Bij gebrek aan kijkplezier bij wedstrijden van Sevilla kijk ik nog graag naar hem. Klein van stuk maar godvergeten intelligent in alles.quote:
quote:
Ik durfde het K woord niet te gebruiken, maar kennelijk is dat dus wel gebruikt..quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan Kenneth Perez.
Zal wel als bijvoeglijk naamwoord zijn gebruikt... dus als zwarte in het roemeensquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kwam kennelijk nog iets voor het woord neger. Wat dat was heb ik niet meegekregen...
quote:
Bizar dat hij niet gecancelled is.quote:
In welke context zou hij het woord “zwart” gebruikt moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De arbitrage komt uit Roemenië en "negru" betekent zwart in het Roemeens.
Andere tijdquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bizar dat hij niet gecancelled is.
Neequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
VBL / PSG-Basaksehir stilgelegd na vermeend racisme
Even reageren dan allemaal.
(vooral jij @:bluedisplay)
gvdquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen kon dat nog, iemand een kankerneger noemen.
Gereageerd maatquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
VBL / PSG-Basaksehir stilgelegd na vermeend racisme
Even reageren dan allemaal.
(vooral jij @:bluedisplay)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef SOG het volgende:
[..]
Zal wel als bijvoeglijk naamwoord zijn gebruikt... dus als zwarte in het roemeens
Maar tegenwoordig is volgens sommigen het n woord dus neger/negro.. dus er zijn 2 n woorden? Nikker en neger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |