bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)ermeend-racisme.htmlquote:PSG-Basaksehir stilgelegd
Een opmerkelijk voorval bij Paris Saint-Germain-Istanbul Basaksehir.
De Turken lopen van het veld, na een vermeend racistische opmerking van de Roemeense vierde official richting een staflid van Basaksehir.
De wedstrijd is voorlopig stilgelegd.
Yep. De "alles is racisme" kliek heeft ook het voetbal bereikt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
The black guy, het is wat. Het is een Roemeen, ik kan me niet voorstellen dat die racistisch is.
(ik ben overigens tegen racisme)
Nou en?quote:
Je kunt hem ook bij zijn naam noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan is dat een accurate beschrijving voor hem.
We zijn collectief al zo ver heen dat we bij alles wat we melden de drang voelen om te melden dat we het niet zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
The black guy, het is wat. Het is een Roemeen, ik kan me niet voorstellen dat die racistisch is.
(ik ben overigens tegen racisme)
Lijkt me inderdaad beter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt hem ook bij zijn naam noemen.
Ja en als hij zei 'die lange' dan kunnen mensen er in de toekomst ook aanstoot aan nemen. Iedereen heeft zo'n dunne huid tegenwoordig en iedereen gaat er met liefde in mee omdat ze bang zijn voor het kleinste negatieve iets wat ze zelf zouden kunnen gaan horenquote:
En aangezien jij het hier niet meldt.. (niet racistisch bedoeld)quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
We zijn collectief al zo ver heen dat we bij alles wat we melden de drang voelen om te melden dat we het niet zijn.
Ook niet echt fris natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Als er een rooie, kale, dikke op de bank zat en die liep te zeiken op de arbitrage en werd zo genoemd zou er niks aan de hand zijn.
Het was een assistent coach, die zal hij vast allemaal bij namen kennen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt hem ook bij zijn naam noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |