quote:Op maandag 7 december 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ging een blok zetten op MC-M zodat je vrij kon schieten maar ik kwam aan de bal per ongeluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
Jij hebt écht helemaal geen inzicht. Geen rugdekking geven, niet mogelijk aanspeelbaar gaan staan, maar de bal van je teamgenoot afpakken.
Ik ben bijzonder teleurgesteld in jou!
quote:Op maandag 7 december 2020 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Terwijl ik al een PAAR keer heb gezegd: ÉÉN TEGELIJK AAN DE BAL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 lekker gepasst maat![]()
quote:Op maandag 7 december 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]Wilde het niet te makkelijk maken voor mezelf. Dat lukte dan wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 lekker gepasst maatGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oke.quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op een gegeven moment lukte het. Toen ging ik onder chevy joinen en kreeg ik steeds rare errors. Helaas. Maar gelukkig hebben jullie tenminste nog hard kunnen lachen!
Iedereen moest dan lachenquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtfverlaat ik die room om heel ludiek te kunnen joinen onder “Abid Meher Ali”, zit die room ineens vol.
Wie joinde er dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @toto69![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:39 schreef GGMM het volgende:
Je tag is stuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @:toto69
Wat raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@paxcon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @MC-MorganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@paxcon![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:51 schreef GGMM het volgende:
Waarom doet hij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar.
Even opnieuw proberenDie is wel erg niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:paxconquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:51 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:mc-morganNiet geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:paxcon![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:51 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:mc-morganLeuke gifjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:paxcon![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: