Je bedoelt opa? Dat is maar een omstander.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:12 schreef ddx het volgende:
Waarom pakken ze allemaal die 1e man op en laten ze die 2e lopen ?
Die 1e man ook toch ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bedoelt opa? Dat is maar een omstander.
En Kendra danquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
Exit Jonathan en Tom O.
Lekker handig om je pistool achter te laten en je machinegeweer niet te kunnen gebruiken.
Als ze zichzelf al invult dan tja unaniem naar huis. Maar wel met geweer klaar en vinger op de trigger met Jeroen mee lopenquote:
Dennis heeft ook op haar gestemdquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Toch een relatie aan over gehouden.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Ja stomme cliffhangerquote:
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef Joosie200 het volgende:
En weer twee. Dan nog Jonathan / Tom O.
Feromonen in haar onderbroek hebben goed hun werk gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Oh okequote:
Wie niet luisteren wil moet voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Ener-G het volgende:
Met het zwaardere kaliber wat ze bij de KCT gebruiken schiet je volgens mij ook niet even iemand in zn been van die afstand, maar ligt die knie er gewoon helemaal af
Heb me ook nogal gestoord aan die evaluatie, en aan dat met Jonathan in het bijzonder. Vond en vind Ray inderdaad ook niet bijster intelligent overkomen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Revanches het volgende:
Jonathan werd onterecht gepakt op iets wat hij zei( waar overigens wel wat in zat maar Ray snapte de dieper liggende logica niet). Werd verder ook niet over zijn goede prestaties gesproken. Die Ray zit trouwens ook ongelooflijk vast in zijn eigen cirkelredeneringen, en hij zegt hele tegenstrijdige dingen. Vind Ray minder intelligent overkomen dan die Majoor de Graaff.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
Attitude probleem.
Pff: ja Krijn is zelfverzekerd egoistisch en arrogant. Maar hem nu niet eerder wegsturen?
Weet je wat ik vooral beter vond bij Kamp Waes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Het lijkt wel alsof die evaluaties zo opgezet werden dat ze hoe dan ook gepakt werden op hun woorden ofzo. Matige tv, was wederom bij Kamp Waes beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral beter vond bij Kamp Waes?Thanks, zat al op een post als deze te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral beter vond bij Kamp Waes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Is toch ook een liefje? Leuke meid.quote:Op zondag 20 december 2020 00:35 schreef jameshond7 het volgende:
Volgens mij ziet die ene militair naast Ray de laatst overgebleven meid wel zitten
Viel ff uit zn strenge rol idd, na die opdracht jaquote:Op zondag 20 december 2020 00:35 schreef jameshond7 het volgende:
Volgens mij ziet die ene militair naast Ray de laatst overgebleven meid wel zitten
quote:Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef Chia het volgende:
Haha Kendra zegt op Insta dat ze de eerste week na het programma 's nachts telkens wakker schrok omdat ze haar wapen kwijt was.
quote:In een serie van acht afleveringen volg je de trainingen en trainingsmissies van de vijftien deelnemers. Onder leiding van instructeurs Ray en Dai, worden de rekruten gepokt en gemazeld. De twee commando-experts halen het uiterste uit de kandidaten en weten precies wat ze willen zien in een commando. Met een schat aan operationele ervaring waaronder acht buitenland missies achter de vijandelijke linies, kennen zij het klappen van de zweep en weten als geen ander wie commando-waardig is …en wie niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:11 schreef Tegan het volgende:
Wat ik niet begrijp, het duurde toch 3 weken o.i.d., hoezo zitten ze pas op dag 7?
quote:IJzeren discipline en wilskracht zijn nodig om een van de zwaarste opleidingen van Nederland te kunnen volbrengen. Die van de Special Forces, de best getrainde militaire eenheid van ons land. In het nieuwe AVROTROS-programma Kamp Van Koningsbrugge ondergaan vijftien gewone burgers acht dagen lang deze loodzware training. Wie haalt het eind van dit unieke experiment waarbij zowel fysiek als mentaal het uiterste wordt gevraagd? Jeroen van Koningsbrugge is daar om zijn rekruten een hart onder de riem te steken.
Maar weten de kandidaten ook dat het acht dagen is?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:27 schreef Tegan het volgende:
Thanks, verkeerd begrepen dus.
Acht dagen is wel een stuk minder uitzichtloos dan 3 weken.
Bepaalde mensen in dit topic vinden het vergelijken met Kamp Waes niet leuk maar ik doe het toch even:quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar weten de kandidaten ook dat het acht dagen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bepaalde mensen in dit topic vinden het vergelijken met Kamp Waes niet leuk maar ik doe het toch even:Ze dachten twee weken, het was acht dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
[..]
Bepaalde mensen in dit topic vinden het vergelijken met Kamp Waes niet leuk maar ik doe het toch even:Ik vroeg mij al af of Kamp Waes langer duurde. Dan snap ik wel dat mensen eerst een waarschuwing kregen en dat sommige dingen wellicht wat zwaarder waren. Dat geeft ook meer begrip voor de verschillen tussen de twee kampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: laat maar...
[ Bericht 1% gewijzigd door potjecreme op 22-12-2020 14:03:27 (toch geen verschil in het aantal dagen) ]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze dachten twee weken, het was acht dagen.
[..]
Bepaalde mensen in dit topic vinden het vergelijken met Kamp Waes niet leuk maar ik doe het toch even:Haha ik had de vergelijking subtiel proberen te ontwijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Waar kun je die kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:21 schreef Mansjester het volgende:
Je hebt ook zo' n Belgische versie, Kamp Waes. Ik ben we heell benieuwd wat mensen daar van vinden in vergelijking met de Nederlandse versie?
Ik heb het een paar maanden geleden teruggekeken via VRT, maar ik zie nu dat het niet meer beschikbaar is.quote:
Ja eens. Ik denk ook wel dat ze niet zomaar (de eventuele hierna volgende) gedetailleerde militaire technieken en methoden zomaar op tv willen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:40 schreef nomina het volgende:
Bij die confrontatie in de loods met de man die riep, "Je mag hier niet komen." leek het wel of hij bij sommigen beter meewerkte dan bij anderen. Bijvoorbeeld bij Tom O terwijl die toch duidelijk sprak. Vond het ook een beetje raar dat ze bij hem begonnen over kaalscheren omdat hij model is. Hij zal er wel uitgaan.
Ergens jammer dat het programma stopt waar het eigenlijk interessant wordt. Ik vind de psychologische en intelligentie aspecten van de opleiding interessanter dan de lichamelijke inspanningen al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Klopt, daar had ik ook al aan gedacht maar gehoopt dat de meer algemene dingen wel aan bod kwamen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja eens. Ik denk ook wel dat ze niet zomaar (de eventuele hierna volgende) gedetailleerde militaire technieken en methoden zomaar op tv willen.
Het volgen van twitteraccounts lijkt me niet iets voor de KCT...quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:13 schreef nomina het volgende:
Iets wat waarschijnlijk niet uitgezonden zou worden, is hoe het winnen van inlichtingen gaat.
Zouden ze bepaalde twitteraccounts volgen? Daar worden oorlogshandelingen in real live gedeeld. Probleem is natuurlijk betrouwbaarheid en ook in hoeverre ze dan zelf te traceren zijn.
Off topic het neerhalen van MH 17 zou waarschijnlijk met diverse bronnen ook achterhaald kunnen worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Heb ik eerder ook gevraagd, maar is blijkbaar nergens terug te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Voor de inlichtingen hebben ze natuurlijk de MIVD.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het volgen van twitteraccounts lijkt me niet iets voor de KCT...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |