abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196618158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:55 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn e-reader wel fijn hoor. In eerste instantie aangeschaft om onderweg naar werk in de trein te lezen en voor op vakantie, maar nu lees ik er thuis ook veel mee. Enige nadeel is dat je minder makkelijk even terugbladert. Vooral bij non-fictie mis ik dat, bijvoorbeeld een landkaartje wil je gewoon af en toe erbij kunnen pakken.
Kan je geen bladwijzers/ezelsoor plaatsen? Dat doe ik bij dingen zoals landkaartjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:56 schreef Roosgeluk het volgende:
Door dyslexie (altijd opzoeken hoe je dat kt woord weer schrijft) ben ik geen hoogvlieger wat betreft lezen.
Ik lees ondank mij dyslexie wel graag en dat gaat net wat beter met de ereader. Altijd hetzelfde lettertype en lettergrote, geen afgebroken woorden en een ingebouwd woordenboek <3

Enige grote nadeel van ebooken vind ik dat ze niet 2ehands te krijgen zijn en daardoor in verhouding duurder.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:42:19 #152
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_196618428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Elleska het volgende:

[..]

Kan je geen bladwijzers/ezelsoor plaatsen? Dat doe ik bij dingen zoals landkaartjes.
[..]

Ik lees ondank mij dyslexie wel graag en dat gaat net wat beter met de ereader. Altijd hetzelfde lettertype en lettergrote, geen afgebroken woorden en een ingebouwd woordenboek <3

Enige grote nadeel van ebooken vind ik dat ze niet 2ehands te krijgen zijn en daardoor in verhouding duurder.
Bibliotheek! Ook daar kan je e-Books lenen. En verder hebben wij een kobo-plus abonnement 👍🏻
Oude (on)bekende.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:43:47 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196618448
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Elleska het volgende:

[..]

[..]

Ik koop en kocht mijn boeken meestal nieuw, en vind het dus juist erg fijn dat e-books in verhouding zo veel goedkoper zijn. Maar ik deel mijn e-books wel eens met mijn ouders, ik weet dat het eigenlijk illegaal is, maar we deden dat ook altijd met gewone boeken, dus voel ik me daar niet zo schuldig over. Ik koop verder wel alles zelf. (En ik weet dat zij ze toch niet verder verspreiden omdat ze daar niet digitaal handig genoeg voor zijn.)
in de haak.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:45:25 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196618469
Hoe zit het ook weer met zo'n Kobo abonnement, houd je dan die boeken die je gelezen hebt wel of heb je ze maar een x aantal weken tot je beschikking? Bij de bieb wel geloof ik he?
in de haak.
pi_196618603
Met het kobo plus abonnement kun je de boeken houden zolang je een lopend abonnement hebt. Dus als je hem opzegt kun je ze niet meer lezen.
pi_196618665
Soms neem ik een maandje een kobo abonnement en dan lees ik een hele serie en zeg ik hem weer op :P Daarnaast heb ik elke maand bookchoice, 8 ebooks en luisterboeken per maand. Je hebt 2 maanden de tijd om ze te downloaden en op je ereader te zetten, daarna kun je ze niet meer downloaden. In de bookchoice app blijven ze wel voor altijd beschikbaar.
pi_196619075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:36 schreef trui het volgende:
wij hebben ook een Miele, met besteklade. Echt fijn. Ik snap niet wat je daar niet prettig aan kunt vinden, haha. Scheelt zoveel ruimte in de onderste la en het is bij het uitruimen ook zo prettig. (wij sorteren het al netjes bij het inruimen).
Die we nu hebben is nogal ondiep. Dus opscheplepels en groter moet ik ergens anders plek voor vinden. En dan donderen ze weer door de lades met grote gaten etc.
De siemens die morgen komt heeft een diepere besteklade. Dus dan is dat wel weer goed opgelost denk ik.
pi_196619079
Kan je met zo’n abonnement meerdere talen lezen? Want ik mis met mijn Kindle de mogelijkheid om eenvoudig Nederlands (en Noors) te lezen.
pi_196619299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:43 schreef trui het volgende:

[..]

Ik koop en kocht mijn boeken meestal nieuw, en vind het dus juist erg fijn dat e-books in verhouding zo veel goedkoper zijn. Maar ik deel mijn e-books wel eens met mijn ouders, ik weet dat het eigenlijk illegaal is, maar we deden dat ook altijd met gewone boeken, dus voel ik me daar niet zo schuldig over. Ik koop verder wel alles zelf. (En ik weet dat zij ze toch niet verder verspreiden omdat ze daar niet digitaal handig genoeg voor zijn.)
Ligt misschien aan de boeken waar ik naar keek maar ik vond de prijsverschillen van een paar euro nogal tegenvallen. Daarnaast las ik boeken vrijwel allemaal 2ehands of geleend dus dan is het al snel flink duurder en ik lees niet zo snel dat een abbo uit kan.
pi_196619458
Netto komt een e-reader wel duurder uit. Ebooks zijn wel ietsje goedkoper maar dan moet je al heel wat boeken kopen om de aanschaf van het toestel terug te verdienen.
Het prijsverschil tussen nederlandstalig en engels is vaak wat groter (maar dat geldt voor een papieren boek evengoed).
Ebooks lijken soms sneller in prijs te zakken. Ik keek net even voor een boek van mijn lijslijstje (boek van vorig jaar): 13 euro voor de paperback vs 5,5 voor ebook. Als je veel leest tikt het wel aan.
Ik heb dus het omgekeerde probleem van een aantal hier: een lijst boeken die ik graag zou lezen en geen tijd. Iemand ruilen? :+
pi_196619592
Ik ben ook om qua e-reader. Leest zo fijn.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:01:34 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196619675
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie eigenlijk fijne sloffen?
KuikenGuppy
pi_196619695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:55 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn e-reader wel fijn hoor. In eerste instantie aangeschaft om onderweg naar werk in de trein te lezen en voor op vakantie, maar nu lees ik er thuis ook veel mee. Enige nadeel is dat je minder makkelijk even terugbladert. Vooral bij non-fictie mis ik dat, bijvoorbeeld een landkaartje wil je gewoon af en toe erbij kunnen pakken.

Inmiddels ben ik het zo gewend dat ik een real life boek soms met touchscreen probeer om te slaan :').
Je kunt bij mijn kobo echt heel makkelijk bladwijzers aanmaken! Dan ben je in 1 klik terug bij die pagina en hij onthoudt ook op welke pagina je aan het lezen was, dus daar ben je dan ook weer zo terug O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196619794
Ik leen mijn e-books gewoon via de bieb. Ideaal. Ook luisterboeken en sinds kort zelfs een aantal tijdschriften via de iPad.
En als je van klassiekers houdt kun je heel veel rechtenvrij materiaal via Gutenberg downloaden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196619852
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Burdie het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/huissokken-2/
Dit soort _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196619970
quote:
Geen sloffen maar wollen huissokken. O+
pi_196619975
Geen sloffen maar gewone sokken. En vloerverwarming _O_
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:59 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196619995
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:54 schreef Aure het volgende:
Soms neem ik een maandje een kobo abonnement en dan lees ik een hele serie en zeg ik hem weer op :P
slim!

quote:
Daarnaast heb ik elke maand bookchoice, 8 ebooks en luisterboeken per maand. Je hebt 2 maanden de tijd om ze te downloaden en op je ereader te zetten, daarna kun je ze niet meer downloaden. In de bookchoice app blijven ze wel voor altijd beschikbaar.
Dat zijn dan vaak toch niet de boeken van mijn choice vrees ik. Ik wil echt gewoon zelf kiezen. (sprak zij die in een leesclub zit en dus 6x per jaar een boek moet lezen dat iemand anders uitgekozen heeft :+ )
in de haak.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:21:56 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196620009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Die we nu hebben is nogal ondiep. Dus opscheplepels en groter moet ik ergens anders plek voor vinden. En dan donderen ze weer door de lades met grote gaten etc.
De siemens die morgen komt heeft een diepere besteklade. Dus dan is dat wel weer goed opgelost denk ik.
ja die van ons is ook ondiep, maar het lukt ons aardig om de te grote dingen elders tussen te stoppen.
in de haak.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:24:28 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196620043
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Geen sloffen maar gewone sokken. En vloerverwarming _O_
Dat laatste kan in ons huis helaas niet ;(.
Ik had altijd spaanse sloffen, maar krijg daar rugpijn van.
KuikenGuppy
pi_196620056
Mijn sloffen zijn van de Dirk vandaan. Zijn die hogere.

En vanavond komt er een elektrische deken binnen. O+
pi_196620205
quote:
Veel te duur maar Toms :) pantoffels.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:45:52 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_196620417
Opslofonderwerp!

Spaanse wollen pantoffels O+
disclaimer
pi_196620445
Ik heb nu sloffen met harde zool want verantwoord op de trap met kind op de arm (ben al een keer op mijn sokken weggegleden) en ik vind ik geen zak aan :{
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:48:28 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196620460
Ik zweer bij dikke wollen antislipsokken, maar sinds de vloerverwarming draag ik ze binnenshuis eigenlijk niet meer zo veel. Want warme vloer O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196620620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef trui het volgende:

[..]

Maar heb je die boeken niet ook ergens anders opgeslagen, op je pc bijvoorbeeld?
Ze stonden gelukkig nog in Calibre
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196620842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:20 schreef trui het volgende:

[..]

slim!
[..]

Dat zijn dan vaak toch niet de boeken van mijn choice vrees ik. Ik wil echt gewoon zelf kiezen. (sprak zij die in een leesclub zit en dus 6x per jaar een boek moet lezen dat iemand anders uitgekozen heeft :+ )
Het is ook niet altijd mijn keuze nee :') maar meestal weet ik het zo te regelen dat ik een jaar voor 35 euro heb en dat vind ik wel schappelijk :D
pi_196620858
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef BE het volgende:
Bij O op school wordt het kerstdiner door een plaatselijk restaurant geleverd dit jaar. O+
Bij onze jongste ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Volgens mij hebben we een gelijkaardige siemens. Sowieso bestekla O+

Team bestekla ^O^ (maar dan moet het wel op mijn manier ingepakt ;) want dat ruimt zo handig op, 1 greep per vakje in de bestekla-lade ).

En E-book vind ik praktisch wel handig, maar ik vindt een echt boek toch wel meer hebben dan een ebook.

En voor de sloffen, ik loop in en om het huis op crocs :@
Fake it till you make it...
pi_196620925
Sinds we vloerisolatie hebben en ventilatoren onder de verwarming heb ik nog helemaal geen sloffen gedragen.
pi_196621302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:10 schreef Elleska het volgende:
Sinds we vloerisolatie hebben en ventilatoren onder de verwarming heb ik nog helemaal geen sloffen gedragen.
Hoe werkt dat met die ventilatoren?
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:46:23 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196621649
Ik heb echt oerlelijke benzo ofzoiets sloffen van scapino. Echt heel lelijk maar mn voeten gaan er niet in stinken.
Deze in het zwart https://www.scapino.nl/blenzo-dames-pantoffels-1027690301360
pi_196621701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Roosgeluk het volgende:

[..]

Hoe werkt dat met die ventilatoren?
Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.

Onze radiatoren hadden te weinig capaciteit om de cv op een lagere temperatuur te laten draaien. Nu kan dit wel en de kamer voelt nog warmer ook.
pi_196621875
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:50 schreef Elleska het volgende:

[..]

Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.

Onze radiatoren hadden te weinig capaciteit om de cv op een lagere temperatuur te laten draaien. Nu kan dit wel en de kamer voelt nog warmer ook.
Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196622081
Ik heb hier 3 paar van ofzo. In combinatie met vloerverwarming of onder een dekentje onder de bank. Heerlijk! #teamkoudevoeten #metdiesokkennietmeerdus #doei
pi_196622108
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.
En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.

Bij de gamma zie ik geen korting?
pi_196622171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef Elleska het volgende:

[..]

En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.

Bij de gamma zie ik geen korting?
Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_196622211
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.
Ik hoopte op de gamma want we komen nog 1 kabeltje tekort. Bij de gamma staat het verwarrend genoeg wel in de folder staat maar zonder korting.
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:52:06 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196622758
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
https://coopsupermarkten.(...)Adventskalender.html

Achter vakje 8 zit een gratis (kerst)kaartje van Kaartje2Go, je kunt de code inwisselen op álle kaarten. Ook als je ze inplant voor mei 2021 :+
Je kunt meerdere keren klikken, je krijgt steeds een nieuwe code. Geldt alleen vandaag, op=op. In te wisselen t/m 31 december.

Have fun!
Thnx
pi_196624216
Ik heb wel pantoffels maar die gebruik ik alleen als ik er ‘s nachts voor mijn kinderen uit moet ofzo.
Overdag altijd sokken aan. Ik haaat koude voeten.
pi_196624700
Dikke, gevoerde wollen huissokken met antislip, 2 paar gekregen van de Sint O+

Beneden niet per se nodig (want vloerverwarming O+ ), maar op zolder met thuiswerken echt heerlijk!
pi_196624882
Team spaanse sloffen hier. Als ik ze in de winter niet draag heb ik echt koude voeten in de avond of zelfs buikpijn.
En dan als ik in bed lig te lezen nog een paar zelfgebreide bedsokken aan (op een breiring). En de nacht met naakte voetjes :P
pi_196624955
Hier trouwens vloerverwarming door het hele huis maar tóch heb ik koude voeten. :P
Ik ben sowieso een koukleum. In de herfst/winter ben ik de eerste met een sjaal van 2 meter om mijn nek. :')
pi_196625209
Team koude voeten hier. In de herfst en winter slaap ik met sokken. En stop ik de onderkant van mijn pyjamabroek in mijn sokken zodat mijn kuiten niet koud worden.

Als iemand nog meer tips wil om de erotiek in de slaapkamer te houden... :7
pi_196625647
Mijn man heeft bij ons trouwen ingestemd dat ik mijn koude voeten aan hem mag warmen in bed. Hij is zo dom geweest om dat te doen, maar zit er s avonds nog steeds over te piepen als ik hem aanraak met mijn voeten. :N

En verder team bestekbak! Die kan ik in een keer op het aanrecht zetten en leeghalen. Bij een lade moet ik dat vork voor vork doen en ben ik langer bezig. Sinds onze nieuwe koekenpannen niet meer in de vaatwasser gaan heb ik sowieso nooit meer ruimte tekort.
pi_196625709
Hier ook team bestekbak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_196625724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Team koude voeten hier. In de herfst en winter slaap ik met sokken. En stop ik de onderkant van mijn pyjamabroek in mijn sokken zodat mijn kuiten niet koud worden.

Als iemand nog meer tips wil om de erotiek in de slaapkamer te houden... :7
Dat het er niet heet aan toe gaat in de slaapkamer is wel duidelijk ja. :Y)
pi_196625760
We hebben een besteklade en dat bevalt prima. Lekker overzichtelijk bij uitladen. En als ik tóch alvast 1 dingetje nodig heb, hoe ik niet te zoeken.
Het is nooit in mijn opgekomen dat mensen geen bestekla hebben en alleen een bakje. :P
pi_196625776
En team badjas. O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:16:00 #199
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196627044
Ik lig nu chocola te vreten in bed voor de laptop met mijn badjas aan.

Verder team sokken in pantoffels want altijd koude poten.
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:17:45 #200
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196627095
waarom staat er 'voor de met' ipv voor de laptop met :') en als ik wil wijzigen staat er wel gewoon, dacht al dat ik gek werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')