Als zelfs zij het zeggen...quote:Op zondag 13 december 2020 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Telegraaf, de krant van paniekerend Nederland, heeft ook een artikel waarin het bericht ontkent word.
Zal vast wel iets van die lijst kloppen.quote:
Hmmm... dat lijstje dus ontkennen is een manier om aan te geven dat het dus dat niet zal gaan zijn. Toch ?quote:
Das Victor Reinierquote:Op zondag 13 december 2020 21:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, en ook nog met allerlei onbekende acteurs. Ik zou liever zien dat de minister van volksgezondheid wordt gespeeld door die ene van Baantjer.
Maar gaan ze ook leveren.... dat wordt nu de hamvraag.quote:
Ben jij fictieschrijver van beroep?quote:Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmm... dat lijstje dus ontkennen is, is een manier om aan te geven dat het dus dat niet zal gaan zijn.
Probleem wat ik hier vooral heb, ook met nieuws uit MSM, is de koersloosheid van het Kabinet en ik mij niet kan onttrekken dat men zelf ballonnetjes loslaat om te kijken hoe ze vervliegen en die vervolgens laat ontluchten.
Dat MinJV waarschuwt is wmb vooral om de eigen geest in de fles te kunnen houden zodat het kan borrelen.
Hoofdoorzaak is het ontbreken van navigatie in een dikke BNW en nu rondrijdt met daarin een blauwkapje een eenzame fietser blauwbekkend zonder GPS tegenkomt.
Maar het zal nog wel iets omhoog gaan de hoeveelheid mensen die dagelijks in het ziekenhuis opgenomen worden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:57 schreef hjansen82 het volgende:
Mensen moeten zich niet maar laten testen. Want het lijkt dat al het beleid daar op afgestemd is. De opnames in de ziekenhuizen blijft ongeveer stabiel. Dus het aantal positieve gevallen nu lijkt nauwelijks invloed op de ziekenhuizen te hebben.
Nee want dan had Steven Seagal ze allemaal al kapot geslagenquote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef halfway het volgende:
Ben ik in een zeer slechte B film beland al 10 maanden lang?
Nope, ik hou mij wel bezig met augmented virutal reality.quote:
Michael Dudikoff.quote:Op zondag 13 december 2020 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee want dan had Steven Seagal ze allemaal al kapot geslagen
Vooral dat (zware) zegt mij genoeg. Niks zwaars aan deze lijst, we krijgen dus weer pussy regels.quote:
Waar ik moeite mee heb is de steeds maakbare samenleving. Waarom moet 97 procent van de mensen lijden voor 2 procent. Hoe kun je dat rechtvaardigen. En tegen welke prijs?quote:Op zondag 13 december 2020 22:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar het zal nog wel iets omhoog gaan de hoeveelheid mensen die dagelijks in het ziekenhuis opgenomen worden.
Kan me niet voorstellen dat je zo'n lijst gaat ontkennen en het doodleuk waar blijkt te zijn morgen. Sta je als ministerie ook voor lul. Al kun je achteraf nog zeggen dat het lijstje op het moment zelf puur speculatie was.quote:Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmm... dat lijstje dus ontkennen is, is een manier om aan te geven dat het dus dat niet zal gaan zijn.
Probleem wat ik hier vooral heb, ook met nieuws uit MSM, is de koersloosheid van het Kabinet en ik mij niet kan onttrekken dat men zelf ballonnetjes loslaat om te kijken hoe ze vervliegen en die vervolgens laat ontluchten.
Dat MinJV waarschuwt is wmb vooral om de eigen geest in de fles te kunnen houden zodat het kan borrelen.
Hoofdoorzaak is het ontbreken van navigatie in een dikke BNW en nu rondrijdt met daarin een blauwkapje een eenzame fietser blauwbekkend zonder GPS tegenkomt.
Echt, die lappen tekst van jou joh, mijn hemelquote:Op zondag 13 december 2020 22:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nope, ik hou mij wel bezig met augmented virutal reality.
Dat heb je wel 's zo als je drukte vermijd.quote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt, die lappen tekst van jou joh, mijn hemel
Als de ziekenhuizen overstromen is het leed veel groter...quote:Op zondag 13 december 2020 22:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Waar ik moeite mee heb is de steeds maakbare samenleving. Waarom moet 97 procent van de mensen lijden voor 2 procent. Hoe kun je dat rechtvaardigen. En tegen welke prijs?
Geen idee. Hoe rate je leed?quote:Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen overstromen is het leed veel groter...
Zeg vriend, ik hoop het niet maar stel nu dat jij morgen te horen krijgt dat je een zeer agressieve kanker hebt.quote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik kan heus wel een tendens zien in de cijfers. Vertraging of niet. Ik ben toch niet achterlijk. Dat ik niet zo NPO schaap ben als de rest. Is dat een probleem?
Oh ja hoezo?quote:Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jezus dit soort kansloze verhalen lees ik nu 9 maanden alquote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg vriend, ik hoop het niet maar stel nu dat jij morgen te horen krijgt dat je een zeer agressieve kanker hebt.
Dan wil je toch graag behandeld worden? Als we de boel de boel laten kan dat dus niet meer. Of die dringende operatie etc, Dan is het zorgapparaat ingestort. Snap je het nu?
Dat gebeurt nu toch ook niet. Waarom dan strengere maatregelen. Ik snap het niet.quote:Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat je geen zorg kunt krijgen als je dat nodig hebt, lijkt me wel onder leed vallen. En met ziekenhuizen die overstromen, krijgt niemand meer de zorg die hij nodig heeft. Onoverzienbaar leed, toch?quote:
'Blijf zoveel mogelijk thuis' is aan het begin van deze gedeeltelijke lockdown ook gezegd. Alleen is het vervolgens op de achtergrond verdwenen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef Remco het volgende:
Het allergrootste verschil met de lockdown van dit voorjaar was vooral het zinnetje 'blijf zoveel mogelijk thuis'. Ik ben benieuwd of die terug komt of dat we het bij 'vermijdt drukke plekken' houden.
Kansloos? Spreek je wel eens iemand die in een ziekenhuis werkt?quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh ja hoezo?
[..]
Jezus dit soort kansloze verhalen lees ik nu 9 maanden al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |