Ik weet op welke pass je doelt. En dat kon ook niet nee.quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had wel één pass in de eerste helft waarvan ik dacht nee dit kan niet
Dit had ik ook.quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
bedeen
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Misschien bedoelt ie elke Twente aanval?quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef BobW het volgende:
Elke aanval begon bij Blind.
Hou op Johan.
Zijn naam staat letterlijk in deze post en het is maar 3 woorden. Dit moet niet zo lastig zijn.quote:
Dat had hij alleen tegen Liverpool ook alquote:Op maandag 7 december 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet op welke pass je doelt. En dat kon ook niet nee.
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 7 december 2020 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan zich gaan opmaken voor LASK in de Europa League.
Je bedoelt Sanchez?quote:Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn naam staat letterlijk in deze post en het is maar 3 woorden. Dit moet niet zo lastig zijn.
Ik vind hem dit seizoen ook wel wat meer mindere momenten hebben hoor, maar dat is ook wel een beetje logisch.quote:Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had hij alleen tegen Liverpool ook al
Hij was verder wel goed afgelopen zaterdag, maar ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |