Hoewel ik het wel met je eens bent gaat dit gewoon niet gebeuren, gezichtsverlies, draagvlak en beeldvermorming.quote:Op zondag 13 december 2020 20:20 schreef trein2000 het volgende: [..] Ik zou dit punt graag breder trekken. Ik heb het idee dat bijvoorbeeld de beperking van sporten ook klein bier is. We moeten dringend eens herijken. Extra maatregelen waar nodig maar zinloze ook gewoon durven opheffen.
Het beste zou zijn als je geen internet meer zou hebben, maar daar ga ik niet overquote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Fred het volgende:
[..]
Wat stel je voor dat ik ga doen? Of beter gezegd wat ik niet meer ga doen.
ja, dicht volgens de bron.....quote:
Alsof iedereen thuis kan werken, niet iedereen is een excel slaaf... Daarnaast is dat totaal geen issue als er 1 is die de kinderen net als normaal in de gaten houdt. Maar dat is schijnbaar heel erg ingewikkeld om te begrijpen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:44 schreef MoreDakka het volgende:
Er is een verschil tussen duidelijk zijn en er naast zitten. Bij jou is het tweede het geval. Kinderen thuis heeft óók invloed op de productiviteit van eenverdieners. Vooral als die (zoals zou moeten) thuiswerken. Dat snap je toch ook wel mag ik hopen?
Zelfs jij snapt best dat ik puur om de tweeverdieners en de productiviteit (economische waarde) gaat. Bij eenverdieners is die invloed minimaal.quote:Misschien is het handig om dat stokpaardje los te laten bij het maken van andere argumenten.
Is die bron je eerste vinger van je rechterhand of heb je een url?quote:
Een duim is officieel geen vingerquote:Op zondag 13 december 2020 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is die bron je eerste vinger van je rechterhand of heb je een url?
Dat belooft niet veel goeds voor de gezondheid van mensen. Het is nu niet het seizoen om buiten te sporten als je dat totaal niet gewend bent.quote:
van iemand die werkt voor de regering.....ze plempen dat niet zomaar op een websitequote:Op zondag 13 december 2020 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is die bron je eerste vinger van je rechterhand of heb je een url?
Serieus? Kan op wikipedia daarover niks vindenquote:Op zondag 13 december 2020 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een duim is officieel geen vinger
Nou mooi dan.quote:Op zondag 13 december 2020 20:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
van iemand die werkt voor de regering.....ze plempen dat niet zomaar op een website
Schijnt af te hangen van de definitie, zie ik nu.quote:Op zondag 13 december 2020 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus? Kan op wikipedia daarover niks vinden
Alsof je een sportclub/ -school nodig hebt om te sporten. Je kunt zelf ook rondjes gaan rennen in het park he?quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
Nou mooi dan.
Mag je niet eens meer sporten.
Dat dikkers massaal problemen krijgen door een corona infectie boeit ook helemaal niks meer
Van Van Dissel?quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef summer2bird het volgende:
zijn de maatregels al bekend? Want ik kreeg net dit appje doorgestuurd
[..]
Appje laatst op FOK! klopte ook toch?quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee mijn moederquote:
Bron dat je niet meer kan sporten? Voorlopig zie ik alleen maatregelen mbt kerst en oud en nieuw.quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou mooi dan.
Mag je niet eens meer sporten.
Dat dikkers massaal problemen krijgen door een corona infectie boeit ook helemaal niks meer
Deurbeleid supermarkten is nog nooit landelijk geweest, lijkt me onzin.quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er staat ook niks over zwembaden en dergelijke in dus lijkt me sterk dat ze die overslaanquote:Op zondag 13 december 2020 20:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Appje laatst op FOK! klopte ook toch?
Niets over sportscholen?
mijn maat kreeg ook een app ....met ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee mijn moeder
Vandaar mijn vraag, want het leek me onwaarschijnlijk dat de maatregels via Whatsapp lekken
Op zondag 13 december 2020 20:31 schreef Fred het volgende: [..] Zeker, ik heb er dan ook geen moeite mee om in deze situatie mijn gewoonlijke patroon aan te passen voor het welzijn van iemand anders. Ook als dat betekent dat ik maandenlang doordeweeks op mijn slaapkamer zit om te werken en er soms uitkruip om op te fiets te kijken hoe de bouw van mijn nieuwe huis vordert. Ook als ik daarbij mijn sociale contacten moet beperken tot een minimum. [/quote] Jij hebt dan ook geen financiële zorgen, makkelijk praten als je kan kijken hoe de bouw van je nieuwe huis vordert. Heb je wel eens gedacht aan alle schulden die we nu aan het opbouwen zijn en weer moeten terug betalen. Echt, zolang je persoonlijk maar niet geraakt wordt vind je alles prima. Doe normaal.
Weeeeer die moeder van je.quote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee mijn moeder
Vandaar mijn vraag, want het leek me onwaarschijnlijk dat de maatregels via Whatsapp lekken
Straks helemaal geen alcoholverkoop meer. Kunnen ze het meteen verbieden net als het vuurwerk.quote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deurbeleid supermarkten is nog nooit landelijk geweest, lijkt me onzin.
Geen alcohol na 18u zou best kunnen, maar lekker micromanagen weer.
Zwembaden en dergelijke zijn in november al de pineut geweest als symboolmaatregel, iedereen die wel eens op dergelijke plekken komt ziet dat het daar gewoon hartstikke goed en strak geregeld is allemaal.quote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er staat ook niks over zwembaden en dergelijke in dus lijkt me sterk dat ze die overslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |