te overzien. Exponentiële groei is er niet. Maar je negeert mijn vraag, reken je de schade van het 'ingrijpen' wel mee in je berekening?quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder besmettingen dus minder exponentiële groei, je uitgangspunt is dan veel gunstiger. Plus minder drukte in de ziekenhuizen, want daar gaat dit over.
Ik vermoed een veel grotere.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we nog een mini black friday.
Minder, ja. De vraag is dan hoeveel minder en hoe dat helpt als je klassen hebt van 25.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik kan hier ook met mijn verstand niet bij.
De winst zal echt minimaal zijn. Onlangs hier nog een - volgens mij - IJslands onderzoek voorbij zien komen over dat kinderen <12 echt een stuk minder bijdragen aan verspreiding dan de rest.
Maar dan hadden we vrijwel geen immuniteit opgebouwd...quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een maand?Je had in september al moeten ingrijpen toen de R op 1,3 lag en we ruim over de duizend besmettingen per dag gingen zonder adequate testcapaciteit.
Uh, eigenlijk wel.quote:
Het heilige Duitsland met al die testen en bco voert nu ook een lockdown inquote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een maand?Je had in september al moeten ingrijpen toen de R op 1,3 lag en we ruim over de duizend besmettingen per dag gingen zonder adequate testcapaciteit.
Ook RIP aan de sportverenigingen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja gaan volledig dicht volgens berichtgeving.
Tot zover de gezonde motor van de maatschappij.
En dan drie, vier maanden in lockdown?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan dicht. Heb al gebeld want dat is ook een vraag van me. Postnl zegt dat ze dicht gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Benny het volgende:
En hoe zit het met de niet-essentiele winkels die ook pakketophaalpunt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |