Ik neem aan een fikse schorsingquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wat gaan ze nu met de vierde man doen? Op het schavot in de middencirkel?
Nouja daar kun je ongetwijfeld over twisten maar om iemand nou rood te geven die daar wat van zegt is ook wat apartquote:
Basksehir omdat er vermeend racisme is gepleegd door de 4de official richting een donkere wisselspeler van de TUrkenquote:
Dat wordt de gevierendeelde manquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wat gaan ze nu met de vierde man doen? Op het schavot in de middencirkel?
Wat ik begreep kreeg de assistent Djemba Ba Rood. De rest klopt welquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een donkere reservespeler van die Turken kreeg rood, die stond nogal wat ophef te maken. Kennelijk omdat de vierde man hem voor neger uitgemaakt had
Daarop gingen de Turken van het veld en PSG was het er eigk wel mee eens
jawelquote:
Weer de EL winnen, heuhquote:
Maar Demba Ba is niet een assistentquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik begreep kreeg de assistent Djemba Ba Rood. De rest klopt wel
Ik vraag het even aan Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kwam kennelijk nog iets voor het woord neger. Wat dat was heb ik niet meegekregen...
Vraag Kenneth Perez maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kwam kennelijk nog iets voor het woord neger. Wat dat was heb ik niet meegekregen...
Dan weet ik ook niet meer precies. NOg even vaag allemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Demba Ba is niet een assistentZou wel kunnen dat de assistent neger genoemd werd
Fijn spelertje is dat johquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Koundé wordt de nieuwe duurste verdediger ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |