quote:Ik hou van onze partij.... en ik geloof in onze partij!
Hij zal hem nooit verloochenen...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef alors het volgende:
Wow die tekst, ik had een flashback...
[..]
Ik zie Omtzigt eigenlijk niet echt als een partijleider.quote:
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik zie Omtzigt eigenlijk niet echt als een partijleider.
Met geen mogelijkheid, daarvoor is hij veel te weinig een verkoper en praatjes maker. Hij is een ontzettend goed kamerlid, maar dat maakt iemand nog niet tot een goede lijsttrekker.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Starhopper het volgende:
Omtzigt gaat wel interessant worden! Die kan nog weleens premier worden
An sich niet maar dat zou juist wel eens resultaat kunnen brengen in deze periode.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.
Het is pas goed nieuws als Jesse Klaver en Rob Jetten uit de politiek stappen en een vak gaan leren.quote:
Dat kan. Maar het is ook met Omtzigt geen reëel scenario natuurlijk. Net als het bij Kaag natuurlijk nergens over gaat als mensen denken dat dit gaat lukken.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef Tengano het volgende:
Stel nou, (hypothetisch dan he) dat CDA de grootste partij zou worden. Zou Hugo dan eventueel toch MinPres kunnen worden? of kan dat dan niet meer?
Je ziet nu pas hoeveel keus het CDA eigenlijk heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks mis met Hugo, maar voor het CDA is het goed dat hij zich terug trekt. Hopelijk wordt Omtzigt zijn opvolger. Al zou ik het allerliefste zien dat Wopke de lijsttrekker wordt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:27 schreef AchJa het volgende:
Aangenomen bij een pharmaceut die het vaccin maakt?
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Idd, een hele goede politicus maar niet echt iemand die het charisma van een leider heeft.
Lekker op tijd ook veel tijd verloren nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja hoor, eerst met alle bombarie lijsttrekker willen worden, ondanks alle waarschuwingen over dat het niet te doen is naast Corona. En dan toch Sjaak Afhaak.
Typisch Hugo. 😅quote:Op donderdag 10 december 2020 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja hoor, eerst met alle bombarie lijsttrekker willen worden, ondanks alle waarschuwingen over dat het niet te doen is naast Corona. En dan toch Sjaak Afhaak.
Schooldirecteur is te hoog. Hou het maar op leerkracht.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.
Volgens mij ging die quote over Pieter.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel charisma maar mist gewoon de inhoud...wat dat betreft is hij een omhooggevallen schooldirecteur.
Zou mooi zijn als Wopke ook weer mee gaat doen. In dat geval kan CDA volgend jaar zomaar van VVD winnen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is pas goed nieuws als Jesse Klaver en Rob Jetten uit de politiek stappen en een vak gaan leren.
Ik vind het wel een mooie plottwist. Keurig hoe Hugo zegt dat hij de landsbelangen nu even belangrijker vindt dan de partijbelangen. Dat scoort wel denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Wopke ook weer mee gaat doen. In dat geval kan CDA volgend jaar zomaar van VVD winnen.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij ging die quote over Pieter.
Iedereen kan MP worden, mits hij of zij 76 Kamerleden achter zich krijgt.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef Tengano het volgende:
Stel nou, (hypothetisch dan he) dat CDA de grootste partij zou worden. Zou Hugo dan eventueel toch MinPres kunnen worden? of kan dat dan niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |