Rutte doet het in zijn broek als Wopke straks lijsttrekker wordt bij het CDA.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Rutte doet wel beide met 2 vingers in de neus
Het is ook dapper om te zeggen dat iets je te hoog gegrepen is. Niet iedereen durft daar voor uit te komen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rutte doet het in zijn broek als Wopke straks lijsttrekker wordt bij het CDA.
klopt!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Facebookschreeuwer gespot,
Baudi Moovan gespot!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Facebookschreeuwer gespot,
Bruins stortte in de Tweede Kamer in, niet voor een tv-uitzending.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef 01100101 het volgende:
wijl Rutte (onterecht) met de eer loopt te strijken en ook nog eens met alle winden meedraait. Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in en ik kan dan ook niets anders dan respect opbrengen voor de inzet van de Jonge. Het zou mij niets verbazen dat de gezondheidsadeling van
Het was opgenomen (tv kanaal voor de Tweede Kamer uitzendingen)quote:Op donderdag 10 december 2020 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bruins stortte in de Tweede Kamer in, niet voor een tv-uitzending.
Kijk maar eens de persconferenties.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef 01100101 het volgende:
Mijn stem gaat sowieso volgend jaar niet naar het CDA tijdens de landelijke verkiezingen, maar ik kan mij de Jonge's besluit goed voorstellen. Rutte heeft wat betreft het bedenken en uitvoeren van de corono-strategie een behoorlijk deel op zijn ministers afgeschoven, terwijl Rutte (onterecht) met de eer loopt te strijken en ook nog eens met alle winden meedraait. Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in en ik kan dan ook niets anders dan respect opbrengen voor de inzet van de Jonge. Het zou mij niets verbazen dat de gezondheidsadeling van het ministerie continue de strategie moet aanpassen door het gedraai van Rutte, wat nog eens voor extra druk zorgt.
Ik heb daar geen herinnering aanquote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kijk maar eens de persconferenties.
Zodra er "lastige" vragen komen Hugo mag die antwoorden.
Rutte doet dit al jaren het zo draaien dat hij overal mee weg komt.
Precies. Rutte is alles behalve een daadkrachtig staatsman in de coronatijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Omtzigt heeft een goede dossierkennis en ik denk dat hij op enkele dossiers waarschijnlijk de beste van de kamer is.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Harlon het volgende:
[..]
Met geen mogelijkheid, daarvoor is hij veel te weinig een verkoper en praatjes maker. Hij is een ontzettend goed kamerlid, maar dat maakt iemand nog niet tot een goede lijsttrekker.
Kamerdebatten worden geen tv-uitzendingen genoemd. En je zei 'Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in'.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Het was opgenomen (tv kanaal voor de Tweede Kamer uitzendingen)
Niet zoveel zin in een nutteloze semantische discussie. Je begrijpt prima wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kamerdebatten worden geen tv-uitzendingen genoemd. En je zei 'Bruins stortte letterlijk voor een tv-uitzending in'.
Ervoor zelfs...
Het is slechts een detail, maar je kunt ook gewoon toegeven dat je er naast zat.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:15 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Niet zoveel zin in een nutteloze semantische discussie. Je begrijpt prima wat ik ermee bedoel.
In het debat was het ook weer knap hoor. Als het lastig en inhoudelijk werd schoof hij het door naar Tamara van Ark.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Rutte heeft de kwaliteiten om alles weg te lachen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Precies. Rutte is alles behalve een daadkrachtig staatsman in de coronatijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |