quote:bron: nu.nl 13dec20 20u45
Het kabinet bekijkt de mogelijkheid om niet-essentiële winkels tijdelijk te sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Dat bevestigen ingewijden aan persbureau ANP na berichtgeving in diverse media. Wanneer de sluiting moet ingaan en hoelang die zal duren, wordt momenteel uitgezocht. Levensmiddelenzaken blijven in ieder geval open.
Ach welnee. Sowieso, een kabinet langer laten zitten omdat dat ze bestuurlijk op dat moment wat makkelijker uitkomt is een democratische doodzonde.quote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
De kans is wel groot dat er gaat gebeuren ja. Op dit moment hebben wij niets aan demissionaire kabinet die geen beslissingen kan nemen over de maatregelen aanscherpen of versoepelen. Ik denk dat een noodwet noodzakelijk is dat zittende kabinet langer mag regeren dan 4 jaar eigenlijk in verband met het coronavirus.
moet je ook maar afwachten tegenwoordig maargoed......quote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep. Die kunnen dan over 20 jaar voor mij als bejaarde zorgen
Oh jee, dat worden dan drukke dagen voor de politie met huiselijk geweld meldingenquote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef hjansen82 het volgende:
De tweede kerstdag bezoeken aan de woonboulevard gaan dit jaar niet door.
als iemand dat op de planning had staan ben je ook niet goed bij je hoofdquote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef hjansen82 het volgende:
Gelukkig heb ik al een nieuwe eettafel al besteldquote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef hjansen82 het volgende:
Tja, na 2020 zou ik zeggen dat je ALLES wat zich in de toekomst afspeelt maar moet afwachtenquote:Op zondag 13 december 2020 21:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
moet je ook maar afwachten tegenwoordig maargoed......
Ja, vet grappig.quote:Op zondag 13 december 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jee, dat worden dan drukke dagen voor de politie met huiselijk geweld meldingen
De vraag is of de situatie toen veel erger was,quote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef Vasilevski het volgende:
Het is te hopen dat een aantal genoemde maatregelen zoals een avondklok inderdaad nepnieuws zijn, en het gezond verstand het overwint. Totale lockdown zoals in Frankrijk, Spanje en Italië is hier niet gebeurd toen de situatie veel erger was.
best vreemd want 2 aardig betrouwbare bronnen bevestigen het.....en die hadden het de vorige keer ook goedquote:
Welke dan?quote:Op zondag 13 december 2020 21:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
best vreemd want 2 aardig betrouwbare bronnen bevestigen het.....en die hadden het de vorige keer ook goed
Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hoewel niks uit te sluiten is momenteel.quote:Op zondag 13 december 2020 21:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
best vreemd want 2 aardig betrouwbare bronnen bevestigen het.....en die hadden het de vorige keer ook goed
geen officiële bronnen.....familie van etcquote:
Maar het eten wat erop moet komen te staan...quote:Op zondag 13 december 2020 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gelukkig heb ik al een nieuwe eettafel al besteld
Namen?quote:Op zondag 13 december 2020 21:51 schreef Predator40 het volgende:
Hier is dat ook al besteldquote:Op zondag 13 december 2020 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar het eten wat erop moet komen te staan...
Ja, en ook nog met allerlei onbekende acteurs. Ik zou liever zien dat de minister van volksgezondheid wordt gespeeld door die ene van Baantjer.quote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef halfway het volgende:
Ben ik in een zeer slechte B film beland al 10 maanden lang?
Ik ga voor de zekerheid morgen naar de kapper en sportschool...quote:Op zondag 13 december 2020 21:26 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Yes lekker het immuunsysteem naar de kloten helpen. Goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |