Jij was het dus?quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, vreemd, iedereen was gewoon aan het spelen

Dat je de hele tijd iedereen wil helpen hoort er toch gewoon een beetje bij als je net haxball begint te spelen.quote:

Wtf, ik was niet eens online vanavond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chevy ga je nu serieus rq'en omdat Scrummie 1mm voor zijn lijn staat bij de aftrap?
En vervolgens joinen als "kankerscrummie"

Gastquote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik verdenk @:onlogisch er van onder mijn naam te spelen.
Wat ongelofelijk sneu. En dan ook nog joinen onder 'kankerscrummie' om Chevy in een kwaad daglicht te zetten.

Gastquote:Op woensdag 9 december 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Dicht jezelf niet zoveel waarde toe. Er zijn bijzonder weinig momenten op de dag dat ik me met jou bezig hou. Buiten dit forum om al helemaal niet.

Zoals gezegd ; ik hou me niet bezig met jou.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast
Jij bent de enige die ik zo'n trieste actie toedicht, zou niet weten wie er anders zo droevig is.

Dat is wel erg triest dan.quote:Op woensdag 9 december 2020 00:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf, ik was niet eens online vanavond.

Nee, chevy deed sowieso een rq daarna weet ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging hij wel als eerste af met rambo?

Precies.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, chevy deed sowieso een rq daarna weet ik niet.
Ik had wel moeten weten dat jij het niet was, je was namelijk niet snel af.

Volgens mij rende hij wel soms als een kip zonder kop rond.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies.
Waardeloze act dus. Man man, als je dan je als mij voordoet, doe het dan wel goed.

Dat maakt het dan weer een klein beetje goed.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij rende hij wel soms als een kip zonder kop rond.

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=VapNLk5mfBgquote:

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=9xHDv0wSru4quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦

Mag ik nog weten wie het is?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef GGMM het volgende:
Paxcon: raar dat davy elke keer weer als een hondje achter die back stabber gaat aanlopen

quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Afsluitrambo, zeer terecht, gewonnen!![]()
Was gezellig, die grimmige sfeer heeft wel wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 9 december 2020 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raar trouwens dat mijn teamgenoot mc-m steeds op mij gaat :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |