Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.quote:
Hij heeft zijn krediet met zo ongeveer alles toch allang verspeeld?quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef Benny het volgende:
Baudet: "Het is totaal niet intelligent wat we doen"
Iedereen is toch thuis dus die zijn niet meer nodigquote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Benny het volgende:
En hoe zit het met de niet-essentiele winkels die ook pakketophaalpunt zijn?
Ja lijkt me wel iets dat mee speelt.quote:Op maandag 14 december 2020 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan het zijn dat de kinderopvang dicht gaat om (werkende) ouders meer te dwingen thuis te blijven?
Je gaat daar toch geen weken op wachten? Wat is dat voor iets raars?quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat heel de EU het gelijktijdig uitrolt. De inkoop is ook door de EU centraal gedaan.
quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.
En tegelijk zadel je een hoop ouders op met problemen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel iets dat mee speelt.
Hoezo? Exact 9 a 10 dagen later en de cijfers exploderen. Je kan nog zo op zijn Trump's cijfers blijven ontkennen, maar die liegen gewoon niet.quote:
Low key wil de politiek je toch nog een kans geven om wel belangrijke dingen te halen. Maar in de praktijk gaan nu een hoop mensen onbelangrijke dingen halen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Fretwork het volgende:
Wel typisch dat we vannacht dichtgaan om een run te voorkomen, en dat dat dan nu al bekend is
Bij mij welquote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Gmail al in lockdown trouwens?
Het is aan jou om die causatie aan te tonen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Exact 9 a 10 dagen later en de cijfers exploderen. Je kan nog zo op zijn Trump's cijfers blijven ontkennen, maar die liegen gewoon niet.
Voor Baudetje zijn 3 miljoen doden acceptabel. Anders voelt hij zich een gokooide tijger die niet antilopen kan jagen.quote:
Misschien zijn ze in Portugal of Finland nog niet zo ver. Wel solidair blijven hè!quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je gaat daar toch geen weken op wachten? Wat is dat voor iets raars?
@Lenny_Leonard kom er maar in.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De drukte in de ziekenhuizen is nog te overzien. Exponentiële groei is er niet. Maar je negeert mijn vraag, reken je de schade van het 'ingrijpen' wel mee in je berekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |