waar bemoei jij je meequote:Op zondag 13 december 2020 17:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat dit eigenlijk (nog) in de OP
Ga ik dadelijk vervangen voor een gifje van Ihattaren’s goal.quote:Op zondag 13 december 2020 17:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat dit eigenlijk (nog) in de OP
Heb ik al in het Ihattaren topic gepost (wel van kutkwaliteit, dus davy kan dat vast beter)quote:Op zondag 13 december 2020 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga ik dadelijk vervangen voor een gifje van Ihattaren’s goal.
@:DJ_Day-V schiet eens op, luie dikke big.
Hij krijgt een ultimatum tot het einde van deze wedstrijd. Daarna gaat jouw gif gewoon de OP in, makker.quote:Op zondag 13 december 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al in het Ihattaren topic gepost (wel van kutkwaliteit, dus davy kan dat vast beter)
quote:Op zondag 13 december 2020 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga ik dadelijk vervangen voor een gifje van Ihattaren’s goal.
@:DJ_Day-V schiet eens op, luie dikke big.
Ja ik quote mezelf (al kon Hendrix hier weinig aan doen).quote:
Soms is het wel kut om altijd je gelijk te krijgenquote:Op zondag 13 december 2020 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft gescoord, verheug je daar maar niet op
ga ff jezelf quoten jaquote:Op zondag 13 december 2020 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms is het wel kut om altijd je gelijk te krijgen
quote:Op zondag 13 december 2020 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij wil de blessurelijst nog verder op laten lopen of wat?
Alles in z’n eentje oplossen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
PSV is echt de enige ploeg ter wereld die elke week hun 4 beste spelers moet wisselen.
En wtf was die Sangare aan het doen in de 2de helft.
Oplossen? Ballen die 400 meter omhoog werden geschoten, wereldrecord aan balverlies en meer onrust aan de bal dan bambi op het ijs.quote:
Ja, als je alle kwaliteit naast en voor ‘m eruit haalt wordt het voor hem niet makkelijk om zich staande te houden.quote:Op zondag 13 december 2020 18:43 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Oplossen? Ballen die 400 meter omhoog werden geschoten, wereldrecord aan balverlies en meer onrust aan de bal dan bambi op het ijs.
Iemand als Viergever bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 december 2020 18:49 schreef PSVCL het volgende:
Een ervaren CV erbij zou wel lekker zijn achterin. Wat een chaos na de 1-2
Die is wel ervaren ja, maar net zo onrustig als de rest.quote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iemand als Viergever bijvoorbeeld?
Daar heb je de xG niet voor nodig, dat heeft iedereen gezienquote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wil niet te bijdehand doen over XG enzo maar feit is wel dat Utrecht deze wedstrijd twee keer zoveel heeft gecreëerd heeft dan PSV.
Dat moet toch zorgen baren.
3 Punten gepakt in een miserabel slechte wedstrijd.quote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wil niet te bijdehand doen over XG enzo maar feit is wel dat Utrecht deze wedstrijd twee keer zoveel heeft gecreëerd heeft dan PSV.
Mwoah. Denk dat Utrecht zich eerder zorgen moet maken om de 11 goals in 12 potjes en het feit dat ze zelfs in het rechterrijtje staan. Daar doet een uitschieter als vandaag niks aan af.quote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Dat heeft met hun bloedwaardes te maken las ik vandeweek... Schmidt is van de wetenschapquote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
PSV is echt de enige ploeg ter wereld die elke week hun 4 beste spelers moet wisselen.
Dan is PSV de enige ploeg die enigzins fit is dankzij die wisselsquote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef Buitendam het volgende:
Wordt een topmaand in januari. Teams als Utrecht en Heerenveen zijn al randje te moeilijk.
Als iemand veel goals maakt boeit het me weinig hoe ze gemaakt worden. Liever dertig intikkers in een jaar dan vijf fraaie goals.quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van Malen vinden? Hij maakt ze toch wel weer vrij makkelijk dit jaar, maar wat vinden jullie van zijn techniek?
Misschien ben ik te kritisch maar ik vind het nog steeds veel intikkers en frommelgoals.
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.quote:Op zondag 13 december 2020 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als iemand veel goals maakt boeit het me weinig hoe ze gemaakt worden. Liever dertig intikkers in een jaar dan vijf fraaie goals.
Net als Luuk die de helft van z'n goals koppend maakt.
Tsja, als je spelers op hun tandvlees lopen zijn ze in het weekend toch wat sneller aangebrand waardoor ze mensen gaan neersteken enzo. Weet niet wat je liever moet willen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat zie je in Oranje. Daar vind ik Malen niet bestquote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.
Ik vind het wel een goeie speler hoor, niet vergeten dat hij een zware blessure heeft gehad wat hem terug heeft geworpen maar ook weer ontwikkelingstijd heeft gekost, eens kijken waar hij aan het eind van dit seizoen staat, productief is hij al.quote:Op maandag 14 december 2020 09:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zie je in Oranje. Daar vind ik Malen niet best
Dit is een beetje je stokpaardje hè?quote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.
Omringd door foute mensen. Prima dat daar toen snel afscheid van genomen is.quote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een vermakelijke tijd toen hij de verlosser was bij PSV
Tante Hakimaquote:Op maandag 14 december 2020 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omringd door foute mensen. Prima dat daar toen snel afscheid van genomen is.
Spitsen zijn doorgaans ook wat later volwassen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje je stokpaardje hè?
Werd zowel bij Ajax als bij Arsenal als een groot talent gezien. Kenners roemen juist zijn snelheid die hij combineert met zijn actie in de kleine ruimte en zijn doelgerichtheid. Meeste spelers hebben 2 van de 3. Het enige waar hij echt aan zal moeten werken is zijn afwerking. Vaak druistig en recht op de doelman af. Maar voor de rest is hij redelijk compleet en blijkbaar interessant voor topclubs.
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Spitsen zijn doorgaans ook wat later volwassen.
Hoop dat ze Bruma opstellen.quote:
Wat verwoord je dit toch weer goed!! Vertessen was niet best he?quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.
Koppen is wat minder denk ik maar lijkt mij een goeie 4-4-2 spits, niet echt een punt aanvaller.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!quote:
Heb je PSV niet gekeken?! Godver straks zit ik alleen nog maar met PSVCL opgescheept.quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!
quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!
Ik heb niet gekeken naar Omonia thuis omdat dat nergens meer om ging.quote:Op maandag 14 december 2020 15:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb je PSV niet gekeken?! Godver straks zit ik alleen nog maar met PSVCL opgescheept.
Ik wil je nooit meer zien.quote:Op maandag 14 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken naar Omonia thuis omdat dat nergens meer om ging.
Maar blijkbaar ben je dan een nepfan.
Zie ik nou dat je alweer 200 berichten op psvnetwerk hebt gepost zonder dat je er weer af bent geflikkerd? Lekker pik.quote:
Wat heeft Guti eigenlijk?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:36 schreef tja77 het volgende:
Zahavi voor de winterstop niet meer in actie?
Van alle geblesseerden wordt alleen Madueke terug verwacht VOOR de winterstop.
Richard Ledezma, Maxi Romero, Marco van Ginkel, Eran Zahavi, Mauro Júnior, Érick Gutiérrez, Ryan Thomas en Armando Obispo dus niet meer in actie dit jaar.
Niet de meest betrouwbare bron:quote:
Zie artikel "Waarom PSV het volgasvoetbal van Roger Schmidt niet volhoudt" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)udt/share/03cde343e9quote:Op woensdag 16 december 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gelezen? Ben er wel nieuwsgierig naar maar ook weer niet betalend nieuwsgierig.
Dank je, hoop gelul van Pieter maar echt wijzer ben ik er niet van geworden.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Waarom PSV het volgasvoetbal van Roger Schmidt niet volhoudt" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)udt/share/03cde343e9
Druk zetten intensief? Wat zijn dit voor vernieuwende inzichten?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, hoop gelul van Pieter maar echt wijzer ben ik er niet van geworden.
Zag ook iets voorbij komen over de Premier League dat de topploegen dit seizoen minder hoog druk zetten dan vorig jaar om spelers wat te sparen, dus intensief is het wel.
Is dat nieuw voor je? Hoog druk zetten kost kracht, zeker als je het afzet tegen inzakken.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Druk zetten intensief? Wat zijn dit voor vernieuwende inzichten?
Inzakken kunnen ze in Eindhoven toch vrij aardig. Vanaf de 60ste minuut zie je het vaak gebeuren, als een baksteen dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat nieuw voor je? Hoog druk zetten kost kracht, zeker als je het afzet tegen inzakken.
is meer instortenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Inzakken kunnen ze in Eindhoven toch vrij aardig. Vanaf de 60ste minuut zie je het vaak gebeuren, als een baksteen dan ook.
Intikkers en frommelgoals...quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van Malen vinden? Hij maakt ze toch wel weer vrij makkelijk dit jaar, maar wat vinden jullie van zijn techniek?
Misschien ben ik te kritisch maar ik vind het nog steeds veel intikkers en frommelgoals.
Ik had al een quote verwacht.quote:
Goed om te lezen dat je tot inkeer bent gekomenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had al een quote verwacht.Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat hij zulke goals kon maken.
Ook wel lekker ja. Beter dan 16:45 op zondag. Vind ik zo'n kuttijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een keertje op de good old zaterdagavond.
3 van de laatste 4 verloren in Waalwijk zag ik net, daar schrok ik wel ff vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal bepaald niet de eerste keer zijn dat PSV over RKC struikelt dus ik zeg 2-2.
Ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3 van de laatste 4 verloren in Waalwijk zag ik net, daar schrok ik wel ff van
Een like voor jou.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef damsco het volgende:
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
teteteee teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaa
teteteee teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaa
Die in de Kuip?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De rode kaart voor Engelaar was toen nog belachelijker
Dat was Blom niet in de Kuipquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja. Blom gaf 'm in ieder geval.
De voorganger van Makkelie .. die twee hebben PSV 2 titels bestolenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De rode kaart voor Engelaar was toen nog belachelijker
Bij Makkelie werden we een week later in Zwolle kampioen, Hans.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De voorganger van Makkelie .. die twee hebben PSV 2 titels bestolen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Makkelie werden we een week later in Zwolle kampioen, Hans.
Luuk. Janklul.quote:
Had niemand verwacht natuurlijk, behalve Jetroquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Makkelie werden we een week later in Zwolle kampioen, Hans.
Leo Driessen was het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat doet Blom wel netjes. Het was hands maar Teze kon er oprecht niks aan doen.
Zoals het hoort gedaan door Blom
Draagt Leo ook een ajaxpyjama?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leo Driessen was het er niet mee eens.
Ik dacht een Feyenoordpyjama...quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Draagt Leo ook een ajaxpyjama?
Eens, die in de eerste helft was meer een pingel dan dit geval. Deze was wel heul makkelijk gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijgt Fein de kans of wordt het Hijdienietgenoemdmagworden?
Ons meevoetballende keepertje levert elke lange bal in.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef RipCity het volgende:
Met keepertje ondertussen wel beetje klaar.
Schlemiel van de match vote.
Nog pijnlijker voor gasten als Hendrix en Fein. Met name laatstgenoemde zou ik zou eens vaker willen zien. Breng zo'n jongen dan in de 60ste minuut ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef RipCity het volgende:
Minuut laten debuteren. doe het dan niet.
Ik zei het al eerder: lood om oud ijzer. Voor de kwaliteit die je er hebt staan had je net zo goed een jongen uit eigen opleiding (of in ieder geval iemand die daadwerkelijk bij PSV onder contract staat) er neer kunnen zetten. Die ene bal op goal die hij dan moet tegenhouden laat hij nog gaan ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ons meevoetballende keepertje levert elke lange bal in.
In de herhaling is het nog erger, echt een joke dat Blom deze penalty geeft.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:01 schreef tja77 het volgende:
Dumfriesgod die voor de camera z’n pingel terecht vond.
Maar dat Dumfries zo serieus uit z’n ogen bleef kijken en overtuigd was.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In de herhaling is het nog erger, echt een joke dat Blom deze penalty geeft.
Ik snap het wel. Is vanwege die linkerarm.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In de herhaling is het nog erger, echt een joke dat Blom deze penalty geeft.
Je kunt zo'n penalty soms nog beter niet krijgen. Nu gaat het weer 3 dagen over een strafschop (de 3-1 volgens mij?) terwijl PSV ook zonder die strafschop de 3 punten wel had gepakt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Is vanwege die linkerarm.
In de herhaling zie je goed dat er niets aan de hand is, maar goed... er was contact, dus VAR mag dan niet ingrijpen.
3-0.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Je kunt zo'n penalty soms nog beter niet krijgen. Nu gaat het weer 3 dagen over een strafschop (de 3-1 volgens mij?) terwijl PSV ook zonder die strafschop de 3 punten wel had gepakt.
Welnee, interesseert niemand toch een hol. Je was beter en je hebt gewonnen. Leermomenten meenemen en door.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Je kunt zo'n penalty soms nog beter niet krijgen. Nu gaat het weer 3 dagen over een strafschop (de 3-1 volgens mij?) terwijl PSV ook zonder die strafschop de 3 punten wel had gepakt.
Ik ook. (erg toevallig wel dit)quote:
Als iemand met zijn handje gaat grijpen is het ook gewoon een overtreding. Hoe licht ook. Houd gewoon je poten thuis en dan krijg je geen pingel tegen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Is vanwege die linkerarm.
In de herhaling zie je goed dat er niets aan de hand is, maar goed... er was contact, dus VAR mag dan niet ingrijpen.
Wederom uit. En de volgende ronde ook.quote:
Volgens mij greep hij in het luchtledige.quote:Op zondag 20 december 2020 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iemand met zijn handje gaat grijpen is het ook gewoon een overtreding. Hoe licht ook. Houd gewoon je poten thuis en dan krijg je geen pingel tegen.
Mooiquote:Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola is inmiddels in gesprek met PSV over een nieuw contract, zo geeft Ihattaren aan. "Ik zit voorlopig bij PSV en ben heel erg blij hier. Ik woon nu ook lekker in Eindhoven. Ik kan nu alleen zeggen dat ik alles aan mijn zaakwaarnemer (Mino Raiola, red.) overlaat. Komen we eruit, dan komen we eruit. Zo niet, dan blijf ik happy hier. Ik moet vooral gewoon lekker voetballen. Ik heb nog een contract tot de zomer van 2022, dat is al bijna eigenlijk, want de tijd gaat écht snel merk ik."
Een onbeholpen prachtteam.quote:Op zondag 20 december 2020 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat hebben we toch een aantal onbeholpen figuren in dit elftal zeg.
Er zijn ook steevast mensen die hem omdopen tot schlemiel van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe kun je deze mens nu niet mogen? Stelt zich bescheiden op, heeft zinnige teksten, beschermd zijn spelers altijd. Ik ben erg tevreden met Schmidt tot nu toe. Ja, voetballend kan het echt wel beter, maar door in Europa, in de beker en niet op een onoverbrugbare afstand van Ajax.
Als ik dan bij sommigen wat ongenoegen lees moet ik toch vaak denken aan de uitspraak: Als de boeren niet meer klagen ( en de priesters niet meer vragen ) eindigt het einde der dagen.
Alle begin is wennen. En door de media werd Schmidt als verlosser gepresenteerd want hij had een keer van Ajax gewonnen met pressievoetbal. Men verwacht dan dat dit direct zichtbaar is. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe kun je deze mens nu niet mogen? Stelt zich bescheiden op, heeft zinnige teksten, beschermd zijn spelers altijd. Ik ben erg tevreden met Schmidt tot nu toe. Ja, voetballend kan het echt wel beter, maar door in Europa, in de beker en niet op een onoverbrugbare afstand van Ajax.
Als ik dan bij sommigen wat ongenoegen lees moet ik toch vaak denken aan de uitspraak: Als de boeren niet meer klagen ( en de priesters niet meer vragen ) eindigt het einde der dagen.
Terwijl het duidelijk is dat dat Hendrix is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn ook steevast mensen die hem omdopen tot schlemiel van de wedstrijd.
*12quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond VVV. Daar moet je er wel minstens 5 tegen kunnen maken, hoor.
zoiets moet het wel worden, die keeper maakt ook wel minimaal 2 blunders per wedstrijd dus dat tikt lekker aanquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:16 schreef PSVCL het volgende:
Werken aan het doelsaldo vanavond.. al zal Hans de Koning wel hebben geleerd van de afstraffing tegen ajax.
Die gaat straks een dubbeldekker parkeren en de schade proberen te beperken.
Desondanks verwacht ik minimaal een 4/5-0
Ze speelden laatst tegen Feyenoord eigenlijk net zo naïef. Die hebben alleen iets minder kwaliteitquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb niets van VVV-Ajax gezien, maar ik neem aan dat ze wat minder naïef gaan spelen.
Hans de Koning is fan van Ajax en heeft een bloedhekel aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze speelden laatst tegen Feyenoord eigenlijk net zo naïef. Die hebben alleen iets minder kwaliteit
Dag zeg ik 6/7-0.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets moet het wel worden, die keeper maakt ook wel minimaal 2 blunders per wedstrijd dus dat tikt lekker aan
Geen Zahaviquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Sangare, Hendrix, Gotze, Ihattaren, Madueke en Gakpo.
Geen Malen bij de ploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen ZahaviSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijdje terug heeft Schmidt aangegeven dat Zahavi pas na de winterstop weer speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gemist danquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al een tijdje terug heeft Schmidt aangegeven dat Zahavi pas na de winterstop weer speelt.
No problemo.quote:
Heeft 'ie in ieder geval gelijk in gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
No problemo.
Schmidt noemde de geblesseerden op (oa ook Obispo, Romero, van Ginkel, Madueke enz) en zei dat alleen Madueke terug zou keren voor de winterstop.
Nu ik eraan terugdenk was het volgens mij het interview na de zege bij Granada.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft 'ie in ieder geval gelijk in gekregen
Nu hopen op een monsterzege
Teugels laten vieren, dan kan er wel eens eentje vallen. Zeker als je dan twee verdedigers hebt die alleen maar teruglopen en niet vooruit verdedigen bij een voorzet van de zijkant.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Je mist een echte spits in de 16
Gooi piroe Ruud van Nistelrooy er maar in
Ik vind Ihattaren, Max en Gakpo ook niet slecht, maar het tempo mag wat omhoog. VVV krijgt alle tijd om die verdediging te organiseren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De enige die van mij een voldoende krijgen zijn Madueke en Götze
Vind dat er van die drie die jij noemt zo weinig dreiging komtquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Ihattaren, Max en Gakpo ook niet slecht, maar het tempo mag wat omhoog. VVV krijgt alle tijd om die verdediging te organiseren.
Je zou haast vragen om Zahaviquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Malen is gewoon onmisbaar. Zonder hem amper scorend vermogen.
Zo'n zuiver schot, dat hebben er niet veel. Neem maar mee naar het EKquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Zorro het volgende:
Gakpo is ook de enige speler waarvan je weet dat die bal er gewoon in gaat als hij een schietkans krijgt
Wel lekker dat hoewel ie 60 minuten als een drol speelt dan wel gewoon goed voor de goal blijft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Zorro het volgende:
Gakpo is ook de enige speler waarvan je weet dat die bal er gewoon in gaat als hij een schietkans krijgt
Ik denk/hoop dat het meevalt.quote:
Ja mee eens, maar hou toch altijd m'n hart vast als er iemand geblesseerd van 't veld gaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het meevalt.
Liep redelijk fit het veld af, en leek niet echt aangeslagen. Wissel uit voorzorg en fit worden in winterstop.
Ja dat heb ik bij Hendrix ook altijd. Maar dat is dan omdat ik bang ben dat hij volgende wedstrijd weer gewoon mee kan doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar hou toch altijd m'n hart vast als er iemand geblesseerd van 't veld gaat
Sowieso beperkt in alle facetten van het spel helaas. Loopt er niet een echt talent rond die ze de kans kunnen geven?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Piroe heeft ook nog nooit gehoord van een bal afgeven he?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij Hendrix ook altijd. Maar dat is dan omdat ik bang ben dat hij volgende wedstrijd weer gewoon mee kan doen.
In principe hoort die helemaal niet te spelen natuurlijk. We hebben Zahavi, Malen, Madueke voor die positie, maar helaas behoorlijk wat blessures. Geen idee of er nog wat in de jeugd loopt, die Vertesse laatst in de EL (dacht ik) vond ik ook maar matig, oogkleppen op en gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:38 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso beperkt in alle facetten van het spel helaas. Loopt er niet een echt talent rond die ze de kans kunnen geven?
Die Sangaré is ook echt 100% nutteloos als je zelf in balbezit bent héEcht een dode schakel in je positiespel.
Ook wel moeilijk om dat tegen VVV niet te laten zien aangezien dat volgens mij gewoon het slechtste team in de Eredivisie isquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een betere tweede helft dan eerste helft?
Niks geflatteerds aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Geflatteerde uitslag. Het was echt niet goed.
Jij vindt 4-1 geen representatieve uitslag voor de wedstrijd? Als je let op balbezit, schoten totaal en op goal, dan is dit een terechte uitslag. PSV was niet best nee, maar zelfs dan is 4-1 een terechte uitslag.quote:
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt 4-1 geen representatieve uitslag voor de wedstrijd? Als je let op balbezit, schoten totaal en op goal, dan is dit een terechte uitslag. PSV was niet best nee, maar zelfs dan is 4-1 een terechte uitslag.
Swart?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Bij 4-1 denk jij aan een goede wedstrijd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Als....quote:Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Geflatteerd dus? Oké.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk jij aan een goede wedstrijd?
PSV kan schijnbaar met matig spel met 4-1 winnen.
[..]
quote:
Bij 4-1 denk ik aan een wedstrijd waar we 10x zoveel schoten op doel hadden dan de tegenstander. Laat dat nou net het geval zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax uit wordt wel echt lastig natuurlijk. Als je daar niet verliest doe je gewoon fantastische zakenZij zijn achterin ook niet zo stabiel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar zij creëeren en scoren zo verschrikkelijk veel makkelijker dan PSVquote:Op woensdag 23 december 2020 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zij zijn achterin ook niet zo stabiel meer.
Ik geef jou bij deze ontzettend gelijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]Weet jij überhaupt wat geflatteerd is?
Een vertekende weerspiegeling van de feitelijke verhoudingen. Jij koppelt 4-1 aan een goede wedstrijd van PSV. Dat zijn jouw rare gedachtespinsels.
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zij creëeren en scoren zo verschrikkelijk veel makkelijker dan PSV
True, ik hoop dat PSV daar gewoon wint natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSVquote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.
Jij hebt dan ook een heel verkeerd beeld van de kwaliteiten van PSV.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSV
Voor de rest zou ik niemand willen ruilen
Op een hoger tempo de bal rond laten gaan, kansen creëren en doelpunten maken.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSV
Dat middenveldblok van Sangare en Rosario ben ik niet zo gecharmeerd van, ze komen opbouwend/aanvallend tekort, zelfde geldt min of meer voor de cv's.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Op een hoger tempo de bal rond laten gaan, kansen creëren en doelpunten maken.
Zegt degene die Feyenoord en AZ hoger inschatte dan PSV..quote:Op woensdag 23 december 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel verkeerd beeld van de kwaliteiten van PSV.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zegt degene die Feyenoord en AZ hoger inschatte dan PSV..
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leuke inderdaad. Iedereen zit er weleens naast (dus ik ook), maar ik heb allang aangegeven dat ik Feyenoord wat overschat heb.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de xG van Feyenoord is hoger dan van PSV tot deze speelrondequote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke inderdaad. Iedereen zit er weleens naast (dus ik ook), maar ik heb allang aangegeven dat ik Feyenoord wat overschat heb.
Jij zit er alleen vrijwel altijd naast, dat is het verschil.
Dus? De xG van Utrecht ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
de xG van Feyenoord is hoger dan van PSV tot deze speelronde![]()
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Jij hebt liever Mvogo dan Onana?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
xG zegt ook wat over de kwaliteiten van je voorhoede.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV op basis daarvan dit seizoen wat teveel punten heeft en Feyenoord wat te weinig
Heb mezelf nooit verdiept in de xG cijfers, maar waarop zijn die gebasseerd? Maar als je trefzekerder bent, zou je op basis van xG teveel punten hebben?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV op basis daarvan dit seizoen wat teveel punten heeft en Feyenoord wat te weinig
zeker maar over een langere periode is het ook wel een aanwijzing van je werkelijke kracht, over 1 wedstrijd vind ik het niet zoveel nut hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
xG zegt ook wat over de kwaliteiten van je voorhoede.
Er wordt bij een kans gekeken hoeveel procent van de kansen op diezelfde plek (over de hele competitie) erin zijn gegaan geloof ik. Heb jij slechte spitsen, dan onderpresteer je dus in verhouding tot je xG.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb mezelf nooit verdiept in de xG cijfers, maar waarop zijn die gebasseerd? Maar als je trefzekerder bent, zou je op basis van xG teveel punten hebben?
Over langere perioden vind ik de daadwerkelijke score een betere graadmeter.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar over een langere periode is het ook wel een aanwijzing van je werkelijke kracht, over 1 wedstrijd vind ik het niet zoveel nut hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over langere perioden vind ik de daadwerkelijke score een betere graadmeter.
Kan je over discussiëren. De Onana van 2018/2019 zou er zonder twijfel instaan..dit seizoen heb ik hem een aantal fouten zien maken. Mvogo is na de eerste 2 wedstrijden sterk bezig.quote:
Goeie gifs.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arsenal fans zijn per definitie niet blij.quote:
Hij noemt Berghuis nog steeds de beste rechtsbuiten van de Eredivisie, lol. Hij leert niet van zijn fouten.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee wel eens eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij noemt Berghuis nog steeds de beste rechtsbuiten van de Eredivisie, lol. Hij leert niet van zijn fouten.
Een handvol sleuteldoelpunten minder en we (media en supporters) zaten nu te roepen om de kop van Roger, John en Toonquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
2e plek is waar PSV op dit moment thuishoort. ik lees op plekken dat ze de wedstrijden tegen Twente en Heerenveen hadden moeten winnen en dat is zeker waar. Maar als je daar tegenover zet dat we ook een aantal hebben gezwijnd in de eredivisie staan we gewoon op de goede plek. In tegenstelling tot Ajax haalt PSV vooralsnog ook geen gemakkelijke overwinningen binnen. Aantal schoten op doel is ook gewoon niet heel erg hoog. "Je moet schieten om te kunnen scoren" zei een wijs man ooit.
In Europa was het ook niet altijd bijster goed. In Cyprus win je in de allerlaatste minuut. Granada thuis wordt je de tweede helft volledig van de mat gespeeld. PAOK uit was in 20 minuten na rust voorbij en thuis sta je na 10 minuten met 0-2 achter. Klein wonder eigenlijk dat PSV zich als groepshoofd heeft geplaatst.
Enige echt positieve is dat ik al een aantal leuke helften heb gezien en dat het (waarschijnlijk) alleen maar beter gaat worden. Ik maak me echter echt geen illusies dat PSV januari ongeschonden uit de strijd komt. Daar is het echt allemaal te fragiel voor en ik weiger dan ook mee te lopen in de hosannastemming die nu heerst.
Maar het gaat in ieder geval ergens heen qua spelopvatting toch? Dat moet dan wel positief stemmenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een handvol sleuteldoelpunten minder en we (media en supporters) zaten nu te roepen om de kop van Roger, John en Toon![]()
Opportunisme viert nou eenmaal altijd hoogtij in de voetballerij.
Het is wel goed dat ze de Van Bommel crisis helemaal afgeschud hebben, nu even afwachten hoe de ontwikkeling verder gaat, voorin is het echt wel een genot en met dat hoog druk zetten ook leuk om te zien maar Schmidt moet toch een manier vinden om dat of langer vol te houden of meer te doseren, PSV is vooral kwetsbaar als dat hoge druk zetten niet lukt want ik blijf dat centrale blok van 4 achterin zwak vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
2e plek is waar PSV op dit moment thuishoort. ik lees op plekken dat ze de wedstrijden tegen Twente en Heerenveen hadden moeten winnen en dat is zeker waar. Maar als je daar tegenover zet dat we ook een aantal hebben gezwijnd in de eredivisie staan we gewoon op de goede plek. In tegenstelling tot Ajax haalt PSV vooralsnog ook geen gemakkelijke overwinningen binnen. Aantal schoten op doel is ook gewoon niet heel erg hoog. "Je moet schieten om te kunnen scoren" zei een wijs man ooit.
In Europa was het ook niet altijd bijster goed. In Cyprus win je in de allerlaatste minuut. Granada thuis wordt je de tweede helft volledig van de mat gespeeld. PAOK uit was in 20 minuten na rust voorbij en thuis sta je na 10 minuten met 0-2 achter. Klein wonder eigenlijk dat PSV zich als groepshoofd heeft geplaatst.
Enige echt positieve is dat ik al een aantal leuke helften heb gezien en dat het (waarschijnlijk) alleen maar beter gaat worden. Ik maak me echter echt geen illusies dat PSV januari ongeschonden uit de strijd komt. Daar is het echt allemaal te fragiel voor en ik weiger dan ook mee te lopen in de hosannastemming die nu heerst.
Die vlagen stemmen hoopvol ja. Maar het gebras wat je tussen de vlagen door ziet vraag je je weer bij af hoe het kan dat profvoetballers zo lopen te prutsen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het gaat in ieder geval ergens heen qua spelopvatting toch? Dat moet dan wel positief stemmen
Van de ‘top’ heb ik PSV bij vlagen zonder twijfel het beste voetbal zien spelen, die vlagen waren alleen wel erg kort steeds. Als Schmidt daar wat meer een balans in weet te vinden moet dat wel goed komen zou je zeggen.
En toch gaat het hoge druk zetten fout bij de voorste vier. Die rennen zich - Götze uitgezonderd - een halfuur het zwart voor de ogen en zijn daarna klaar. Je kunt een hoge interventielijn voor ogen hebben, maar dat zou wat mij betreft veel slimmer kunnen. Filosofie is druk zetten op de bal, maar dat betekent altijd dat er iemand vrij gaat komen. En dan staat de organisatie niet goed genoeg. Dat heeft dat weer te maken met de twee die voor het centrale blok staan en verkeerde keuzes die dan gemaakt worden. Daardoor ligt - met name - die linkerflank bij Max steeds open.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel goed dat ze de Van Bommel crisis helemaal afgeschud hebben, nu even afwachten hoe de ontwikkeling verder gaat, voorin is het echt wel een genot en met dat hoog druk zetten ook leuk om te zien maar Schmidt moet toch een manier vinden om dat of langer vol te houden of meer te doseren, PSV is vooral kwetsbaar als dat hoge druk zetten niet lukt want ik blijf dat centrale blok van 4 achterin zwak vinden.
dat klopt, de ruimtes worden te groot maar dat heeft ook met de aansluiting van die achtersten te maken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En toch gaat het hoge druk zetten fout bij de voorste vier. Die rennen zich - Götze uitgezonderd - een halfuur het zwart voor de ogen en zijn daarna klaar. Je kunt een hoge interventielijn voor ogen hebben, maar dat zou wat mij betreft veel slimmer kunnen. Filosofie is druk zetten op de bal, maar dat betekent altijd dat er iemand vrij gaat komen. En dan staat de organisatie niet goed genoeg. Dat heeft dat weer te maken met de twee die voor het centrale blok staan en verkeerde keuzes die dan gemaakt worden. Daardoor ligt - met name - die linkerflank bij Max steeds open.
Ze hinken te vaak op twee gedachten.
Nou die twee centrale staan vaak zo hoog dat de bal er makkelijk achter kan. En als je twee backs dan weg zijn en die twee centrale op het middenveld maken de foute keuzes ben je weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt, de ruimtes worden te groot maar dat heeft ook met de aansluiting van die achtersten te maken.
Echt wel benieuwd naar Ajax - PSV, kan me niet voorstellen dat Schmidt met z'n Vollgas systeem gaat spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou die twee centrale staan vaak zo hoog dat de bal er makkelijk achter kan. En als je twee backs dan weg zijn en die twee centrale op het middenveld maken de foute keuzes ben je weg.
Al is dat heus niet het enige probleem hoor. Bij iedere voorzet of spelhervatting tegen hou ik mijn hart vast. Boscagli verdedigt met name voorhuid en Teze met name achteruit. Al gaat dat de laatste wedstrijd wat beter.
Ben ook benieuwd. Volgens mij zijn er twee manieren om tegen Ajax te spelen. Volle bak druk zetten over het hele veld, of je volledig in laten zakken. Dat laatste gaat niet gebeuren en dat eerste lukt tot op heden nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt wel benieuwd naar Ajax - PSV, kan me niet voorstellen dat Schmidt met z'n Vollgas systeem gaat spelen.
Ik zie alleen maar stijgende lijnen bij PSV. Ook wat betreft het scoren en creëren van kansen. Dat was afgelopen jaar/jaren vele malen (haha) erger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Volgens mij zijn er twee manieren om tegen Ajax te spelen. Volle bak druk zetten over het hele veld, of je volledig in laten zakken. Dat laatste gaat niet gebeuren en dat eerste lukt tot op heden nog niet.
PSV heeft ook gewoon wel moeite om te scoren hè. En er zijn gewoon weinig kansen. Veel mogelijkheden en veel dreigende situaties maar weinig kansen. Dat doet Ajax heel veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |