Een flauwe grap over je IQ ligt op de loer, maar ik hou me inquote:Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook nog veel te vaak, op 1 of andere manier is dat lastig om af te leren ofzo.
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwereldsquote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef Coco het volgende:
Wat een kutprogramma is dat ShareX chevy
Igayzo ofzo is veel beter, omdat ik het gebruikquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwerelds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Region opnemen is zeer onhandigquote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Voor gifjes ideaal vind ik. Twee klikjes en je kan opnemen, en vervolgens uploaden. Ik vind het mokerwerelds
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Coco het volgende:
testZit er nou middenin vertraging? wat een kutgifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef Coco het volgende:
testMooie goal van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan niet meer veilig stuntelen zonder dat je nadien hier aan de schandpaal wordt genageld maatquote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef Oriente het volgende:
Allemachtig wat is dit allemaal zeg
Nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit er nou middenin vertraging? wat een kutgifje
Klinkt nogal gay.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Igayzo ofzo is veel beter, omdat ik het gebruik
Region opnemen? Ik doe niet andersquote:
had hadquote:Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef Coco het volgende:
Maar goed had had probleem van resolutie opgelost nu is het wel ingezoomed.
Ik gebruik geen sharex.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich zou hij deze actie nog kunnen herstellen door via de muur de bal de ruimte in te tikken die Coco al aan het inlopen is. Dan was het een prachtig passje geweest (mits jij niet aan het typen ging en ook de ruimte daar in loopt).
Door simpelweg te croppen. (lol)quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had had![]()
Hoe heb je dat gefixt dan?
Ja ik dus niet. Na een mooie of debiele goal tijdens het spel laat ik gelijk de laatste 15 seconden opslaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe onthouden jullie al die gifjesmomentjes joh.
Of kijken jullie die volledige wedstrijden na?
Niet haxballen met een notitieblok naast jequote:Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe onthouden jullie al die gifjesmomentjes joh.
Of kijken jullie die volledige wedstrijden na?
Ik had dat programmaatje ook maar ik had het idee dat dat mijn framerate op sommige spelletjes negatief beïnvloedtquote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef Coco het volgende:
Ik neem met nvidia replay met 1 druk op de knop automatisch de laatste 15 seconden op.
Zeer handig hoef ik niet steeds haxball record te gebruiken en daar naar de goals te gaan.
Goh zou hetquote:Op donderdag 10 december 2020 15:58 schreef Oriente het volgende:
Maar vanavond in de rust van de EL en na de EL gok ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |