SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test het uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Oriente het volgende:
Is er animo voor Haxball tijdens de rust van de CL-wedstrijden?
Voor jou niet nee. (lol)quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla vandaag over in elk geval.
Teveel haxball is ook niet goed.
Okquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Test het uit zou ik zeggen.
[..]
Voor jou niet nee. (lol)
Waarom doet hij dat?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
lol Davy@:djay-day-vee
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=L5NQrKvS--gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @Bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
De bal moest naar boven, niet naar beneden waar jos en mex waren plus een inlopende doublepain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad erg jammer dat @Coco en jij de schuld op speler Paxcon probeerden af te schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @:bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.
Ik denk dat hij het jullie wel vergeeft
Hoe in godsnaam dacht je dat Dele de bal naar beneden zou schieten?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De bal moest naar boven, niet naar beneden waar jos en mex waren plus een inlopende doublepain.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Nah Ik zag dat pax niet uitkwam dus ik moest ingrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @:bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.What can change the nature of a man?
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zagquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam dacht je dat Dele de bal naar beneden zou schieten?
Hij staat 100% van het gifje tussen de bal en de goal in. Die bal kan niet naar beneden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zag
Ik had een heel leuk topic gemaakt en ik vroeg iemand om te reageren, als teken van vriendschap en dit werd geweigerd.quote:
Als je ziet dat iemand anders aan de bal is/komt waarom ga jij er dan in hemelsnaam op af? IK SNAP DIT NIET!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste goal van de avond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens ook wel echt mokerdomeen fout van het formaat 3rr0r
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
Wat was het alternatief geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens ook wel echt mokerdomeen fout van het formaat 3rr0r
Goed punt, normaal laat je dat aan je keeper, maar die liep ook in een scheve lijn ipv tussen de bal en het goal te blijven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat was het alternatief geweest
Door de bal van je teamgenoot af te pakken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
Soms moet je gewoon zekere voor het onzekere nemen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
Hoezo? Het was ook de fout van @3rr0r. @Paxcon kon hier geen moker aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens ook wel echt mokerdomeen fout van het formaat 3rr0r
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Het was ook de fout van @:3rr0r. @:Paxcon kon hier geen moker aan doen.
Of hij kan via de buitenkant naar GGMMquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De bal moest naar boven, niet naar beneden waar jos en mex waren plus een inlopende doublepain.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=XcHrzaABNDcquote:
Wat een onzin. Dus omdat de rest van het team niet verdedigt en ik als keeper tegen meerdere aanvallers kom te staan en zo goed mogelijk beide opties moet afdekken krijg ik de schuld als het mis gaat? Succes met jullie geframe. Maak maar gifjes van je eigen falen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Het was ook de fout van @:3rr0r. @:Paxcon kon hier geen moker aan doen.
Nee, dit doe ik nooitquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon een foutje.
Die maak jij toch ook wel eens?(Ja, die maak jij ook wel eens)
Kom spelen ouwe reusquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, dit doe ik nooitDe bal je doel inlopen.
Kom lekker spelen en negeer die shit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus omdat de rest van het team niet verdedigt en ik als keeper tegen meerdere aanvallers kom te staan en zo goed mogelijk beide opties moet afdekken krijg ik de schuld als het mis gaat? Succes met jullie geframe. Maak maar gifjes van je eigen falen.
Je had beter naast de paal kunnen blijven staan, je nam immers de keeperspositie in.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus omdat de rest van het team niet verdedigt en ik als keeper tegen meerdere aanvallers kom te staan en zo goed mogelijk beide opties moet afdekken krijg ik de schuld als het mis gaat? Succes met jullie geframe. Maak maar gifjes van je eigen falen.
Dit is heel raar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was er aan de hand met je Chevy? Hele tijd mad.
Lok Gert maar naar binnen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit vinden Bluedisplay en ik erg jammer
Had geen zin meer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chevy ga je nu serieus rq'en omdat Scrummie 1mm voor zijn lijn staat bij de aftrap?
En vervolgens joinen als "kankerscrummie"
Hm, vreemd, iedereen was gewoon aan het spelenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had geen zin meer.
En dat was ik niet.
Jij was het dus?quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, vreemd, iedereen was gewoon aan het spelen
Dat je de hele tijd iedereen wil helpen hoort er toch gewoon een beetje bij als je net haxball begint te spelen.quote:
Wtf, ik was niet eens online vanavond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chevy ga je nu serieus rq'en omdat Scrummie 1mm voor zijn lijn staat bij de aftrap?
En vervolgens joinen als "kankerscrummie"
Gastquote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik verdenk @:onlogisch er van onder mijn naam te spelen.
Wat ongelofelijk sneu. En dan ook nog joinen onder 'kankerscrummie' om Chevy in een kwaad daglicht te zetten.
Gastquote:Op woensdag 9 december 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Dicht jezelf niet zoveel waarde toe. Er zijn bijzonder weinig momenten op de dag dat ik me met jou bezig hou. Buiten dit forum om al helemaal niet.
Zoals gezegd ; ik hou me niet bezig met jou.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast
Jij bent de enige die ik zo'n trieste actie toedicht, zou niet weten wie er anders zo droevig is.
Dat is wel erg triest dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 00:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf, ik was niet eens online vanavond.
Nee, chevy deed sowieso een rq daarna weet ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging hij wel als eerste af met rambo?
Precies.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, chevy deed sowieso een rq daarna weet ik niet.
Ik had wel moeten weten dat jij het niet was, je was namelijk niet snel af.
Volgens mij rende hij wel soms als een kip zonder kop rond.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies.
Waardeloze act dus. Man man, als je dan je als mij voordoet, doe het dan wel goed.
Dat maakt het dan weer een klein beetje goed.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij rende hij wel soms als een kip zonder kop rond.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=VapNLk5mfBgquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=9xHDv0wSru4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Mag ik nog weten wie het is?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef GGMM het volgende:
Paxcon: raar dat davy elke keer weer als een hondje achter die back stabber gaat aanlopen
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Afsluitrambo, zeer terecht, gewonnen!![]()
Was gezellig, die grimmige sfeer heeft wel wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raar trouwens dat mijn teamgenoot mc-m steeds op mij gaat :S
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]Mooi gifje! BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd vriendquote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Afsluitrambo, zeer terecht, gewonnen!![]()
Was gezellig, die grimmige sfeer heeft wel wat!
Ik heb geen idee maat, ik vond paxcon sowieso een beetje geïrriteerd overkomen vandaag.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil jij dan vertellen over wie het gaat?
bedstedenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maat, ik vond paxcon sowieso een beetje geïrriteerd overkomen vandaag.
Ik zou er geen aandacht aan bedsteden.
Och ik neem het voor je op en je bedenkt je geen moment om mij belachelijk te maken.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Twee flaters van jewelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja verdomme die bal bij die tweede was er dus gewoon ingegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Laten we speler/host @Coco eisen om opheldering maat!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja verdomme die bal bij die tweede was er dus gewoon ingegaan
Bij Rambo had hij deze gewoon gemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we speler/host @:coco eisen om opheldering maat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-MorganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r (en ik natuurlijk)
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-morganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0rThanks maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r (en ik natuurlijk)
![]()
![]()
Zonde inderdaad. Maar je was oprecht goed op dreef gister.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja verdomme die bal bij die tweede was er dus gewoon ingegaan![]()
Jammer dat mijn Bergkampiaanse actie tegen MC-M (dacht ik) er niet op staat!
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 13:19:49 ]![]()
Vermoeden van matchfixing!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Rambo had hij deze gewoon gemaakt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Twee flaters van jewelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu pas wat er op die 2e gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha@Coco
![]()
Ik denk dat ik op mijn best ben vlak na een frustrerende zaadpot gezien te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Maar je was oprecht goed op dreef gister.Oh.![]()
Ik wilde het schot van JR intikken, echter je ziet dat befbekje de bal nog net aanraakt waardoor die via error van baan is veranderd en ik niet meer de goede hoek heb om in te schieten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we speler/host @:coco eisen om opheldering maat!What can change the nature of a man?![]()
En je zag geen enkele mogelijkheid dit nog te corrigeren?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde het schot van JR intikken, echter je ziet dat befbekje de bal nog net aanraakt waardoor die via error van baan is veranderd en ik niet meer de goede hoek heb om in te schieten.![]()
Nee ik had te veel vaart, wellicht had ik behoudener in kunnen komen om evt wel te kunnen corrigeren in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je zag geen enkele mogelijkheid dit nog te corrigeren?What can change the nature of a man?![]()
Ja misschien maar dat kon je ook niet weten van tevoren.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik had te veel vaart, wellicht had ik behoudener in kunnen komen om evt wel te kunnen corrigeren in dit soort gevallen.
Na deze heldere uitleg beschouw ik dit niet langer als fout![]()
![]()
Leuke analyse.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja misschien maar dat kon je ook niet weten van tevoren.
Na deze heldere uitleg beschouw ik dit niet langer als foutWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco redt daar @:3rr0r gewoon subliem. Erg aardig van Coco!
Aan mijn herhalend X drukken zie je dat ik mij ongelofelijk stoor aan de actie van error.
Ook dat valt me nu pas op![]()
Ja als error daar niet stond had jij de bal gehad.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco redt daar @:3rr0r gewoon subliem. Erg aardig van Coco!
Aan mijn herhalend X drukken zie je dat ik mij ongelofelijk stoor aan de actie van error.What can change the nature of a man?![]()
Benieuwd of hij er dan via Befbekje tegen Scrummie aan was ingegaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja als error daar niet stond had jij de bal gehad.
We zullen het nooit weten.Oh.![]()
Daar twijfel ik over, maar volgens mij ging aan de replay nog een actie vooraf waarbij jij en ik in de hoek lopen te prutsen, voor je die pass geeft, en 3rr0r als een idioot komt instormen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja als error daar niet stond had jij de bal gehad.
Overigens, 3rr0r, als je daar nou nog wat aan zou werken, het inlopen op spelsituaties waarbij je hulp niet echt nodig is, zou het veel irritaties schelen, want voor de rest merk je echt wel dat je vooruitgaat qua spel.![]()
Dit zeg je waarschijnlijk alleen maar in de hoop dat hij instemt met je verzoekquote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Scrummie het volgende:
want voor de rest merk je echt wel dat je vooruitgaat qua spel.![]()
Nee, dat was een oprecht compliment. Voorheen reageerde hij standaard 5 seconden te laat op een bal, maar nu begint zijn brein na 3 seconden al te werken.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zeg je waarschijnlijk alleen maar in de hoop dat hij instemt met je verzoek![]()
Wat is dit voor onzin, ga je eigen falen niet proberen op mij af te schuivenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over, maar volgens mij ging aan de replay nog een actie vooraf waarbij jij en ik in de hoek lopen te prutsen, voor je die pass geeft, en 3rr0r als een idioot komt instormen.
Overigens, 3rr0r, als je daar nou nog wat aan zou werken, het inlopen op spelsituaties waarbij je hulp niet echt nodig is, zou het veel irritaties schelen, want voor de rest merk je echt wel dat je vooruitgaat qua spel.Ik ben Coco daar aan het verdedigen, mijn actie is niet vreemd. Als jij nou boven beter had afgedekt, dan had JR of MC-M dat schot uberhaupt niet gehad.
![]()
@3rr0r vertrouwt de verdediging niet daarom komt hij als een dollehond.gif storen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over, maar volgens mij ging aan de replay nog een actie vooraf waarbij jij en ik in de hoek lopen te prutsen, voor je die pass geeft, en 3rr0r als een idioot komt instormen.
Overigens, 3rr0r, als je daar nou nog wat aan zou werken, het inlopen op spelsituaties waarbij je hulp niet echt nodig is, zou het veel irritaties schelen, want voor de rest merk je echt wel dat je vooruitgaat qua spel.What can change the nature of a man?![]()
Ja dat vind ik ook altijd apart, dat iemand met zijn kwaliteiten denkt dat iemand zijn hulp nodig heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r vertrouwt de verdediging niet daarom komt hij als een dollehond.gif storen.![]()
Dat en soms werkt het ook gewoon beter om als een muurtje de boel 'af te dekken'. Toekijken hoe ieder zijn individuele actie maakt is mooi maar soms is met z'n tweeen erin kletsen gewoon effectiever en met meer zekerheid dat gevaar wordt bestredenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r vertrouwt de verdediging niet daarom komt hij als een dollehond.gif storen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin, ga je eigen falen niet proberen op mij af te schuivenIk ben Coco daar aan het verdedigen, mijn actie is niet vreemd. Als jij nou boven beter had afgedekt, dan had JR of MC-M dat schot uberhaupt niet gehad.
Precies dit soort reacties zijn zo mooi.
Mensen geven je zo vaak goed bedoelde adviezen, maar dan kom jij met JA MAAR HET LIGT NIET AAN MIJ
Tja. Als je geen hulp/advies wil, prima hoor, maar dan geef ik de hoop wel op dat je er ooit nog van gaat leren.![]()
Nouja, de irritatie van mij zit meer in het moment ervoor zoals ik al zei, waar ik de hoek afdekte en hij als een debiel in kwam lopen. Tenminste, zo was mijn herinnering van dat moment.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik error op die gif ook weinig verkeerd zie doen![]()
Gewoon omdat ik zelf enigszins merk wat effectief is en wat niet. Het is 'maar' haxball, een spelletje, geen echt voetbal op het veld. Heb heus wel inzicht in positie en afdekken. Al die reddingen die ik maak omdat GGMM weer eens balverlies lijdt na 30 seconden ineffectief balbezit of de blocks die ik zet zodat teammaten hun actie beter kunnen maken. Maar goed, jij neemt de boel toch ook niet altijd al te serieus als je als een malle rent en er als eerste uitligt bij rambo?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies dit soort reacties zijn zo mooi.
Mensen geven je zo vaak goed bedoelde adviezen, maar dan kom jij met JA MAAR HET LIGT NIET AAN MIJ
Tja. Als je geen hulp/advies wil, prima hoor, maar dan geef ik de hoop wel op dat je er ooit nog van gaat leren.![]()
Ik ben er pas vanaf een uur of 20:00quote:Op donderdag 10 december 2020 14:31 schreef Coco het volgende:
Vanavond nieuwe kansen! Laat zien wat je geleerd hebt
Zou het wel fijn vinden als jullie op mij wachten.![]()
![]()
Maar dit gaat niet over rambo waar het ieder voor zich is.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik zelf enigszins merk wat effectief is en wat niet. Het is 'maar' haxball, een spelletje, geen echt voetbal op het veld. Heb heus wel inzicht in positie en afdekken. Al die reddingen die ik maak omdat GGMM weer eens balverlies lijdt na 30 seconden ineffectief balbezit of de blocks die ik zet zodat teammaten hun actie beter kunnen maken. Maar goed, jij neemt de boel toch ook niet altijd al te serieus als je als een malle rent en er als eerste uitligt bij rambo?
En het is echt niet effectief om als een dolle op een situatie in te lopen waar het 1 vs 1 is. Maar goed.![]()
Eigenlijk zou er een speciale blockcompilatie moeten komen @ChevyCapricequote:Op donderdag 10 december 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik zelf enigszins merk wat effectief is en wat niet. Het is 'maar' haxball, een spelletje, geen echt voetbal op het veld. Heb heus wel inzicht in positie en afdekken. Al die reddingen die ik maak omdat GGMM weer eens balverlies lijdt na 30 seconden ineffectief balbezit of de blocks die ik zet zodat teammaten hun actie beter kunnen maken. Maar goed, jij neemt de boel toch ook niet altijd al te serieus als je als een malle rent en er als eerste uitligt bij rambo?Oh.![]()
Mensen zonder spelinzicht kan je niks uitleggen scrummiequote:Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over rambo waar het ieder voor zich is.
En het is echt niet effectief om als een dolle op een situatie in te lopen waar het 1 vs 1 is. Maar goed.![]()
Gastquote:Op donderdag 10 december 2020 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde het schot van JR intikken, echter je ziet dat befbekje de bal nog net aanraakt waardoor die via error van baan is veranderd en ik niet meer de goede hoek heb om in te schieten.
Heb je het reactievermogen van een 95-jarige alzheimerpatiënt of zoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kijk, als ik keeper sta, omdat iedereen en vooral GGMM en jij weer eens zsm wegrent bij de start, en een fout maak, dan is het lachen of zeiken (van GGMM dan, jij zegt tenminste niets erover omdat je weet dat als je zelf nooit keept je geen recht van spreken hebt). Wat we niet zien is tig keer balverlies van GGMM, of dat hij kansen mist waardoor we niet scoren. Wat we niet zien zijn alle doelpunten die ik met verdedigende acties en positie innemen voorkom. Ik kan ook voorin gaan hangen zoals sommigen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een speciale blockcompilatie moeten komen @:ChevyCaprice![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat we niet zien zijn alle doelpunten die ik met verdedigende acties en positie innemen voorkom.
Je intenties zijn in ieder geval goedDat waardeer ik maat.
Moderator DIG
Ik verdedig vaak genoeg mee hoor, maar ik ben een aanvallend ingestelde speler dat klopt. Want keepen heb ik echt de concentratie niet voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk, als ik keeper sta, omdat iedereen en vooral GGMM en jij weer eens zsm wegrent bij de start, en een fout maak, dan is het lachen of zeiken (van GGMM dan, jij zegt tenminste niets erover omdat je weet dat als je zelf nooit keept je geen recht van spreken hebt). Wat we niet zien is tig keer balverlies van GGMM, of dat hij kansen mist waardoor we niet scoren. Wat we niet zien zijn alle doelpunten die ik met verdedigende acties en positie innemen voorkom. Ik kan ook voorin gaan hangen zoals sommigen.Oh.![]()
Overigens word je ook gewoon uitgelachen als je een dot van een kans mist of niet de juiste voorzet geeft.Oh.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
of niet de juiste voorzet geeft.![]()
![]()
@3rr0r geef even aan wat hier je intentie was.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet echt een 3rr0r compilatie komenOh.![]()
Volgens mij was zijn intentie om mc-m te blokken zei hijquote:Op donderdag 10 december 2020 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:3rr0r geef even aan wat hier je intentie was.
Maar hij raakte per ongeluk de bal (en drukte blijkbaar ook per ongeluk op x)![]()
SPOILER: Megafout ChevyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MEgafout CocoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je zo'n stukje eruit haalt lijkt het altijd lulliger. Makkelijk om iemand zo te framen. Nu lijkt het alsof ik GGMM onnodig een kans op een voorzet ontneem, en dat is opzich op dat moment ook zo, echter hij kon niet weten dat MC-M zo'n rare kaatsbal ging geven die voor zijn voeten terecht zou komen. Daar in de hoek gaat de bal wel vaker 'rommelen' ipv dat er een goede bal uitkomt. Mijn inzicht was om met man en macht proberen te voorkomen dat rood de bal wegkrijgt bij hun kant/doel en dat we dus door kunnen gaan met druk op ze zetten vlak voor hun doel ipv dat de boel richting doel van blauw gaat. Soms moet je even een stapje terug doen om daarna boem, toe te kunnen slaan dankzij de situatie die je gecreeerd hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:3rr0r geef even aan wat hier je intentie was.![]()
Op zich zou hij deze actie nog kunnen herstellen door via de muur de bal de ruimte in te tikken die Coco al aan het inlopen is. Dan was het een prachtig passje geweest (mits jij niet aan het typen ging en ook de ruimte daar in loopt).quote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn intentie om mc-m te blokken zei hij
Maar hij raakte per ongeluk de bal (en drukte blijkbaar ook per ongeluk op x)![]()
Daar kan je pas een mooie compilatie van maken, hoeveel mogelijkheden naar de klote gaan omdat GGMM zo nodig direct moet zeikenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich zou hij deze actie nog kunnen herstellen door via de muur de bal de ruimte in te tikken die Coco al aan het inlopen is. Dan was het een prachtig passje geweest (mits jij niet aan het typen ging en ook de ruimte daar in loopt).![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je het wel erg hypothetisch allemaal.
Oh.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je het wel erg hypothetisch allemaal.![]()
![]()
Je hebt wel een beetje gelijk in sommige gevallen, maar ik moet vaak ook heel hard lachen om GGMM op die momenten, dus hij moet eigenlijk lekker blijven typen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar kan je pas een mooie compilatie van maken, hoeveel mogelijkheden naar de klote gaan omdat GGMM zo nodig direct moet zeiken![]()
Ja het is wel vaak even beuken daar, maar opzich had je ook daar in de spits kunnen staan voor die kans op de voorzet die GGMM had kunnen geven, was wel wat ruimte.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je zo'n stukje eruit haalt lijkt het altijd lulliger. Makkelijk om iemand zo te framen. Nu lijkt het alsof ik GGMM onnodig een kans op een voorzet ontneem, en dat is opzich op dat moment ook zo, echter hij kon niet weten dat MC-M zo'n rare kaatsbal ging geven die voor zijn voeten terecht zou komen. Daar in de hoek gaat de bal wel vaker 'rommelen' ipv dat er een goede bal uitkomt. Mijn inzicht was om met man en macht proberen te voorkomen dat rood de bal wegkrijgt bij hun kant/doel en dat we dus door kunnen gaan met druk op ze zetten vlak voor hun doel ipv dat de boel richting doel van blauw gaat. Soms moet je even een stapje terug doen om daarna boem, toe te kunnen slaan dankzij de situatie die je gecreeerd hebt.Oh.![]()
Tering
waar gaat dit overGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zoals ik al zei, het was helemaal niet duidelijk dat GGMM die bal zo via een kaats ging krijgen voor een voorzet. Mijn inloopactie is gebaseerd op de ervaring hoe het over het algemeen gaat daar in de hoek, en wat de effectiefste manier is om alsnog de bal in eigen bezit te houden/krijgen en niet de bal richting eigen helft/doel te laten gaan. Dat het nu even anders uitpakt en men daardoor denkt mij weg te kunnen zetten als flapdrol, tsja. Mag, maar zegt meer over beperkte denkvermogen van diegenen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is wel vaak even beuken daar, maar opzich had je ook daar in de spits kunnen staan voor die kans op de voorzet die GGMM had kunnen geven, was wel wat ruimte.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beweging hier
@Dj_Day-VGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: Megafout ChevyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die fout van coco is zo hinderlijk. Je weet en ziet dat hij niks anders kan dan blind op de goal schieten en dat doet hij ook al-tijd, dus waarom zou je zelf gaan schieten. Gewoon in de weg lopen.SPOILER: MEgafout CocoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt dus omdat je geen inzicht hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
Zoals ik al zei, het was helemaal niet duidelijk dat GGMM die bal zo via een kaats ging krijgen voor een voorzet![]()
Als de tegenpartij naar richting jouw goal loop is het meestal ook beter om gewoon je dikke pens ervoor te gooien inderdaad. Doe ik vaak bij counters.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral die fout van coco is zo hinderlijk. Je weet en ziet dat hij niks anders kan dan blind op de goal schieten en dat doet hij ook al-tijd, dus waarom zou je zelf gaan schieten. Gewoon in de weg lopen.
Even de angel uit de aanval zodat de verdediging kan opstellen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Doe ik ook nog veel te vaak, op 1 of andere manier is dat lastig om af te leren ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral die fout van coco is zo hinderlijk. Je weet en ziet dat hij niks anders kan dan blind op de goal schieten en dat doet hij ook al-tijd, dus waarom zou je zelf gaan schieten. Gewoon in de weg lopen.![]()
Dat doe ik echt nooit man. Toevallig daar wel, omdat ik PX had.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral die fout van coco is zo hinderlijk. Je weet en ziet dat hij niks anders kan dan blind op de goal schieten en dat doet hij ook al-tijd, dus waarom zou je zelf gaan schieten. Gewoon in de weg lopen.What can change the nature of a man?![]()
Ja ik had het ook over toevallig dat moment.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik echt nooit man. Toevallig daar wel.![]()
Een flauwe grap over je IQ ligt op de loer, maar ik hou me inquote:Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook nog veel te vaak, op 1 of andere manier is dat lastig om af te leren ofzo.![]()
![]()
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwereldsquote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef Coco het volgende:
Wat een kutprogramma is dat ShareX chevyGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Igayzo ofzo is veel beter, omdat ik het gebruikquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwerelds![]()
testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Region opnemen is zeer onhandigquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwereldsWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Coco het volgende:
testZit er nou middenin vertraging? wat een kutgifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Coco het volgende:
testMooie goal van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kan niet meer veilig stuntelen zonder dat je nadien hier aan de schandpaal wordt genageld maatquote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef Oriente het volgende:
Allemachtig wat is dit allemaal zegGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit er nou middenin vertraging? wat een kutgifje
What can change the nature of a man?![]()
Error doet eigenlijk alles fout.
Uitkomen, dan aan de verkeerde kant van de bal staan, schieten tegen een tegenstander aan, te laat schieten waardoor hij überhaupt de bal niet raakt.![]()
Maar goed had had probleem van resolutie opgelost nu is het wel ingezoomed.
Ik gebruik geen sharex.What can change the nature of a man?![]()
Klinkt nogal gay.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Igayzo ofzo is veel beter, omdat ik het gebruikGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Region opnemen? Ik doe niet andersquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
had hadquote:Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef Coco het volgende:
Maar goed had had probleem van resolutie opgelost nu is het wel ingezoomed.
Ik gebruik geen sharex.![]()
Hoe heb je dat gefixt dan?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich zou hij deze actie nog kunnen herstellen door via de muur de bal de ruimte in te tikken die Coco al aan het inlopen is. Dan was het een prachtig passje geweest (mits jij niet aan het typen ging en ook de ruimte daar in loopt).![]()
![]()
Ik neem met nvidia replay met 1 druk op de knop automatisch de laatste 15 seconden op.
Zeer handig hoef ik niet steeds haxball record te gebruiken en daar naar de goals te gaan.What can change the nature of a man?![]()
Door simpelweg te croppen. (lol)quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had had![]()
Hoe heb je dat gefixt dan?What can change the nature of a man?![]()
Ja ik dus niet. Na een mooie of debiele goal tijdens het spel laat ik gelijk de laatste 15 seconden opslaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe onthouden jullie al die gifjesmomentjes joh.
Of kijken jullie die volledige wedstrijden na?
Zo is dan ieder los filmpje opgeslagen.What can change the nature of a man?![]()
Niet haxballen met een notitieblok naast jequote:Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of kijken jullie die volledige wedstrijden na?![]()
![]()
Ik had dat programmaatje ook maar ik had het idee dat dat mijn framerate op sommige spelletjes negatief beïnvloedtquote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef Coco het volgende:
Ik neem met nvidia replay met 1 druk op de knop automatisch de laatste 15 seconden op.
Zeer handig hoef ik niet steeds haxball record te gebruiken en daar naar de goals te gaan.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Goh zou hetquote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef Oriente het volgende:
Maar vanavond in de rust van de EL en na de EL gok ik?![]()
Ik kijk wel wedstrijden na ja, op snelheid x3.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of kijken jullie die volledige wedstrijden na?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik probeerde laatst te haxballen terwijl ik ook iets op mijn telefoon deed, dat ging niet zo goed.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet haxballen met een notitieblok naast jeOh.![]()
Ja dat was in het verleden een bug geloof ik. Zelf nooit last van gehad maar komt misschien omdat ik een beest van een pc heb. Hij is constant 15 seconden aan het opnemen op de achtergrond, dus dat kan wel invloed hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had dat programmaatje ook maar ik had het idee dat dat mijn framerate op sommige spelletjes negatief beïnvloedt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Coco op 10-12-2020 16:31:31 ]What can change the nature of a man?![]()
Potverdikkeme gewoon 2 DRIE gifjes achter elkaar met prima passjes (oke 1 was een goal) van mij
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 16:32:19 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93What can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:38 schreef Coco het volgende:
Hardop gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:JR-Style-93
Oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:43 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Oriente
Moderator DIG
Moderator DIG
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:GGMM waar sloeg dit op
EDIT verkeerde gifje
Moderator DIG
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn techniek is soms echt niveautje Sigthorsson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
@OrienteWhat can change the nature of a man?![]()
quote:![]()
wtf. Weet ik niks meer van. Is dit oud?
Moderator DIG
5-12 Heb je Alzheimer of zo?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
wtf. Weet ik niks meer van. Is dit oud?
xDquote:Die helaas wel. Daar krijg ik nog weleens nachtmerries van ookquote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Deze weet je zeker ook niet meer.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:GGMM waar sloeg dit op
EDIT verkeerde gifje![]()
![]()
quote:quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh dat.quote:
Ja dat kan ik wel even uitleggen
Ik was bang dat als ik de andere kant op zou draaien (dus tegen de klok in) dat paxcon dan zou inlopen en die had die bal dan ten alle tijden gehad (dat lijkt me overduidelijk) dus ik deed het via de lange weg (met een schijnbeweging als het ware) waardoor ik zeker wist dat de bal bij scrummie zou komen en er dus geen gevaarlijke counter uit zou komen (want als pax mij verdedigd had konden de 2 blauwe poppetjes die bij mij stonden direct aanvallen)
Al met al dus zeer handig gedaan lijkt me.![]()
![]()
Nee alleen van Chevy's keepkunsten.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voorzet en een goal. Het is wat.
Gaan we nu van alles een gif maken.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:49 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:Oriente![]()
![]()
Als je gewoon niet in de baan van de pass had gestaan had je hem meteen naar Scrummie kunnen schoppen, die dan waarschijnlijk had gemistgescoord.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat.
Ja dat kan ik wel even uitleggen
Ik was bang dat als ik de andere kant op zou draaien (dus tegen de klok in) dat paxcon dan zou inlopen en die had die bal dan ten alle tijden gehad (dat lijkt me overduidelijk) dus ik deed het via de lange weg (met een schijnbeweging als het ware) waardoor ik zeker wist dat de bal bij scrummie zou komen en er dus geen gevaarlijke counter uit zou komen (want als pax mij verdedigd had konden de 2 blauwe poppetjes die bij mij stonden direct aanvallen)
Al met al dus zeer handig gedaan lijkt me.Mokerlekkere goal dit.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ohquote:Op donderdag 10 december 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee alleen van Chevy's keepkunsten.
Nou ja dat mag wel ja. Die roept altijd 20 keer per potje hoe fantastisch zijn reddingen wel niet waren en "vergeet" dit soort dingen.![]()
Nou, hij heeft ook ontdekt hoe je gifjes maakt hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voorzet en een goal. Het is wat.
Gaan we nu van alles een gif maken.
Moderator DIG
Nee dat kan niet, je ziet toch dat hij over een zeer kleine afstand direct op mij af schiet. Daar was geen tijd voor hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je gewoon niet in de baan van de pass had gestaan had je hem meteen naar Scrummie kunnen schoppen, die dan waarschijnlijk had gemistgescoord.
Laat het aanvallen maar aan mij over![]()
![]()
Dit pirouette was echt nergens voor nodig maat. Rekt alleen maar.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je ziet toch dat hij over een zeer kleine afstand direct op mij af schiet. Daar was geen tijd voor hoor.
Laat het aanvallen maar aan mij overZit je mobiel of zoquote:Op donderdag 10 december 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
overigens duurt het een kwartier voordat dit topic geladen is.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat lult die gast dom joh. Ik ben een uitstekende spelverdeler en ik help ALTIJD mee verdedigen. Nu krijg ik dit weer om mijn oren omdat ik niet als een blind paard aanval.quote:
Die gast kan van mij echt het heen en weer krijgen jonge!![]()
Ik heb perfect onderbouwd waarom dit noodzakelijk is.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit pirouette was echt nergens voor nodig maat. Rekt alleen maar.
Dan kan je herhalen dat dat niet zo is zonder verdere argumenten, maar daar hebben we natuurlijk niks aan!Nee op werk. Met een kutbrowserquote:![]()
SOWWWWWWWWWWWquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eigenlijk neem je niet op met de druk op de knop, maar zorg dat je alleen dat de reeds gemaakte opname aan jou ter beschikking wordt gesteld.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef Coco het volgende:
Zeer handig hoef ik niet steeds haxball record te gebruiken en daar naar de goals te gaan.
Of denk jij dat die videokaart in het verleden kan kijken?![]()
Dat heb ik in een volgende post al gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:29 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Eigenlijk neem je niet op met de druk op de knop, maar zorg dat je alleen dat de reeds gemaakte opname aan jou ter beschikking wordt gesteld.
Of denk jij dat die videokaart in het verleden kan kijken?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat was in het verleden een bug geloof ik. Zelf nooit last van gehad maar komt misschien omdat ik een beest van een pc heb. Hij is constant 15 seconden aan het opnemen op de achtergrond, dus dat kan wel invloed hebben.What can change the nature of a man?![]()
Nu er gifjes naar buiten komen waarin hij gedold wordt merk je direct dat user @Bluedisplay wat geïrriteerd overkomt.![]()
Ja, maar daar was ik toen nog nietquote:Op donderdag 10 december 2020 17:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heb ik in een volgende post al gezegd.
[..]![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Nu er gifjes naar buiten komen waarin hij gedold wordt merk je direct dat user @:bluedisplay wat geïrriteerd overkomt.
Dat had ik nog niet gezien toen ik die post plaatste, dus deze opmerking gaat helemaal niet opquote:Op donderdag 10 december 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
Nu er gifjes naar buiten komen waarin hij gedold wordt merk je direct dat user @:bluedisplay wat geïrriteerd overkomt.![]()
Dat zeg jij. Ik heb hier mijn twijfels overquote:Op donderdag 10 december 2020 17:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien toen ik die post plaatste, dus deze opmerking gaat helemaal niet op![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien toen ik die post plaatste, dus deze opmerking gaat helemaal niet op
Eens, want ik ben de eerste die hem mentioned vanmiddag.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik heb hier mijn twijfels overWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beweging hier
@:dj_day-vquote:![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What can change the nature of a man?![]()
nu al closedquote:Op donderdag 10 december 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=VH5rdDXy-S4Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=WT0MOPpCzxcquote:What can change the nature of a man?![]()
Prima goal makker. Temeer omdat je niet de eerste de beste keeper tegenover je hebt staanquote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op verzoek.
@:onlogisch @:chevycaprice @:frozen-assassin![]()
![]()
Jammer dat je niet kon zien dat die aanval bij de keeper (mij) begon.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op verzoek.
@:onlogisch @:chevycaprice @:frozen-assassin
Moderator DIG
Eerste werd je geholpen door mijn teamgenoot Jos.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(helaas paste de goal er niet meer op bij die 2e)
Tweede was lagje. En je mist hem bijna ook nog
Moderator DIG
Nee en neequote:Op donderdag 10 december 2020 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste werd je geholpen door mijn teamgenoot Jos.
Tweede was lagje. En je mist hem bijna ook nog![]()
Slaap lekker straksquote:Op vrijdag 11 december 2020 00:55 schreef MC-Morgan het volgende:
Jammer dat @:Oriente de afsluitrambo mist.![]()
![]()
Bedankt voor het hosten @Coco
Jammer dat één specifiek iemand mij constant het leven zuur probeerde te maken met nare opmerkingen![]()
![]()
Wat intens gemeenquote:Op vrijdag 11 december 2020 01:13 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:coco
Jammer dat één specifiek iemand mij constant het leven zuur probeerde te maken met nare opmerkingen
Ik vraag me ook af wat iemand daartoe beweegt, want jij hebt toch altijd het beste met iedereen voor![]()
![]()
Gelachen en like gegeven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 01:17 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat intens gemeen
Ik vraag me ook af wat iemand daartoe beweegt, want jij hebt toch altijd het beste met iedereen voor
Slaap lekker makker![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=icKLz9SSuOQquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=icKLz9SSuOQquote:![]()
Eens, bedankt voor hosten Coco (ondanks zware lag]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima voorzet @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even laten zien hoe stompzinnig deze terugspeelbal is @FireFox1 (verder speelde je overigens wel aardig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-2tje genot@Oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima gelopen van user @tralala(maar vooral prima van mij uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @ChevyCaprice @Bluedisplay @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 uitstekend gelopenSowieso gingen die passjes wel lekker tussen ons vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- geeft nooit op(ff op 2x speed anders paste dit niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- was sowieso in vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- was in vorm mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 12-12-2020 01:02:07 ]![]()
Omdat ik pas dacht "oh kut ik moet opnemen!" toen het 1-0 stondquote:Op maandag 14 december 2020 21:56 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom staat de doelpuntenmaker van red niet weergegeven![]()
Bedankt voor het antwoordquote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik pas dacht "oh kut ik moet opnemen!" toen het 1-0 stond![]()
![]()
Leuk die scorebordjournalistiek.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je bent als veldspeler gewoon bijzonder matig sorry maatquote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk die scorebordjournalistiek.
Als keeper vind ik je wél goed![]()
![]()
Oei, Chevy kookt nu.quote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent als veldspeler gewoon bijzonder matig sorry maat
Als keeper vind ik je wél goed![]()
Je bent te laat.quote:Op maandag 14 december 2020 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje laat hoor. Wat zou hij aan het maken zijn?What can change the nature of a man?![]()
Weer vol helaas.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=yK_15TYTbaQquote:What can change the nature of a man?![]()
Wel opvallend dat paxcon davy constant opzocht. Vorige keer node hij hem ook al backstabber.
Blijkbaar is er iets tussen hun gebeurd ofzo?![]()
Mag ik hem niet feliciteren met een zeer terechte overwinning?quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:09 schreef GGMM het volgende:
DAVY MOET EVEN ZEGGEN DAT ERROR WON HOOR JONGENS![]()
![]()
Nee dat is gewoon standaard als je naast users staat die de intikkers makenquote:Op dinsdag 15 december 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
Wel opvallend dat paxcon davy constant opzocht. Vorige keer node hij hem ook al backstabber.
Blijkbaar is er iets tussen hun gebeurd ofzo?(jos, mcm, pax, coco)
Vandaar dat ik ook zei: kut tussen coco en pax![]()
![]()
Natuurlijk mag dat dacy ik vind het gewoon jammer dat je mij niet feliciteert.quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik hem niet feliciteren met een zeer terechte overwinning?
Mijn finale tegen coco was de mooiste finale ALLERTIJDEN
En de opname is verloren gegaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
@:3rr0r gefeliciteerd met de rambo winst tegen @:ggmm![]()
Moderator DIG
Jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 december 2020 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat dacy ik vind het gewoon jammer dat je mij niet feliciteert.
Mijn finale tegen coco was de mooiste finale ALLERTIJDEN
En de opname is verloren gegaan![]()
![]()
Op jouw onzin ga ik niet inquote:Op dinsdag 15 december 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar is er iets tussen hun gebeurd ofzo?![]()
nodequote:Op dinsdag 15 december 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar is er iets tussen hun gebeurd ofzo?
Moderator DIG
maakt ik? :S:S:Squote:Op dinsdag 15 december 2020 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
noemde
Ja, mobiel typen kan ik niet zo goed. (ik lig maakt ik bed)![]()
Geen touw aan vast te knopenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bedanktquote:Op dinsdag 15 december 2020 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
@:3rr0r gefeliciteerd met de rambo winst tegen @:ggmm![]()
![]()
Wil je dan dat ze je redden?quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon standaard als je naast users staat die de intikkers maken(jos, mcm, pax, coco)
Vandaar dat ik ook zei: kut tussen coco en paxOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: