Is dat nieuw voor je? Hoog druk zetten kost kracht, zeker als je het afzet tegen inzakken.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Druk zetten intensief? Wat zijn dit voor vernieuwende inzichten?
Inzakken kunnen ze in Eindhoven toch vrij aardig. Vanaf de 60ste minuut zie je het vaak gebeuren, als een baksteen dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat nieuw voor je? Hoog druk zetten kost kracht, zeker als je het afzet tegen inzakken.
is meer instortenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:32 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Inzakken kunnen ze in Eindhoven toch vrij aardig. Vanaf de 60ste minuut zie je het vaak gebeuren, als een baksteen dan ook.
Intikkers en frommelgoals...quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van Malen vinden? Hij maakt ze toch wel weer vrij makkelijk dit jaar, maar wat vinden jullie van zijn techniek?
Misschien ben ik te kritisch maar ik vind het nog steeds veel intikkers en frommelgoals.
Ik had al een quote verwacht.quote:
Goed om te lezen dat je tot inkeer bent gekomenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had al een quote verwacht.Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat hij zulke goals kon maken.
Ook wel lekker ja. Beter dan 16:45 op zondag. Vind ik zo'n kuttijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een keertje op de good old zaterdagavond.
3 van de laatste 4 verloren in Waalwijk zag ik net, daar schrok ik wel ff vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal bepaald niet de eerste keer zijn dat PSV over RKC struikelt dus ik zeg 2-2.
Ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3 van de laatste 4 verloren in Waalwijk zag ik net, daar schrok ik wel ff van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |