Oom Erdogan is toch fan van Basaksehir?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:24 schreef Zorro het volgende:
De Turken hebben weer geen ReSPecT gekregen en gaan naar het theehuis
Zelfs Drank had misschien wel beter gepresteerd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Alles of niets dan maar Koeman en wissel die dooie eerloze dwerg .
Tegen Barcelona zijn ze levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe godvergeten slecht is dat Barca joh? Juventus kon voetballend niet eens tot 1 kans komen tegen Torino.
Drank had Puig en Ilaix Moriba erin gegooid lolquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zelfs Drank had misschien wel beter gepresteerd.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Koeman stapt zelf in bij een dramatisch geleide club. Is er nou werkelijk iemand die medelijden met hem heeft?
Muah als die vierde man daadwerkelijk spelers negers gaat noemen en vervolgens de scheids die speler een rode kaart geeft snap ik dit welquote:
Kan iemand het even uitleggen ja?quote:
Nee, want het was al een zooitje toen hij daar begon, Hij had gewoon Nee moeten zeggen..quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Koeman stapt zelf in bij een dramatisch geleide club. Is er nou werkelijk iemand die medelijden met hem heeft?
Een donkere reservespeler van die Turken kreeg rood, die stond nogal wat ophef te maken. Kennelijk omdat de vierde man hem voor neger uitgemaakt hadquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan iemand het even uitleggen ja?
Dat is niet zo lief inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah als die vierde man daadwerkelijk spelers negers gaat noemen en vervolgens de scheids die speler een rode kaart geeft snap ik dit wel
Ik neem aan een fikse schorsingquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wat gaan ze nu met de vierde man doen? Op het schavot in de middencirkel?
Nouja daar kun je ongetwijfeld over twisten maar om iemand nou rood te geven die daar wat van zegt is ook wat apartquote:
Basksehir omdat er vermeend racisme is gepleegd door de 4de official richting een donkere wisselspeler van de TUrkenquote:
Dat wordt de gevierendeelde manquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wat gaan ze nu met de vierde man doen? Op het schavot in de middencirkel?
Wat ik begreep kreeg de assistent Djemba Ba Rood. De rest klopt welquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een donkere reservespeler van die Turken kreeg rood, die stond nogal wat ophef te maken. Kennelijk omdat de vierde man hem voor neger uitgemaakt had
Daarop gingen de Turken van het veld en PSG was het er eigk wel mee eens
jawelquote:
Weer de EL winnen, heuhquote:
Maar Demba Ba is niet een assistentquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik begreep kreeg de assistent Djemba Ba Rood. De rest klopt wel
Ik vraag het even aan Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kwam kennelijk nog iets voor het woord neger. Wat dat was heb ik niet meegekregen...
Vraag Kenneth Perez maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kwam kennelijk nog iets voor het woord neger. Wat dat was heb ik niet meegekregen...
Dan weet ik ook niet meer precies. NOg even vaag allemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Demba Ba is niet een assistentZou wel kunnen dat de assistent neger genoemd werd
Fijn spelertje is dat johquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Koundé wordt de nieuwe duurste verdediger ooit.
Bij gebrek aan kijkplezier bij wedstrijden van Sevilla kijk ik nog graag naar hem. Klein van stuk maar godvergeten intelligent in alles.quote:
quote:
Ik durfde het K woord niet te gebruiken, maar kennelijk is dat dus wel gebruikt..quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan Kenneth Perez.
Zal wel als bijvoeglijk naamwoord zijn gebruikt... dus als zwarte in het roemeensquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
Bizar dat hij niet gecancelled is.quote:
In welke context zou hij het woord “zwart” gebruikt moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De arbitrage komt uit Roemenië en "negru" betekent zwart in het Roemeens.
Andere tijdquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bizar dat hij niet gecancelled is.
Neequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
VBL / PSG-Basaksehir stilgelegd na vermeend racisme
Even reageren dan allemaal.
(vooral jij @:bluedisplay)
gvdquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen kon dat nog, iemand een kankerneger noemen.
Gereageerd maatquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
VBL / PSG-Basaksehir stilgelegd na vermeend racisme
Even reageren dan allemaal.
(vooral jij @:bluedisplay)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef SOG het volgende:
[..]
Zal wel als bijvoeglijk naamwoord zijn gebruikt... dus als zwarte in het roemeens
Maar tegenwoordig is volgens sommigen het n woord dus neger/negro.. dus er zijn 2 n woorden? Nikker en neger?
Ja maar nu pak je het Nederlands/Engels erbij denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]Hoeweel de term neger is afgeleid van het niger (zwart in het Latijn) is het vrijwel vanaf het begin specifiek gebruikt als synoniem voor het woord slaaf.
Jouw gespeelde verontwaardiging kan echt niet meer
Raar dat ze het dan altijd zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]Hoeweel de term neger is afgeleid van het niger (zwart in het Latijn) is het vrijwel vanaf het begin specifiek gebruikt als synoniem voor het woord slaaf.
Een konijn op de middenstip zetten en kijken naar welk doel het rentquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu? Andere arbitrale kwartet invliegen?
Dus Nigeria betekent eigenlijk "Hier wonen allemaal negers"quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef SaferSephy het volgende:
Ik doel hierop:quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar nu pak je het Nederlands/Engels erbij denk ik
We hebben hier te maken met een Roemeen
quote:dus er zijn 2 n woorden? Nikker en neger?
Ikvindhelemaalmooi.gifquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een konijn op de middenstip zetten en kijken naar welk doel het rent
Nigerinee een optie?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Nigeria betekent eigenlijk "Hier wonen allemaal negers"
Dan zal dat binnenkort wel een andere naam krijgen ook.
In de context van "niet één van die Turkse mannen maar die zwarte man".quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
In welke context zou hij het woord “zwart” gebruikt moeten hebben dan?
tja, geuzennaam, ook niet meer van deze tijd vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan altijd zelf gebruiken.
Daar kan ik ook nog wel in komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de context van "niet één van die Turkse mannen maar die zwarte man".
Moet 'm gewoon bij naam noemen natuurlijk ipv bij kleur, maar wellicht niet zo racistisch als gedacht.
Niet meer van deze tijd vind ik nooit zo'n sterk argument.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:45 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
tja, geuzennaam, ook niet meer van deze tijd vind ik.
Sta je daar hetzelfde in bij de bijnaam van jouw cluppie? (serieuze vraag)quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:45 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
tja, geuzennaam, ook niet meer van deze tijd vind ik.
Het is meer om te zeggen waarom het vroeger wel kon.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet meer van deze tijd vind ik nooit zo'n sterk argument.
Hem opstellen als centrale verdediger zou ook reden voor ontslag moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is Frenkie de Jong toch een matige voetballer geworden bij Barca
'Zwarte man ' vind ik nog steeds wel kunnen. Net zoals ze mij tegenwoordige 'witte man' noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer om te zeggen waarom het vroeger wel kon.
Het is dan ook niet echt een argument, meer een meningquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet meer van deze tijd vind ik nooit zo'n sterk argument.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt een argument, meer een mening
Wist dat helemaal niet eens manquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef SaferSephy het volgende:
Weg met die racist idd.quote:
ja eigenlijk wel, omdat het eigenlijk nog iets veel vreemder is; als je het etymologisch bekijkt heeft "Jood", in tegenstelling tot neger, niet een denigrerende oorsprong. Dit is later door antisemieten gecultiveerd, op basis van een halve waarheid (Ajax was/is helemaal geen Joodse club) vervolgens als scheldwoord voor de club en haar supporters gebruikt, waardoor het vervolgens weer als geuzennaam is opgepikt. Complete waanzin.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta je daar hetzelfde in bij de bijnaam van jouw cluppie? (serieuze vraag)
No probquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:50 schreef SOG het volgende:
[..]
Wist dat helemaal niet eens man
Dacht dat nikker niet kon, maar neger wel.
En waarom kan een negroïde man wel dan.
Het is een zwarte avond voor het voetbal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:52 schreef Coco het volgende:
Ik ben er nu ook, hoe zijn de wedstrijden?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een zwarte avond voor het voetbal.
Oke flauw.
Africoidquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
No prob![]()
Het gebruik van negroïde is ook niet onomstreden. Het wordt in bepaalde (antropologische) wetenschap nog wel gebezigd maar door de associatie met slavernij, en de nogal brede en daardoor beperkt bruikbare classificatie zie je het steeds minder, en wordt africoid steeds vaker als vervanging ingezet.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, omdat het eigenlijk nog iets veel vreemder is; als je het etymologisch bekijkt heeft "Jood", in tegenstelling tot neger, niet een denigrerende oorsprong. Dit is later door antisemieten gecultiveerd, op basis van een halve waarheid (Ajax was/is helemaal geen Joodse club) vervolgens als scheldwoord voor de club en haar supporters gebruikt, waardoor het vervolgens weer als geuzennaam is opgepikt. Complete waanzin.
Wat een slap gelul dit zeg lolquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
No prob![]()
Het gebruik van negroïde is ook niet onomstreden. Het wordt in bepaalde (antropologische) wetenschap nog wel gebezigd maar door de associatie met slavernij, en de nogal brede en daardoor beperkt bruikbare classificatie zie je het steeds minder, en wordt africoid steeds vaker als vervanging ingezet.
En Ole?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik zie nu pas de stand.
Jeetje zeg, einde tijdperk Koeman.
Ja eens. Totale idioteriequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Wat een slap gelul dit zeg lol
Het "grappige" is dat neutrale uitdrukkingen een negatieve connotatie krijgen over verloop van tijd. Een woord als allochtoon bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Africoid
Als je denkt dat het niet gekker kan
Het voetbal staat behoorlijk voor aap vanavond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een zwarte avond voor het voetbal.
Oke flauw.
Nu wel.quote:
En negatieve uitdrukkingen vice versa. Domme jas, eng nummer, erge broek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het "grappige" is dat neutrale uitdrukkingen een negatieve connotatie krijgen over verloop van tijd. Een woord als allochtoon bijvoorbeeld.
Ik ben tegen dierenmishandelingquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat roep je maar tijdens een stierengevecht
Potje mag je niet meer zeggen he beledigendquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Die vierde man had dus kennelijk zijn laatste potje
Die is er wel met een knaller uit gegaan dan
Waarom?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Wat een slap gelul dit zeg lol
Je denkt dat ze voor de grap 9e staan in de Liga?quote:
De aap is gevlooid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Die vierde man had dus kennelijk zijn laatste potje
Die is er wel met een knaller uit gegaan dan
Kun je dit duiden aan de hand van xGquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef Generationalpha het volgende:
Ronaldo sloopt Barcelona. Lijkt me nu wel duidelijk wie de grootste speler aller tijden is.
Ontzettend leuke discussie is dat altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de messi <> ronaldo discussie ook weer beslecht
Nee, maar wellicht hadden ze een opleving in de CL.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor de grap 9e staan in de Liga?
Beetje onzindiscussie natuurlijk aangezien CR >>>>> Messiquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend leuke discussie is dat altijd.
PeNaLdOquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje onzin natuurlijk aangezien CR >>>>> Messi
Hier zijn geen XG statistieken van beschikbaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dit duiden aan de hand van xG
Want anders geloof ik er niks van
doe dit maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een soort rode vlag bij de formule 1 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ze hebben geen vleugelspelers, überhaupt geen vaste rollenverdeling in de aanval, geven veel makkelijker kansen weg dan ooit en defensief allerlei blessures. Hou jezelf niet voor de gek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht hadden ze een opleving in de CL.
Oke oke die hebben we gehad dan draag ik nu aan. Messi moet het eerst maar eens buiten Barcelona om bewijzen met zijn gewandel en een heel team om hem heen.quote:
Hypocriet, al die negers die bij Istanbul spelen krijgen wekelijks oerwoudgeluiden naar zich toe als er publiek is. En nu lopen ze het veld af om een vermeend "negro" van de 4e manquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
Zijn die Turkjes eigenlijk al begonnen inmiddels
Genot dat Cádiz won.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben geen vleugelspelers, überhaupt geen vaste rollenverdeling in de aanval, geven veel makkelijker kansen weg dan ooit en defensief allerlei blessures. Hou jezelf niet voor de gek.
Mooie regio blijft de Achterhoek toch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hypocriet, al die negers die bij Istanbul spelen krijgen wekelijks oerwoudgeluiden naar zich toe als er publiek is. En nu lopen ze het veld af om een vermeend "negro" van de 4e man
Voor kerst gaat Valladolid de genadeklap uitdelen in eigen stadion.quote:
hersenpan is wellicht wat te veel eerquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft verwonderlijk hoe de hersenpan van een FOK!-user op hol slaat bij een racisme-incident.
Los daarvan is het enorme fanatisme waarmee Ronaldo vandaag die strafschoppen versiert, opeist en binnenschiet toch ook wel genieten vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke oke die hebben we gehad dan draag ik nu aan. Messi moet het eerst maar eens buiten Barcelona om bewijzen met zijn gewandel en een heel team om hem heen.
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @maxi-musquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Los daarvan is het enorme fanatisme waarmee Ronaldo vandaag die strafschoppen versiert, opeist en binnenschiet toch ook wel genieten vind ik.
Expected Racisme ratio lag weer hoog vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dit duiden aan de hand van xG
Want anders geloof ik er niks van
talent bestaat nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @:Maxi-mus
Laat mij nou gewoon de Messi <> Ronaldo discussie in mijn eentje voeren met je filosofische gedoe. Ben je een nerd of zo?quote:
Het is een vrij land.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De big 4 lacht je nu keihard uit
Dan zijn we het dus wel aardig eens maar dan nog lijkt het me verder gewoon een kwestie van persoonlijke smaak toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @:Maxi-mus
Oh ok ga door.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon de Messi <> Ronaldo discussie in mijn eentje voeren met je filosofische gedoe. Ben je een nerd of zo?
Iedereen lacht jou uitquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De big 4 lacht je nu keihard uit
Benieuwd wat voor impact dat dan heeft op de loting, gezien die maandag is. Of ze maken het morgen af.quote:
Jij bent Feyenoorder dus dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen lacht jou uit
Nee
Ik lach al heel lang niet meer
wowquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen lacht jou uit
Nee
Ik lach al heel lang niet meer
Morgen wellicht verder?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor impact dat dan heeft op de loting, gezien die maandag is.
Ik ben allang te verdorven en verziekt door deze harde maatschappij om hier nog lol uit te halen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef Zorro het volgende:
Voor de wedstrijd Jack: Juventus kan nog groepswinnaar worden maar dan moeten ze met 0-3 winnen.
Raf: Dan heeft Koeman wel een probleem denk ik
Hihaho, hilariteit alom
60e minuut: Barcelona - Juventus 0-3
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben allang te verdorven en verziekt door deze harde maatschappij om hier nog lol uit te halen.
Dit is jouw schuld @:coco
Clasie, Strootman, Anita of dan toch Diemers. Hij is gewoon in de verkeerde generatie geboren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergeet de MessiRonaldo discussie, we hebben nu de Xavi/Diemers discussie
Dat leer je op dag 1 in La Liga.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:23 schreef Oriente het volgende:
Frenkie moet eens kappen met dat eeuwige gejank en geklaag bij de scheids altijd.
Dat is toch geen vergelijking.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergeet de MessiRonaldo discussie, we hebben nu de Xavi/Diemers discussie
Dit waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie, Strootman, Anita of dan toch Diemers. Hij is gewoon in de verkeerde generatie geboren.
hehe het ultieme eierhoofdquote:
haha dit was een serieus topic?? Geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit waren nog eens tijden.
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Nou nou, ik denk dat Xavi het bij Fortuna ook wel heel goed had gedaan en gewoon de stap naar Feyenoord had kunnen maken. Misschien had ie het nog wel beter gedaan dan Diemers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking.
Xavi heeft nooit bij Fortuna gespeeld, die kun je niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)quote:
En nu al hoofdredacteur bij VI.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baby Stijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)
Had een slimme journalist nog verwezen naar dat juist met de opening er minder besmettingen zouden zijn?quote:
Dat ligt bij mij maar net aan de huidskleurquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over racisme gesproken
Zijn jullie ook tegen racisme?
Ik wel namelijk.
Weer enkel domme vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Had een slimme journalist nog verwezen naar dat juist met de opening er minder besmettingen zouden zijn?
quote:
Bitterballen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:29 schreef Coco het volgende:
Ik gooi de airfryer maar weer eens aan.
@:oriente
Wat erin?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:29 schreef Coco het volgende:
Ik gooi de airfryer maar weer eens aan.
@:oriente
En als ie later geen baan krijgt en lekker uitkering trekt kan hij zeggen dat hij geen baan krijgt wegens racismequote:
bulken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |