SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zet de Blommetjes buitenquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
Hoe kom jij aan zoveel kicks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
PSV voelde ook de fantoompijn van de heksenketel toen ze met 4-1 verloren bij PAOK.quote:Op maandag 7 december 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho vindt dit leuke argumentatie.
Mien ploaten.quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Staat DJ Adolf ook in de top2000?
Ik vraag dit namens @:zipportal
Paul, ik zie FC Utrecht nog wel behoorlijk stijgen. Ik denk dat Rene Hake straks de vruchten plukt.quote:
Nee, Hake moet in de winter weg en we moeten dinges ervoor terug, die goede trainerquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Paul, ik zie FC Utrecht nog wel behoorlijk stijgen. Ik denk dat Rene Hake straks de vruchten plukt.
Leuk maar tering wat vermoeiend voor die gastquote:
Ik krijg er na een paar minuten echt de zenuwen van inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk maar tering wat vermoeiend voor die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |