Nergens kunt u zo lekker een prei kruidenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Welke camping is dat? Camping IJmuiden?
Ha, mijn Winterglow is ook van de Sint afkomstigquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik momenteel ook
Twee doosjes ervan van de Sint gekregen.
TOPLIJSTJE GENOTquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:27 schreef H_T het volgende:
The boys of the NYPD choir were singing Galway Bay
And the bells were ringing out for Christmas day
Ik heb nu ook Winterglow, maar niet van de Sint gekregenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, mijn Winterglow is ook van de Sint afkomstigIn zo'n presenteerdoos en alles!
Mooiste plek op aardequote:Op vrijdag 11 december 2020 15:30 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Diemen-Zuid afgelopen zomer
Maar je eerste stop net over de grens is Bayonne neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik doe altijd een stedentrip Charleroi en als ik nog tijd over heb ga ik altijd met een stacaravan een paar dagen bij IJmuiden staan.
Klinkt alsof de Sint zich er wel makkelijk van af heeft gebracht dan dit jaar. Allemaal hetzelfde cadeau.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, mijn Winterglow is ook van de Sint afkomstigIn zo'n presenteerdoos en alles!
Daar was ik dan nog niet bekend meequote:Op vrijdag 11 december 2020 15:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar je eerste stop net over de grens is Bayonne neem ik aan.
Nou mooi, stinkt het iig niet.quote:
Zelf geschept?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is de cv-ketel gemaakt. hoera voor dat. Maar nu zijn vlak bij de houtkachel planken omhoog gekomen? Waarschijnlijk omdat de lijmlaag loslaat, door dat hitte. Maar ik heb het niet heter gestookt dan dat ik normaal zou doen.
![]()
Echt wat een (klik hier voor gescheld)Gescheld is meer dan terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dag
Veel sterkte ermee!Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik kreeg een theepot!quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt alsof de Sint zich er wel makkelijk van af heeft gebracht dan dit jaar. Allemaal hetzelfde cadeau.
Én ik heb gedoucht. Als er straks iemand stinkt tijdens de Zoom, ben ik het nietquote:
Ik heb mijn theepot ook ooit cadeau gekregenquote:
Mja 't is relatief uiteindelijk natuurlijk. (maar even vloeken helpt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gescheld is meer dan terecht
Veel sterkte ermee!
Biarritz wat er naast ligt is wel heel mooiquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar was ik dan nog niet bekend mee
Goed! Nog steeds wel symptomen, maar het is niet erger geworden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja 't is relatief uiteindelijk natuurlijk. (maar even vloeken helpt.)
Hoe gaat het met je ouders en zus?
Ja, die!quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die naast de Zeesluis?
Ah gelukkig. En lekker veel slapen is altijd een goed plan om uit te zieken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed! Nog steeds wel symptomen, maar het is niet erger geworden.
M'n zusje heeft besloten dat ze dit weekend veel gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |