Ontzettend leuke discussie is dat altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de messi <> ronaldo discussie ook weer beslecht
Nee, maar wellicht hadden ze een opleving in de CL.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor de grap 9e staan in de Liga?
Beetje onzindiscussie natuurlijk aangezien CR >>>>> Messiquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend leuke discussie is dat altijd.
PeNaLdOquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje onzin natuurlijk aangezien CR >>>>> Messi
Hier zijn geen XG statistieken van beschikbaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dit duiden aan de hand van xG
Want anders geloof ik er niks van
doe dit maarquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een soort rode vlag bij de formule 1 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ze hebben geen vleugelspelers, überhaupt geen vaste rollenverdeling in de aanval, geven veel makkelijker kansen weg dan ooit en defensief allerlei blessures. Hou jezelf niet voor de gek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht hadden ze een opleving in de CL.
Oke oke die hebben we gehad dan draag ik nu aan. Messi moet het eerst maar eens buiten Barcelona om bewijzen met zijn gewandel en een heel team om hem heen.quote:
Hypocriet, al die negers die bij Istanbul spelen krijgen wekelijks oerwoudgeluiden naar zich toe als er publiek is. En nu lopen ze het veld af om een vermeend "negro" van de 4e manquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
Zijn die Turkjes eigenlijk al begonnen inmiddels
Genot dat Cádiz won.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben geen vleugelspelers, überhaupt geen vaste rollenverdeling in de aanval, geven veel makkelijker kansen weg dan ooit en defensief allerlei blessures. Hou jezelf niet voor de gek.
Mooie regio blijft de Achterhoek toch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hypocriet, al die negers die bij Istanbul spelen krijgen wekelijks oerwoudgeluiden naar zich toe als er publiek is. En nu lopen ze het veld af om een vermeend "negro" van de 4e man
Voor kerst gaat Valladolid de genadeklap uitdelen in eigen stadion.quote:
hersenpan is wellicht wat te veel eerquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft verwonderlijk hoe de hersenpan van een FOK!-user op hol slaat bij een racisme-incident.
Los daarvan is het enorme fanatisme waarmee Ronaldo vandaag die strafschoppen versiert, opeist en binnenschiet toch ook wel genieten vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke oke die hebben we gehad dan draag ik nu aan. Messi moet het eerst maar eens buiten Barcelona om bewijzen met zijn gewandel en een heel team om hem heen.
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @maxi-musquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Los daarvan is het enorme fanatisme waarmee Ronaldo vandaag die strafschoppen versiert, opeist en binnenschiet toch ook wel genieten vind ik.
Expected Racisme ratio lag weer hoog vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dit duiden aan de hand van xG
Want anders geloof ik er niks van
talent bestaat nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @:Maxi-mus
Laat mij nou gewoon de Messi <> Ronaldo discussie in mijn eentje voeren met je filosofische gedoe. Ben je een nerd of zo?quote:
Het is een vrij land.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De big 4 lacht je nu keihard uit
Dan zijn we het dus wel aardig eens maar dan nog lijkt het me verder gewoon een kwestie van persoonlijke smaak toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier snijd je nou gelijk het punt aan wat ik nu wilde maken. Ronaldo is gewoon een trainingsbeest maar Messi heeft het echte pure talent @:Maxi-mus
Oh ok ga door.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon de Messi <> Ronaldo discussie in mijn eentje voeren met je filosofische gedoe. Ben je een nerd of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |