Kan je geen bladwijzers/ezelsoor plaatsen? Dat doe ik bij dingen zoals landkaartjes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:55 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn e-reader wel fijn hoor. In eerste instantie aangeschaft om onderweg naar werk in de trein te lezen en voor op vakantie, maar nu lees ik er thuis ook veel mee. Enige nadeel is dat je minder makkelijk even terugbladert. Vooral bij non-fictie mis ik dat, bijvoorbeeld een landkaartje wil je gewoon af en toe erbij kunnen pakken.
Ik lees ondank mij dyslexie wel graag en dat gaat net wat beter met de ereader. Altijd hetzelfde lettertype en lettergrote, geen afgebroken woorden en een ingebouwd woordenboek <3quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:56 schreef Roosgeluk het volgende:
Door dyslexie (altijd opzoeken hoe je dat kt woord weer schrijft) ben ik geen hoogvlieger wat betreft lezen.
Bibliotheek! Ook daar kan je e-Books lenen. En verder hebben wij een kobo-plus abonnement 👍🏻quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Elleska het volgende:
[..]
Kan je geen bladwijzers/ezelsoor plaatsen? Dat doe ik bij dingen zoals landkaartjes.
[..]
Ik lees ondank mij dyslexie wel graag en dat gaat net wat beter met de ereader. Altijd hetzelfde lettertype en lettergrote, geen afgebroken woorden en een ingebouwd woordenboek <3
Enige grote nadeel van ebooken vind ik dat ze niet 2ehands te krijgen zijn en daardoor in verhouding duurder.
Ik koop en kocht mijn boeken meestal nieuw, en vind het dus juist erg fijn dat e-books in verhouding zo veel goedkoper zijn. Maar ik deel mijn e-books wel eens met mijn ouders, ik weet dat het eigenlijk illegaal is, maar we deden dat ook altijd met gewone boeken, dus voel ik me daar niet zo schuldig over. Ik koop verder wel alles zelf. (En ik weet dat zij ze toch niet verder verspreiden omdat ze daar niet digitaal handig genoeg voor zijn.)quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Elleska het volgende:
[..]
Kan je geen bladwijzers/ezelsoor plaatsen? Dat doe ik bij dingen zoals landkaartjes.
[..]
Ik lees ondank mij dyslexie wel graag en dat gaat net wat beter met de ereader. Altijd hetzelfde lettertype en lettergrote, geen afgebroken woorden en een ingebouwd woordenboek <3
Enige grote nadeel van ebooken vind ik dat ze niet 2ehands te krijgen zijn en daardoor in verhouding duurder.
Die we nu hebben is nogal ondiep. Dus opscheplepels en groter moet ik ergens anders plek voor vinden. En dan donderen ze weer door de lades met grote gaten etc.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:36 schreef trui het volgende:
wij hebben ook een Miele, met besteklade. Echt fijn. Ik snap niet wat je daar niet prettig aan kunt vinden, haha. Scheelt zoveel ruimte in de onderste la en het is bij het uitruimen ook zo prettig. (wij sorteren het al netjes bij het inruimen).
Ligt misschien aan de boeken waar ik naar keek maar ik vond de prijsverschillen van een paar euro nogal tegenvallen. Daarnaast las ik boeken vrijwel allemaal 2ehands of geleend dus dan is het al snel flink duurder en ik lees niet zo snel dat een abbo uit kan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:43 schreef trui het volgende:
[..]
Ik koop en kocht mijn boeken meestal nieuw, en vind het dus juist erg fijn dat e-books in verhouding zo veel goedkoper zijn. Maar ik deel mijn e-books wel eens met mijn ouders, ik weet dat het eigenlijk illegaal is, maar we deden dat ook altijd met gewone boeken, dus voel ik me daar niet zo schuldig over. Ik koop verder wel alles zelf. (En ik weet dat zij ze toch niet verder verspreiden omdat ze daar niet digitaal handig genoeg voor zijn.)
Je kunt bij mijn kobo echt heel makkelijk bladwijzers aanmaken! Dan ben je in 1 klik terug bij die pagina en hij onthoudt ook op welke pagina je aan het lezen was, dus daar ben je dan ook weer zo terugquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:55 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn e-reader wel fijn hoor. In eerste instantie aangeschaft om onderweg naar werk in de trein te lezen en voor op vakantie, maar nu lees ik er thuis ook veel mee. Enige nadeel is dat je minder makkelijk even terugbladert. Vooral bij non-fictie mis ik dat, bijvoorbeeld een landkaartje wil je gewoon af en toe erbij kunnen pakken.
Inmiddels ben ik het zo gewend dat ik een real life boek soms met touchscreen probeer om te slaan.
https://www.action.com/nl-nl/p/huissokken-2/quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Burdie het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie eigenlijk fijne sloffen?
Geen sloffen maar wollen huissokken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Burdie het volgende:
slim!quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:54 schreef Aure het volgende:
Soms neem ik een maandje een kobo abonnement en dan lees ik een hele serie en zeg ik hem weer op![]()
Dat zijn dan vaak toch niet de boeken van mijn choice vrees ik. Ik wil echt gewoon zelf kiezen. (sprak zij die in een leesclub zit en dus 6x per jaar een boek moet lezen dat iemand anders uitgekozen heeftquote:Daarnaast heb ik elke maand bookchoice, 8 ebooks en luisterboeken per maand. Je hebt 2 maanden de tijd om ze te downloaden en op je ereader te zetten, daarna kun je ze niet meer downloaden. In de bookchoice app blijven ze wel voor altijd beschikbaar.
ja die van ons is ook ondiep, maar het lukt ons aardig om de te grote dingen elders tussen te stoppen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die we nu hebben is nogal ondiep. Dus opscheplepels en groter moet ik ergens anders plek voor vinden. En dan donderen ze weer door de lades met grote gaten etc.
De siemens die morgen komt heeft een diepere besteklade. Dus dan is dat wel weer goed opgelost denk ik.
Dat laatste kan in ons huis helaas nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Geen sloffen maar gewone sokken. En vloerverwarming
Veel te duur maar Tomsquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Burdie het volgende:
Ze stonden gelukkig nog in Calibrequote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef trui het volgende:
[..]
Maar heb je die boeken niet ook ergens anders opgeslagen, op je pc bijvoorbeeld?
Het is ook niet altijd mijn keuze neequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:20 schreef trui het volgende:
[..]
slim!
[..]
Dat zijn dan vaak toch niet de boeken van mijn choice vrees ik. Ik wil echt gewoon zelf kiezen. (sprak zij die in een leesclub zit en dus 6x per jaar een boek moet lezen dat iemand anders uitgekozen heeft)
Bij onze jongste ook.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef BE het volgende:
Bij O op school wordt het kerstdiner door een plaatselijk restaurant geleverd dit jaar.
Team besteklaquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Volgens mij hebben we een gelijkaardige siemens. Sowieso bestekla![]()
Hoe werkt dat met die ventilatoren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:10 schreef Elleska het volgende:
Sinds we vloerisolatie hebben en ventilatoren onder de verwarming heb ik nog helemaal geen sloffen gedragen.
Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die ventilatoren?
Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:50 schreef Elleska het volgende:
[..]
Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.
Onze radiatoren hadden te weinig capaciteit om de cv op een lagere temperatuur te laten draaien. Nu kan dit wel en de kamer voelt nog warmer ook.
En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.
Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.
Bij de gamma zie ik geen korting?
Ik hoopte op de gamma want we komen nog 1 kabeltje tekort. Bij de gamma staat het verwarrend genoeg wel in de folder staat maar zonder korting.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.
Thnxquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
https://coopsupermarkten.(...)Adventskalender.html
Achter vakje 8 zit een gratis (kerst)kaartje van Kaartje2Go, je kunt de code inwisselen op álle kaarten. Ook als je ze inplant voor mei 2021![]()
Je kunt meerdere keren klikken, je krijgt steeds een nieuwe code. Geldt alleen vandaag, op=op. In te wisselen t/m 31 december.
Have fun!
Dat het er niet heet aan toe gaat in de slaapkamer is wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Team koude voeten hier. In de herfst en winter slaap ik met sokken. En stop ik de onderkant van mijn pyjamabroek in mijn sokken zodat mijn kuiten niet koud worden.
Als iemand nog meer tips wil om de erotiek in de slaapkamer te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |