quote:Ik hou van onze partij.... en ik geloof in onze partij!
Hij zal hem nooit verloochenen...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef alors het volgende:
Wow die tekst, ik had een flashback...
[..]
Ik zie Omtzigt eigenlijk niet echt als een partijleider.quote:
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik zie Omtzigt eigenlijk niet echt als een partijleider.
Met geen mogelijkheid, daarvoor is hij veel te weinig een verkoper en praatjes maker. Hij is een ontzettend goed kamerlid, maar dat maakt iemand nog niet tot een goede lijsttrekker.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Starhopper het volgende:
Omtzigt gaat wel interessant worden! Die kan nog weleens premier worden
An sich niet maar dat zou juist wel eens resultaat kunnen brengen in deze periode.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.
Het is pas goed nieuws als Jesse Klaver en Rob Jetten uit de politiek stappen en een vak gaan leren.quote:
Dat kan. Maar het is ook met Omtzigt geen reëel scenario natuurlijk. Net als het bij Kaag natuurlijk nergens over gaat als mensen denken dat dit gaat lukken.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef Tengano het volgende:
Stel nou, (hypothetisch dan he) dat CDA de grootste partij zou worden. Zou Hugo dan eventueel toch MinPres kunnen worden? of kan dat dan niet meer?
Je ziet nu pas hoeveel keus het CDA eigenlijk heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks mis met Hugo, maar voor het CDA is het goed dat hij zich terug trekt. Hopelijk wordt Omtzigt zijn opvolger. Al zou ik het allerliefste zien dat Wopke de lijsttrekker wordt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:27 schreef AchJa het volgende:
Aangenomen bij een pharmaceut die het vaccin maakt?
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.
Lekker op tijd ook veel tijd verloren nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja hoor, eerst met alle bombarie lijsttrekker willen worden, ondanks alle waarschuwingen over dat het niet te doen is naast Corona. En dan toch Sjaak Afhaak.
Typisch Hugo. 😅quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja hoor, eerst met alle bombarie lijsttrekker willen worden, ondanks alle waarschuwingen over dat het niet te doen is naast Corona. En dan toch Sjaak Afhaak.
Schooldirecteur is te hoog. Hou het maar op leerkracht.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.
Volgens mij ging die quote over Pieter.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.
Zou mooi zijn als Wopke ook weer mee gaat doen. In dat geval kan CDA volgend jaar zomaar van VVD winnen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is pas goed nieuws als Jesse Klaver en Rob Jetten uit de politiek stappen en een vak gaan leren.
Ik vind het wel een mooie plottwist. Keurig hoe Hugo zegt dat hij de landsbelangen nu even belangrijker vindt dan de partijbelangen. Dat scoort wel denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Wopke ook weer mee gaat doen. In dat geval kan CDA volgend jaar zomaar van VVD winnen.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij ging die quote over Pieter.
Iedereen kan MP worden, mits hij of zij 76 Kamerleden achter zich krijgt.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef Tengano het volgende:
Stel nou, (hypothetisch dan he) dat CDA de grootste partij zou worden. Zou Hugo dan eventueel toch MinPres kunnen worden? of kan dat dan niet meer?
Rutte doet het in zijn broek als Wopke straks lijsttrekker wordt bij het CDA.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Rutte doet wel beide met 2 vingers in de neus
Het is ook dapper om te zeggen dat iets je te hoog gegrepen is. Niet iedereen durft daar voor uit te komen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rutte doet het in zijn broek als Wopke straks lijsttrekker wordt bij het CDA.
klopt!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Facebookschreeuwer gespot,
Baudi Moovan gespot!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Facebookschreeuwer gespot,
Bruins stortte in de Tweede Kamer in, niet voor een tv-uitzending.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef 01100101 het volgende:
wijl Rutte (onterecht) met de eer loopt te strijken en ook nog eens met alle winden meedraait. Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in en ik kan dan ook niets anders dan respect opbrengen voor de inzet van de Jonge. Het zou mij niets verbazen dat de gezondheidsadeling van
Het was opgenomen (tv kanaal voor de Tweede Kamer uitzendingen)quote:Op donderdag 10 december 2020 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bruins stortte in de Tweede Kamer in, niet voor een tv-uitzending.
Kijk maar eens de persconferenties.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef 01100101 het volgende:
Mijn stem gaat sowieso volgend jaar niet naar het CDA tijdens de landelijke verkiezingen, maar ik kan mij de Jonge's besluit goed voorstellen. Rutte heeft wat betreft het bedenken en uitvoeren van de corono-strategie een behoorlijk deel op zijn ministers afgeschoven, terwijl Rutte (onterecht) met de eer loopt te strijken en ook nog eens met alle winden meedraait. Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in en ik kan dan ook niets anders dan respect opbrengen voor de inzet van de Jonge. Het zou mij niets verbazen dat de gezondheidsadeling van het ministerie continue de strategie moet aanpassen door het gedraai van Rutte, wat nog eens voor extra druk zorgt.
Ik heb daar geen herinnering aanquote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kijk maar eens de persconferenties.
Zodra er "lastige" vragen komen Hugo mag die antwoorden.
Rutte doet dit al jaren het zo draaien dat hij overal mee weg komt.
Precies. Rutte is alles behalve een daadkrachtig staatsman in de coronatijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Omtzigt heeft een goede dossierkennis en ik denk dat hij op enkele dossiers waarschijnlijk de beste van de kamer is.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Harlon het volgende:
[..]
Met geen mogelijkheid, daarvoor is hij veel te weinig een verkoper en praatjes maker. Hij is een ontzettend goed kamerlid, maar dat maakt iemand nog niet tot een goede lijsttrekker.
Kamerdebatten worden geen tv-uitzendingen genoemd. En je zei 'Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in'.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Het was opgenomen (tv kanaal voor de Tweede Kamer uitzendingen)
Niet zoveel zin in een nutteloze semantische discussie. Je begrijpt prima wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kamerdebatten worden geen tv-uitzendingen genoemd. En je zei 'Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in'.
Ervoor zelfs...
Het is slechts een detail, maar je kunt ook gewoon toegeven dat je er naast zat.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:15 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Niet zoveel zin in een nutteloze semantische discussie. Je begrijpt prima wat ik ermee bedoel.
In het debat was het ook weer knap hoor. Als het lastig en inhoudelijk werd schoof hij het door naar Tamara van Ark.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Rutte heeft de kwaliteiten om alles weg te lachen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Precies. Rutte is alles behalve een daadkrachtig staatsman in de coronatijd.
Wat denk je dat die Corona crisis voor hem betekent. De verantwoordelijkheid is enorm. Het is heel makkelijk roepen van achter je toetsenbord.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef Red_85 het volgende:
Heeft vast al toezeggingen ergens...
True thatquote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is pas goed nieuws als Jesse Klaver en Rob Jetten uit de politiek stappen en een vak gaan leren.
Charisma is helemaal niet nodig,quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Eerst deed Wopke een stapje terug en wilde hij niet de shine van zijn collega's pakken, en nu stapt hij aan dek om de zaak te redden.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het verstandig. En daarnaast respect voor de jonge. Een hondenbaan. Hij kan het nooit goed doen met Corona. Mijn respect heeft hij, ookal gaan er dingen mis.
Wopke zal nu wel naar voren stappen. Omtzicht is een held en uitstekend kamerlid, benieuwd of hij een goed leider is. Het is risicovol, maar kan ook het cda weer terug brengen.
Slim gespeeld en niemand beschadigd. Hugo knakt al bijna onder het Corona ministerschap. Snap het wel. Maar voor de cda is dit ook maar beter.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Eerst deed Wopke een stapje terug en wilde hij niet de shine van zijn collega's pakken, en nu stapt hij aan dek om de zaak te redden.
Dan ben je pas een helt
Wopke stapt naar voren, maar je bent benieuwd naar de leiderschapskwaliteiten van Omtzicht (Omtzigt)?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het verstandig. En daarnaast respect voor de jonge. Een hondenbaan. Hij kan het nooit goed doen met Corona. Mijn respect heeft hij, ookal gaan er dingen mis.
Wopke zal nu wel naar voren stappen. Omtzicht is een held en uitstekend kamerlid, benieuwd of hij een goed leider is. Het is risicovol, maar kan ook het cda weer terug brengen.
Nja: denk dat wopke de veilige keuze wordt ontzicht de risicovolle maar ook degene met mogelijk een enorme nieuwe kiezersbasis die hij vanwege zijn goede werk aan zich kan binden.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wopke stapt naar voren, maar je bent benieuwd naar de leiderschapskwaliteiten van Omtzicht (Omtzigt)?
Eens, de Jonge heeft momenteel echt een kutbaan. Ik had allang gezegd alles open en iedereen max een week aan de pomp.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Slim gespeeld en niemand beschadigd. Hugo knakt al bijna onder het Corona ministerschap. Snap het wel. Maar voor de cda is dit ook maar beter.
Misschien moeten we maar eens afstappen van charisma en overstappen naar betrouwbaarheid, intelligentie en rechtvaardigheid. Niet om te zeggen dat hij daar over beschikt, maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Seamonkey- het volgende:
Als Omtzigt het word zou ik weleens CDA kunnen gaan stemmen
Ik beslist niet wat een joker is dat zeg, de lafbek heeft al eerder bedankt en stapt uit de politiek na de verkiezingenquote:
Ik ook maar dan moet je wel eerst gevangenissen gaan bouwen voor álle politici die hun straf nog moeten ondergaanquote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef Unmountable het volgende:
Ik gok dat als Omtzigt lijsttrekker wordt er heel veel verdwaalde Forum en/of PVV kiezers wel eens bij het CDA uit kunnen komen, waaronder ikzelf.
Ik wist niet dat jij zo altruïstisch bent.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens afstappen van charisma en overstappen naar betrouwbaarheid, intelligentie en rechtvaardigheid. Niet om te zeggen dat hij daar over beschikt, maar gewoon in het algemeen.
Maar niet wijzer. Ik had liever gehad dat hij de partij de vernieling in bleef draaien ipv het land.quote:Op vrijdag 11 december 2020 05:03 schreef Eightyone het volgende:
Hugo lijkt in 1 jaar 5 jaar ouder geworden. De wallen hangen bijna op z'n knieën.
Alleen lijkt het erop dat het CDA daar niet aan wil.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef Unmountable het volgende:
Ik gok dat als Omtzigt lijsttrekker wordt er heel veel verdwaalde Forum en/of PVV kiezers wel eens bij het CDA uit kunnen komen, waaronder ikzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |