User 3rr0r doet wel vaker raar.quote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
User 3rr0r met een raar gifje. Dat kan.
quote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
Tot na de Beker. AZ is een cupfighter.quote:Op maandag 7 december 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Slot had moeten wachten tot.. ja tot wanneer eigenlijk?
Tot minstens het slotquote:Op maandag 7 december 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Slot had gewoon even met een arbeidsrecht advocaat moeten overleggen en niet alleen naar die 🍕 bakker moeten luisterenquote:Op maandag 7 december 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Gek, doet ie anders nooit.quote:
Dat zeiden Kale & Kokkie ook al.quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef GGMM het volgende:
Huntelaar in de spits zegt Johan? (lees ik op het scherm)
Hou op hoor
Die moeten dan ook hun bek houden.quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeiden Kale & Kokkie ook al.
Ook altijd opvallend positief over Eenhoorn terwijl hij anders erg kritisch is op mensen die niet uit de voetballerij komen.quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Johan is zeker vriendjes met die Huibrechts.
Daar kijk ik toch nooit naarquote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij AT5 niet blij mee zijn.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Bluedisplay het volgende:
Jammer dat de klinkende zege van FC Groningen op deze manier teniet wordt gedaan door Wilfried
Oh ik dacht dat jij Groningen-fan af was.quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Bluedisplay het volgende:
Jammer dat de klinkende zege van FC Groningen op deze manier teniet wordt gedaan door Wilfried
Nee, dat was P.. laat maarquote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij Groningen-fan af was.
Doe niet zo malquote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij Groningen-fan af was.
Dat zal de gevoelige dan wel zijn.quote:
Vrijdag zijn ze er weer met hun incontinentie onderbroek aanquote:Op maandag 7 december 2020 21:11 schreef Gehrman het volgende:
Ben benieuwd naar de cover van The Clarks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
Klopt niet echt, ik gaf de assist op Coco voor de winnendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft @GGMM een gifje van de goalquote:Op maandag 7 december 2020 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt niet echt, ik gaf de assist op Coco voor de winnende
quote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef Coco het volgende:
Voor het zingen de Kerk uit.
@:bluedisplay
Voor Götze ook niet en die schoot hem er wel inquote:
Waarom ben jij altijd zo met seks bezigquote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef Coco het volgende:
Voor het zingen de Kerk uit.
@:bluedisplay
quote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien heeft @:GGMM een gifje van de goal
Sinds jij mij probeert te versieren in dm.quote:Op maandag 7 december 2020 21:25 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo met seks bezig
Jou ook al wtfquote:Op maandag 7 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds jij mij probeert te versieren in dm.
Onzinquote:Op maandag 7 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds jij mij probeert te versieren in dm.
Eens.quote:Op maandag 7 december 2020 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Dit is het VI-topic @:vlbmods. Ja laat ook maar.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:24 schreef Gehrman het volgende:
Utrecht is een grote teleurstelling @:Paul
quote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat was mijn fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt wat een beetje veel de laatste tijd (niet dat ik altijd ontopic blijf) en voor die gifjes is een prachtig topic lijkt mij, hoewel een spoiler ook al fijn is. Maar je excuses zijn geaccepteerd!quote:
Ik weet op welke pass je doelt. En dat kon ook niet nee.quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had wel één pass in de eerste helft waarvan ik dacht nee dit kan niet
Dit had ik ook.quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
bedeen
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Misschien bedoelt ie elke Twente aanval?quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef BobW het volgende:
Elke aanval begon bij Blind.
Hou op Johan.
Zijn naam staat letterlijk in deze post en het is maar 3 woorden. Dit moet niet zo lastig zijn.quote:
Dat had hij alleen tegen Liverpool ook alquote:Op maandag 7 december 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet op welke pass je doelt. En dat kon ook niet nee.
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 7 december 2020 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan zich gaan opmaken voor LASK in de Europa League.
Je bedoelt Sanchez?quote:Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn naam staat letterlijk in deze post en het is maar 3 woorden. Dit moet niet zo lastig zijn.
Ik vind hem dit seizoen ook wel wat meer mindere momenten hebben hoor, maar dat is ook wel een beetje logisch.quote:Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had hij alleen tegen Liverpool ook al
Hij was verder wel goed afgelopen zaterdag, maar ik weet het niet.
Vertonghen, Anita, Febo Janssen.quote:
Je begreep dus precies op wie ik doelde.quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bedoelt Sanchez?
Die heet Davinson
Nee, heel eerlijk gezegd pas nadat JR postte 'Sanchez en Eriksen terug'quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je begreep dus precies op wie ik doelde.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die man.quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel matig, zit de laatste tijd in de Premier League niet eens in de selectie (lol) en moet het hebben van wat Europa League potjes. Als hij deze winter niet is opgerot, is het aankomende zomer vast en zeker wel.quote:
Vooruit dan, een like. Dommelgodquote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Dommel is een speler uit de stal van Semafoor. Die brengt hem wel naar Ajax met de zijspan en desnoods met een luchtballon.
Zonde, waar zou hij terecht kunnen? Een Southampton o.i.d.?quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel matig, zit de laatste tijd in de Premier League niet eens in de selectie (lol) en moet het hebben van wat Europa League potjes. Als hij deze winter niet is opgerot, is het aankomende zomer vast en zeker wel.
Ja, het lijkt wel alsof ze er helemaal geen verstand van hebbenquote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze denken daar dat Atalanta een soort SPAL is.
Wat was ook alweer zijn take?quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je al bijna terug op je Götze take?
Zie hem wel ergens à la Eriksen in de Serie A worden geloosd.quote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zonde, waar zou hij terecht kunnen? Een Southampton o.i.d.?
En alsof ze zelden of nooit naar Atalanta kijken.quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel alsof ze er helemaal geen verstand van hebben
Hmm ja, misschien bij een Atalanta, Lazio of Sassuolo.quote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zie hem wel ergens à la Eriksen in de Serie A worden geloosd.
Volgens Scrummie kon Götze er he-le-maal niets van.quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien bij een Atalanta, Lazio of Sassuolo.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je al bijna terug op je Götze take?
Zijn inhammen worden groter per wedstrijd dat hij vlak voor tijd mag invallenquote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen had ook weer een lange invalsbeurtEcht een kansloze transfer is dit geweest, al kan hij er ook niet zo veel meer van.
Die wordt snel oud.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen had ook weer een lange invalsbeurtEcht een kansloze transfer is dit geweest, al kan hij er ook niet zo veel meer van.
Terecht ik was te laat.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei JR ook al en die heb ik dan ook een like gegeven.
Jou niet.
Boilesen heeft zijn coke gedeeld zo te zienquote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@T3hTommayquote:Op maandag 7 december 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Wat een kutnaam heeft Gert eigenlijk.
Kan hem niet taggen.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kan je nooit iets vertellen
Bonus:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Lol, bizarre transfer.
Volgens mij is het niet veel meer, maar prachtige naam natuurlijk.
(lol)quote:
Scrummie zegt vooral wat hij hooptquote:
Elk jaar Feyenoord op 1 zetten, het is wel een volhouder. En dan heb je 1x in de 20 jaar gelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zegt vooral wat hij hoopt
Dat is leuk als je 12 bent, maar als je midden in de 30 bent wordt het een beetje droevig.
Altijdquote:Op maandag 7 december 2020 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Top!
Hopelijk @:bluedisplay ook.
En later @:DJ_Day-V
Die zet de Blommetjes buitenquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
Hoe kom jij aan zoveel kicks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
PSV voelde ook de fantoompijn van de heksenketel toen ze met 4-1 verloren bij PAOK.quote:Op maandag 7 december 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho vindt dit leuke argumentatie.
Mien ploaten.quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Staat DJ Adolf ook in de top2000?
Ik vraag dit namens @:zipportal
Paul, ik zie FC Utrecht nog wel behoorlijk stijgen. Ik denk dat Rene Hake straks de vruchten plukt.quote:
Nee, Hake moet in de winter weg en we moeten dinges ervoor terug, die goede trainerquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Paul, ik zie FC Utrecht nog wel behoorlijk stijgen. Ik denk dat Rene Hake straks de vruchten plukt.
Leuk maar tering wat vermoeiend voor die gastquote:
Ik krijg er na een paar minuten echt de zenuwen van inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk maar tering wat vermoeiend voor die gast
Gertjan Verbeek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is de gast vanavond![]()
Wimpie die zijn tapijtje komt ophalen
Ik lees nog liever de Dikke van Darte.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:43 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
DE JONGED
[ afbeelding ]
Enzovoorts.
Dan lees ik nog liever gewoon wie-kuh-puhdia.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik lees nog liever de Dikke van Darte.
Moest Twan nou huilen op het eind?quote:
Ja dat moet je tegen Westbroek zeggen. Of Temming, weet ik veel wie het geschreven heeftquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hij heeft toch een kind met een 30 jaar jongere vrouw?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hij heeft toch een kind met een 30 jaar jongere vrouw?
In de boekwinkelquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Waar kunnen we dit boek kopen?
Dat is niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik val meteen binnen in een boomeruitspraak van Johan.
Die ziet eruit alsof ze hierin rijdtquote:
Bangbusquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze hierin rijdt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |