quote:
Op maandag 7 december 2020 15:48 schreef Deepfreeze het volgende:bleh, mijn vaatwasser wil niet meer schoon wassen. Stom ding heeft in zijn hele levensduur (jaar of 5) altijd wel wat. Ik ga een nieuwe uitzoeken, iemand tips?
Wij hebben een
Siemens SX658X03TE we zijn er erg blij mee.
quote:
Op maandag 7 december 2020 16:20 schreef exode het volgende:[..]
Die collega...voor het eerst in 5 maanden naar opa en oma vanwege Sinterklaas. Hij zegt dat ie 10 minuten is binnen geweest met de kinderen en dus op afstand maar toch maakt hij zich nu zorgen. En begrijpelijk. Als hij het had geweten, waren ze nooit gegaan.
Communicatie vanuit school was pas gisteren, maar hij weet niet of dat door school komt of die ouders, dat wordt geloof ik nog uitgezocht.
Ik zou me ook zorgen maken in zijn plaats. En ik vind het slordig dat die ouders het kind naar school hebben laten gaan terwijl ze nog geen uitslag hadden... Ja het is sneu als je kind Sinterklaas mist, maar hoe onverantwoord zeg...
quote:
Op dinsdag 8 december 2020 09:49 schreef vencodark het volgende:Series heb ik zelden op dvd gekocht. Samsam, het eerste seizoen van GTST, Vrouwenvleugel en Prison Break.
Heb alleen Vrouwenvleugel nog. De rest weggegeven.
Ik heb trouwens een boeken-dilemma.
Ik ben lid van de bieb maar sinds Corona uitbrak kom ik er zelden meer. En dan is mijn dochter vaak mee en dat zoekt niet lekker. Daarbij: het is een kleine kut bieb dus weinig interessants.
Maar ik hou best van lezen...boeken kopen neemt steeds ruimte in en e-books vind ik qua ervaring niks aan. Ik heb nog geen boek herlezen de afgelopen 15 jaar.
In de boekenwinkel zie ik zoveel interessants en moois (de kaften alleen al) maar toch koop ik niks vanwege bovenstaande.
Bij onze bieb kan je ook uit andere vestigingen in de regio reserveren, dus als je weet wat je graag wilt lezen kan je vragen of ze die kunnen laten komen.
Als je een kobo e-reader hebt, kan je ook via
bol.com kobo plus nemen, soort bieb, maar dan kan je ze digitaal lezen. Is wel duurder dan de bieb vermoed ik, ik dacht 10 euro per maand. Bieb betaal je hier rond de 50 euro per jaar voor. Ik heb mijn abonnement van de zomer opgezegd en overweeg nu dat kobo plus.
Ik mag zo met de oudste naar de teststraat, ze werd wakker met een snotneus
Hopen dat het lukt, ze was al boos dat ik een afspraak ging maken voor haar...
Bij de jongste op school doen ze geen kerstdiner volgende week, slim want dan heb je vaak veel ouders bij elkaar met ophalen enzo. Ze gaan kerstlunchen. Lijkt me een strak plan.