Dit is een beetje je stokpaardje hè?quote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.
Omringd door foute mensen. Prima dat daar toen snel afscheid van genomen is.quote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een vermakelijke tijd toen hij de verlosser was bij PSV
Tante Hakimaquote:Op maandag 14 december 2020 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omringd door foute mensen. Prima dat daar toen snel afscheid van genomen is.
Spitsen zijn doorgaans ook wat later volwassen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje je stokpaardje hè?
Werd zowel bij Ajax als bij Arsenal als een groot talent gezien. Kenners roemen juist zijn snelheid die hij combineert met zijn actie in de kleine ruimte en zijn doelgerichtheid. Meeste spelers hebben 2 van de 3. Het enige waar hij echt aan zal moeten werken is zijn afwerking. Vaak druistig en recht op de doelman af. Maar voor de rest is hij redelijk compleet en blijkbaar interessant voor topclubs.
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Spitsen zijn doorgaans ook wat later volwassen.
Hoop dat ze Bruma opstellen.quote:
Wat verwoord je dit toch weer goed!! Vertessen was niet best he?quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.
Koppen is wat minder denk ik maar lijkt mij een goeie 4-4-2 spits, niet echt een punt aanvaller.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strekking is dat ik denk dat hij verder alles wel heeft wat een goede spits zou moeten hebben.
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!quote:
Heb je PSV niet gekeken?! Godver straks zit ik alleen nog maar met PSVCL opgescheept.quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!
quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het erg vroeg om vast te stellen wat ik in februari ga doen, maar ik probeer hem vrij te houden!
Ik heb niet gekeken naar Omonia thuis omdat dat nergens meer om ging.quote:Op maandag 14 december 2020 15:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb je PSV niet gekeken?! Godver straks zit ik alleen nog maar met PSVCL opgescheept.
Ik wil je nooit meer zien.quote:Op maandag 14 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken naar Omonia thuis omdat dat nergens meer om ging.
Maar blijkbaar ben je dan een nepfan.
Zie ik nou dat je alweer 200 berichten op psvnetwerk hebt gepost zonder dat je er weer af bent geflikkerd? Lekker pik.quote:
Wat heeft Guti eigenlijk?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:36 schreef tja77 het volgende:
Zahavi voor de winterstop niet meer in actie?
Van alle geblesseerden wordt alleen Madueke terug verwacht VOOR de winterstop.
Richard Ledezma, Maxi Romero, Marco van Ginkel, Eran Zahavi, Mauro Júnior, Érick Gutiérrez, Ryan Thomas en Armando Obispo dus niet meer in actie dit jaar.
Niet de meest betrouwbare bron:quote:
Zie artikel "Waarom PSV het volgasvoetbal van Roger Schmidt niet volhoudt" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)udt/share/03cde343e9quote:Op woensdag 16 december 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gelezen? Ben er wel nieuwsgierig naar maar ook weer niet betalend nieuwsgierig.
Dank je, hoop gelul van Pieter maar echt wijzer ben ik er niet van geworden.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Waarom PSV het volgasvoetbal van Roger Schmidt niet volhoudt" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)udt/share/03cde343e9
Druk zetten intensief? Wat zijn dit voor vernieuwende inzichten?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, hoop gelul van Pieter maar echt wijzer ben ik er niet van geworden.
Zag ook iets voorbij komen over de Premier League dat de topploegen dit seizoen minder hoog druk zetten dan vorig jaar om spelers wat te sparen, dus intensief is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |