SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test het uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Oriente het volgende:
Is er animo voor Haxball tijdens de rust van de CL-wedstrijden?
Voor jou niet nee. (lol)quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla vandaag over in elk geval.
Teveel haxball is ook niet goed.
Okquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Test het uit zou ik zeggen.
[..]
Voor jou niet nee. (lol)
Waarom doet hij dat?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
lol Davy@:djay-day-vee
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=L5NQrKvS--gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @Bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
De bal moest naar boven, niet naar beneden waar jos en mex waren plus een inlopende doublepain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad erg jammer dat @Coco en jij de schuld op speler Paxcon probeerden af te schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @:bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.
Ik denk dat hij het jullie wel vergeeft
Hoe in godsnaam dacht je dat Dele de bal naar beneden zou schieten?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De bal moest naar boven, niet naar beneden waar jos en mex waren plus een inlopende doublepain.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Nah Ik zag dat pax niet uitkwam dus ik moest ingrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry @:bluedisplay je had gelijk. Coco mag daar nooit ingrijpen als de bal zich tussen hem en het goal bevindt.
Ik wil mijn excuses aanbieden, ik was nog een beetje pissig vanwege het hele topic-incident.What can change the nature of a man?
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zagquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam dacht je dat Dele de bal naar beneden zou schieten?
Hij staat 100% van het gifje tussen de bal en de goal in. Die bal kan niet naar beneden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zag
Ik had een heel leuk topic gemaakt en ik vroeg iemand om te reageren, als teken van vriendschap en dit werd geweigerd.quote:
Als je ziet dat iemand anders aan de bal is/komt waarom ga jij er dan in hemelsnaam op af? IK SNAP DIT NIET!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die beweging maakte hij omdat hij doublepain boven zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leukste goal van de avond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens ook wel echt mokerdomeen fout van het formaat 3rr0r
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
Wat was het alternatief geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens ook wel echt mokerdomeen fout van het formaat 3rr0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |