Ze stonden gelukkig nog in Calibrequote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef trui het volgende:
[..]
Maar heb je die boeken niet ook ergens anders opgeslagen, op je pc bijvoorbeeld?
Het is ook niet altijd mijn keuze neequote:Op dinsdag 8 december 2020 16:20 schreef trui het volgende:
[..]
slim!
[..]
Dat zijn dan vaak toch niet de boeken van mijn choice vrees ik. Ik wil echt gewoon zelf kiezen. (sprak zij die in een leesclub zit en dus 6x per jaar een boek moet lezen dat iemand anders uitgekozen heeft)
Bij onze jongste ook.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef BE het volgende:
Bij O op school wordt het kerstdiner door een plaatselijk restaurant geleverd dit jaar.
Team besteklaquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Volgens mij hebben we een gelijkaardige siemens. Sowieso bestekla![]()
Hoe werkt dat met die ventilatoren?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:10 schreef Elleska het volgende:
Sinds we vloerisolatie hebben en ventilatoren onder de verwarming heb ik nog helemaal geen sloffen gedragen.
Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die ventilatoren?
Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:50 schreef Elleska het volgende:
[..]
Is van SpeedComfort. Het zijn kleine ventilatoren die je onder je radiator hangt en een warmtesensor op de buis. De ventilatoren slaan aan wanneer de radiator warm is zodat de warmte beter door de ruimte wordt verspreid.
Onze radiatoren hadden te weinig capaciteit om de cv op een lagere temperatuur te laten draaien. Nu kan dit wel en de kamer voelt nog warmer ook.
En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze zijn in de aanbieding bij Praxis of Gamma deze week.
Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
En korting via de FNV maar praxis geeft zo te zien hogere kortingen.
Bij de gamma zie ik geen korting?
Ik hoopte op de gamma want we komen nog 1 kabeltje tekort. Bij de gamma staat het verwarrend genoeg wel in de folder staat maar zonder korting.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het was 1 van de 2.. wist niet meer welke. Maar Praxis dus.
Thnxquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
https://coopsupermarkten.(...)Adventskalender.html
Achter vakje 8 zit een gratis (kerst)kaartje van Kaartje2Go, je kunt de code inwisselen op álle kaarten. Ook als je ze inplant voor mei 2021![]()
Je kunt meerdere keren klikken, je krijgt steeds een nieuwe code. Geldt alleen vandaag, op=op. In te wisselen t/m 31 december.
Have fun!
Dat het er niet heet aan toe gaat in de slaapkamer is wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Team koude voeten hier. In de herfst en winter slaap ik met sokken. En stop ik de onderkant van mijn pyjamabroek in mijn sokken zodat mijn kuiten niet koud worden.
Als iemand nog meer tips wil om de erotiek in de slaapkamer te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |