Je begreep dus precies op wie ik doelde.quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bedoelt Sanchez?
Die heet Davinson
Nee, heel eerlijk gezegd pas nadat JR postte 'Sanchez en Eriksen terug'quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je begreep dus precies op wie ik doelde.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die man.quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel matig, zit de laatste tijd in de Premier League niet eens in de selectie (lol) en moet het hebben van wat Europa League potjes. Als hij deze winter niet is opgerot, is het aankomende zomer vast en zeker wel.quote:
Vooruit dan, een like. Dommelgodquote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Dommel is een speler uit de stal van Semafoor. Die brengt hem wel naar Ajax met de zijspan en desnoods met een luchtballon.
Zonde, waar zou hij terecht kunnen? Een Southampton o.i.d.?quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel matig, zit de laatste tijd in de Premier League niet eens in de selectie (lol) en moet het hebben van wat Europa League potjes. Als hij deze winter niet is opgerot, is het aankomende zomer vast en zeker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |