Ik werk nooit op vrijdag en vond 27 al veel voor 1 dagje.quote:Op maandag 7 december 2020 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik werk niet meer op vrijdag dit jaar. Dus ik had vanochtend 40 nieuwe mail
Nou dat.quote:Op maandag 7 december 2020 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik werk nooit op vrijdag en vond 27 al veel voor 1 dagje.
Echt mensen, doe normaal en laat me met rust!!
Ctrl-A, Delete.quote:Op maandag 7 december 2020 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik werk niet meer op vrijdag dit jaar. Dus ik had vanochtend 40 nieuwe mail
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.quote:
Ik ben al zo gewend aan dat ding dat ik hem vergeet uit te zetten.quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef Q. het volgende:
De energylight staat op standje max, eens kijken of het daarmee nog wat wordt vandaag.
Fijn hč?quote:Op maandag 7 december 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al zo gewend aan dat ding dat ik hem vergeet uit te zetten.
Vandaag nog: Dat heb ik je gemailt!quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.
Ik had tot vorige week al m'n werk bestanden tot 2009 bewaard, maar vond dat toch wel een beetje overdreven worden, dus alles maar weggegooid tot aan 2019quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.
Ja, er zijn er zat die je echt niet meer nodig hebt. Maar ik weet niet waar de grens ligt, dus dan maar alles.quote:Op maandag 7 december 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
Toch dat mailtje van microsoft.account.team@micrasoft-395office.com nog maar even bewaren. Sounds legit.
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Enige wat ik echt weg gooi zijn geautomatiseerde mailtjes. En dingen waar ik als één van de 900 mensen in de CC sta.quote:Op maandag 7 december 2020 09:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, er zijn er zat die je echt niet meer nodig hebt. Maar ik weet niet waar de grens ligt, dus dan maar alles.
Niet eens. Werk niet met klantdata, dat scheelt.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?
Ik ga binnenkort weer eens opschonen.
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylightquote:
In Hof van Twente doen ze dat wel goed, flink opschoning zo.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?
Ik ga binnenkort weer eens opschonen.
Ik heb zo'n hele goedkope van een paar tientjesquote:Op maandag 7 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylight
Wel voor veeeeel minder geld gekocht (90 euro ofzo), was vet in de aanbieding destijds. Of de prijs was verkeerd, anyway, veel minder geld.
Ja maar jij bent een godin natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hele goedkope van een paar tientjes
Ah ja, die had je al eens geshowoffed hierquote:Op maandag 7 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylight
Wel voor veeeeel minder geld gekocht (90 euro ofzo), was vet in de aanbieding destijds. Of de prijs was verkeerd, anyway, veel minder geld.
Ach, deze hele reeks is één grote herhalingsoefening.quote:Op maandag 7 december 2020 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, die had je al eens geshowoffed hier
Ah, zouden daarom de kijkcijfers zo gedaald zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, deze hele reeks is één grote herhalingsoefening.
Gewoon The A-Team continue op repeat, dan blijf je wel op topcijfers zitten. Die nieuwerwetse troep hoeft allemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2020 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zouden daarom de kijkcijfers zo gedaald zijn.
Nog meer koffie!quote:Op maandag 7 december 2020 09:59 schreef gcjoel het volgende:
Meteen maar zo'n lamp besteld. Ben echt niet wakker te krijgen de hele ochtend
Heel veel keuze op Netflix, Amazon Primo en Ziggo Movies&Series.. en wat doe ik, ik binge watch Band of Brothers weer eens voor de zoveelste keerquote:Op maandag 7 december 2020 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon The A-Team continue op repeat, dan blijf je wel op topcijfers zitten. Die nieuwerwetse troep hoeft allemaal niet.
Dat scheelt wel ja. Wij moeten in principe alles verwijderen wat we niet meer nodig hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens. Werk niet met klantdata, dat scheelt.
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?quote:Op maandag 7 december 2020 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Heel veel keuze op Netflix, Amazon Primo en Ziggo Movies&Series.. en wat doe ik, ik binge watch Band of Brothers weer eens voor de zoveelste keer
@Yvie_luquote:Op maandag 7 december 2020 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?
Ik kom gewoon niet door het eerste seizoen heen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app nietquote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Wilde eigenlijk weer eventjes Disney+ nemen voor de Mandalorian maar heb ook al Netflix en Prime en Ziggo en het wordt allemaal een beetje overkill.
2,9GB, maar nog geen gezeur gehad van beheerquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor niet genoeg ruimte in mijn mailbox.
Ik heb Disney+ geprobeerd, maar alleen Mandalorian is interessant. Niet genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Wilde eigenlijk weer eventjes Disney+ nemen voor de Mandalorian maar heb ook al Netflix en Prime en Ziggo en het wordt allemaal een beetje overkill.
Ja, dat is wel ruimquote:Op maandag 7 december 2020 11:14 schreef Chia het volgende:
Ik heb wel 9 GB, maar moet jaarlijks opschonen.Voor een deel doordat ik werkvoorbereidingspapieren opstuur per mail en ook intern weleens wat grote tekeningen en rapporten als ik het mappad alleen niet vind volstaan.
Ik doe daarom alles via de PS4.quote:Op maandag 7 december 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app niet
Hier kan het wel via de laptop eventueel mja gedoe.quote:Op maandag 7 december 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe daarom alles via de PS4.
Mijn tv heeft helemaal geen appsquote:Op maandag 7 december 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app niet
Ja, we hebben het toch al staan. Net zo makkelijk dan.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier kan het wel via de laptop eventueel mja gedoe.
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tv heeft helemaal geen appsHeb nu zo'n Amazon Fire-stick.
Ja ik heb ook Prime en Ziggo replay kan ik er nu ook mee kijken dus ik vond het wel die 20 euro waard.quote:Op maandag 7 december 2020 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.
en het is gewoon een Smart tv dus ze moeten gewoon niet zo stom doen bij Disney.
Je moet ook bij seizoen 4 beginnen. 1 t/m 3 zijn matig.quote:Op maandag 7 december 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet door het eerste seizoen heen.
Onzin.quote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Appel TV.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tv heeft helemaal geen appsHeb nu zo'n Amazon Fire-stick.
Eens wagen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet ook bij seizoen 4 beginnen. 1 t/m 3 zijn matig.
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.
en het is gewoon een Smart tv dus ze moeten gewoon niet zo stom doen bij Disney.
Waarom valt het woord Apple weg?quote:Op maandag 7 december 2020 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.
Omdat autolink.quote:
Ja wel waar, maar goed heb alleen Netflix en soms npo terugkijken en dat kan allemaal. Dus vind het wel best.quote:Op maandag 7 december 2020 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.
Nog. Over een jaar werkt dat niet meer. En updates krijg je niet.quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel waar, maar goed heb alleen Netflix en soms npo terugkijken en dat kan allemaal. Dus vind het wel best.
Gewoon domme tv met mediaplayer.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij beginnen gewoon niet aan een smarttv zolang het niet hoeft. Dom spul.
Ja dat zie ik dan wel weer. Merk het waarschijnlijk pas een jaar later gezien ik het allemaal bijna niet gebruik.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog. Over een jaar werkt dat niet meer. En updates krijg je niet.
Dat kan vanaf de Apple TV 4. De 3 en eerder waren redelijk domme devices.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik, maar kon er geen nieuwe apps op zetten
Ja kut is dat.quote:Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan vanaf de Apple TV 4. De 3 en eerder waren redelijk domme devices.
Ja schrok me ook gewoon de hoerentyfus.quote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef DrMarten het volgende:
2 telefoons voor je neus die tegelijkertijd loeihard die NL Alert binnen krijgen. Altijd fijn zo'n hartverzakking op maandagochtend
Deze hele week zelfs.quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Van mij mag deze dag ook wel klaar zijn.
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdownquote:Op maandag 7 december 2020 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen 2,5 week
Wil vrij
ja ik bedoel overslaan, dan ben ik 1,5 week vrij en dat is inderdaad al behoorlijk lang nu ja.quote:Op maandag 7 december 2020 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdown
Zak paprikachips en een fles babyoliequote:Op maandag 7 december 2020 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdown
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaanquote:Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik bedoel overslaan, dan ben ik 1,5 week vrij en dat is inderdaad al behoorlijk lang nu ja.
Ja? Veel landen juist extra streng las ik.quote:Op maandag 7 december 2020 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaan
Ja maar VRIJHEID!quote:Op maandag 7 december 2020 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaan
"Uitlekken"quote:Op maandag 7 december 2020 13:17 schreef gcjoel het volgende:
nja morgen, zal straks wel verder uitlekken.
Ik heb nu echt zoiets van: winkels dicht en avondklok erop voor 2 weken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
"Uitlekken"
Doen ze bewust om te kijken hoe de mensen gaan reageren want ja, dat is het belangrijkste, niet het terugdringen van de infecties.
Nou ja, als je echt goed op gedrag stuurt kan dat zinvol zijn, maar ik las laatst weer (voor de zoveelste keer sinds maart) een artikel van FTM dat we op het gebied van gedrag beīnvloeden allemaal laaghangend fruit laten hangen en dat dat repressieve met handhaving op mondkapjes en dat wijzen naar iedereen die zich onvoldoende aan de maatregelen houdt juist averechts werkt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
"Uitlekken"
Doen ze bewust om te kijken hoe de mensen gaan reageren want ja, dat is het belangrijkste, niet het terugdringen van de infecties.
Zeg, waarom woon jij eigenlijk niet in Fuckmycousinville in Bumfuck County, Alabama?quote:
Nee, na kerst. Anders mag ik alsnog overal komen opdraven.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef babylon het volgende:
Aantal bedden en kisten/ovens is nog steeds relatief laag. Versoepelen die handel!1
Hij is gebeoren op de Veluwe, dat is zo'n beetje hetzelfde.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, waarom woon jij eigenlijk niet in Fuckmycousinville in Bumfuck County, Alabama?
Het plateau van die besmettingen is inderdaad nog te hoog helaas. Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 7 december 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zoiets van: winkels dicht en avondklok erop voor 2 weken.
kijk naar landen om ons heen die dat deden, gigantische daling.
Hier is de daling maar lafjes geweest en stijgen we nu alweer dagen.
Maar dan zonder de moonshine en het op lege bierblikjes schieten met een shotgun de hele middagquote:Op maandag 7 december 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Hij is gebeoren op de Veluwe, dat is zo'n beetje hetzelfde.
In Nigeria, waar men een handgeschreven papiertje op een bord aan de rand vd stad had geplakt dat er iets met een virus was ergens, en het ziekenhuis een gebouw is waar de helft van de ramen geen glas heeft, is het al maanden zo goed als voorbij, geen tweede golf gehad niks..quote:Op maandag 7 december 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zoiets van: winkels dicht en avondklok erop voor 2 weken.
kijk naar landen om ons heen die dat deden, gigantische daling.
Hier is de daling maar lafjes geweest en stijgen we nu alweer dagen.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef K.loon het volgende:
[..]
Een land vol kansloze egoīstische idioten, dat zijn we
Ik ben niet inbred genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, waarom woon jij eigenlijk niet in Fuckmycousinville in Bumfuck County, Alabama?
True.quote:Op maandag 7 december 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Hij is gebeoren op de Veluwe, dat is zo'n beetje hetzelfde.
Ja, je mist toch iets hč?quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zonder de moonshine en het op lege bierblikjes schieten met een shotgun de hele middag
Het gaat de laatste dagen weer lekker omhoog.quote:Op maandag 7 december 2020 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het plateau van die besmettingen is inderdaad nog te hoog helaas. Ik heb er een hard hoofd in.
Dat krijg je sowieso rond de kerst. Een piek.quote:Op maandag 7 december 2020 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat de laatste dagen weer lekker omhoog.
Als ze dingen gaan versoepelen doe ik niet meer mee.. ze hebben nu een jaar lang spelletjes kunnen doen in DH, nu is het klaar met die politieke poppenkast.quote:Op maandag 7 december 2020 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het plateau van die besmettingen is inderdaad nog te hoog helaas. Ik heb er een hard hoofd in.
Op de boomquote:Op maandag 7 december 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso rond de kerst. Een piek.
Maatje van me runt de grootste kerstbomenkwekerij ter wereld. Clooney en Madonna zijn er vaste klant.quote:Op maandag 7 december 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso rond de kerst. Een piek.
Zou t een Black friday nasleep zijn?quote:Op maandag 7 december 2020 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat de laatste dagen weer lekker omhoog.
Gewoon ophouden met testenquote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef K.loon het volgende:
[..]
In Nigeria, waar men een handgeschreven papiertje op een bord aan de rand vd stad had geplakt dat er iets met een virus was ergens, en het ziekenhuis een gebouw is waar de helft van de ramen geen glas heeft, is het al maanden zo goed als voorbij, geen tweede golf gehad niks..
En wij hebben het met onze geweldige intelligente lockdowns en first world ethics gewoon voor elkaar dat we golf 2 niet eens onder controle krijgen.
Gek he, is ook iets minder dicht bevolktquote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef K.loon het volgende:
[..]
In Nigeria, waar men een handgeschreven papiertje op een bord aan de rand vd stad had geplakt dat er iets met een virus was ergens, en het ziekenhuis een gebouw is waar de helft van de ramen geen glas heeft, is het al maanden zo goed als voorbij, geen tweede golf gehad niks..
Natuurlijk lopen de vrijheden enw etten ons nu voor de voeten. Maar over t algemeen ben ik nog steeds blij dat we geen regering a la China hebben, gedurende "normale" jaren. Alleen hoe meer vrijheden, hoe meer meningen, hoe meer gedoe en gezeur. Een dictator was nu ff handig geweest.quote:En wij hebben het met onze geweldige intelligente lockdowns en first world ethics gewoon voor elkaar dat we golf 2 niet eens onder controle krijgen.
Precies! Kunnen we gewoon zeggen dat t goed gaat, want geen besmettingen erbijquote:
Heb jij je ook zo lekker genant volgevreten met chocoladeletters en zo?quote:
Ik zit al een ticket te boeken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef K.loon het volgende:
[..]
En wij hebben het met onze geweldige intelligente lockdowns en first world ethics gewoon voor elkaar dat we golf 2 niet eens onder controle krijgen.
Nee, ik ben naar corona-capital geweestquote:Op maandag 7 december 2020 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij je ook zo lekker genant volgevreten met chocoladeletters en zo?
*Fffffflllbrbrbrbrbrbrb*
"Tilburg, je bent er"quote:Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar corona-capital geweest(Tilburg)
Oh ik vergeet de pepernoten-arretjescake! Dus ook volgevreten!
Thuiswerken!quote:Op maandag 7 december 2020 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 14:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thuiswerken!
Ik heb nu een headset dus ik kan alles aan!!
Jeey voor het snelle doorpakken van mijn werkgever omtrent thuiswerken!!!
Port Harcourt, hmm, 5 miljoen mensen op een klutje in een sociaal en cultureel 'iets' closer verhaal als hier.. think again..quote:Op maandag 7 december 2020 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gek he, is ook iets minder dicht bevolktMinder reisbewegingen. Minder metingen ook zelfs, dus totaal niet te vergelijken.
[..]
Natuurlijk lopen de vrijheden enw etten ons nu voor de voeten. Maar over t algemeen ben ik nog steeds blij dat we geen regering a la China hebben, gedurende "normale" jaren. Alleen hoe meer vrijheden, hoe meer meningen, hoe meer gedoe en gezeur. Een dictator was nu ff handig geweest.
Visum kost 18 werkdagen, buiten covid.quote:Op maandag 7 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al een ticket te boeken.
quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Arretjes cake is trouwens wel lekkah!
Maar ook heul kei machtig
Geen ramen is wel weer positief in het ventilatieverhaal.quote:Op maandag 7 december 2020 14:10 schreef K.loon het volgende:
[..]
Port Harcourt, hmm, 5 miljoen mensen op een klutje in een sociaal en cultureel 'iets' closer verhaal als hier.. think again..
Maar zie daar dus de denkwijze die ons in de shit helpt.. er zijn altijd kutexcuses te verzinnen om naar anderen te wijzen en goed te lullen waarom wij dingen niet hoeven, want hier is alles anders..
Klopt op zich ook wel, hier is het kut, omdat we egocentrisch zijn en graag naar anderen wijzen en liefst van boven naar onder, want we are the best.![]()
![]()
![]()
[..]
Visum kost 18 werkdagen, buiten covid.
Ligt een beetje aan de luchtkwaliteit buitenquote:Op maandag 7 december 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen ramen is wel weer positief in het ventilatieverhaal.
In mijn hoofd wel, door carnaval, voetbal en nog iets wat ze verkeerd deden in mijn hoofd.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Tilburg, je bent er"
Als dat je stadsslogan is, dan wist je echt niks beters te zeggen over je stad
Maar inmiddels is dat toch geen Corona Capital meer? Bij aanvang wel ja.
Maar Amsterdam en Rotterdam hebben dat toch al lang ingehaald?
Zelfs dat gunden ze Brabant niet!
Ze lopen ons al 3 maanden op te warmen voor een nieuw thuiswerkbeleid (voor straks als kantoor weer mag) op zich best leuk en fijn. Ik wil heel graag thuis kunnen werken straks. Maar waarom duurt het zo lang?quote:
4 repen pure chocoquote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Arretjes cake is trouwens wel lekkah!
Maar ook heul kei machtig
Godver.quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze lopen ons al 3 maanden op te warmen voor een nieuw thuiswerkbeleid (voor straks als kantoor weer mag) op zich best leuk en fijn. Ik wil heel graag thuis kunnen werken straks. Maar waarom duurt het zo lang?
Nu zou er dus meer bekend worden, krijgen we alleen een budget van 150 euro om je werkplek in orde te maken. (let op dit gaat af van het budget dat je krijgt voor thuiswerken in het nieuwe beleid!!! ) Het nieuwe plan ligt inmiddels bij de OR.
Maar goed we weten dus nog niks, en die 150 euro hadden ze dus ook van de zomer al kunnen toezeggen.
Maar als je t hier niet beter vindt..... waarom woon je dan hier? Ook een drogredenatie, I know. Maar het is wel zo. Je bent redelijk vrij om te gaan en staan waar je wil. Dus iets aan dit land vind je fijner dan daar. Voor mij is dat de vrijheid, de welvaart en de democratie. En dat de regering me niet zomaar iets op kan leggen. Dat je als burger beschermd wordt (al kan dat best schijn zijn).quote:Op maandag 7 december 2020 14:10 schreef K.loon het volgende:
[..]
Port Harcourt, hmm, 5 miljoen mensen op een klutje in een sociaal en cultureel 'iets' closer verhaal als hier.. think again..
Maar zie daar dus de denkwijze die ons in de shit helpt.. er zijn altijd kutexcuses te verzinnen om naar anderen te wijzen en goed te lullen waarom wij dingen niet hoeven, want hier is alles anders..
Klopt op zich ook wel, hier is het kut, omdat we egocentrisch zijn en graag naar anderen wijzen en liefst van boven naar onder, want we are the best.![]()
![]()
![]()
[..]
Visum kost 18 werkdagen, buiten covid.
Snif. #sadbanjosoundsquote:
Mwah, het ging alleen om besmettingen toch? Stoflongendode =/= coronadode.quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de luchtkwaliteit buiten
True, en niet hoeven zemen, want het is vet stoffig daarquote:Op maandag 7 december 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen ramen is wel weer positief in het ventilatieverhaal.
Je moet nu voor die 150 euro eerst toestemming hebben van HR.quote:
Nounounou, 150 euro. Wauw.quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze lopen ons al 3 maanden op te warmen voor een nieuw thuiswerkbeleid (voor straks als kantoor weer mag) op zich best leuk en fijn. Ik wil heel graag thuis kunnen werken straks. Maar waarom duurt het zo lang?
Nu zou er dus meer bekend worden, krijgen we alleen een budget van 150 euro om je werkplek in orde te maken. (let op dit gaat af van het budget dat je krijgt voor thuiswerken in het nieuwe beleid!!! ) Het nieuwe plan ligt inmiddels bij de OR.
Maar goed we weten dus nog niks, en die 150 euro hadden ze dus ook van de zomer al kunnen toezeggen.
Ja maar 150 euro is heel veel geld, daarmee kan je een complete werkplek heel goed inrichten hoor!quote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet nu voor die 150 euro eerst toestemming hebben van HR.
Dus ik mailen, krijg je een algemeen mailtje terug met o.a. dit:
. Het is dus wenselijk dat de thuiswerkplek goed wordt ingericht met onder anderen een goed bureau en goede bureaustoel. Het is bijvoorbeeld niet wenselijk dat er een duur bureau besteld wordt en dat er op een oncomfortabele stoel gewerkt wordt
Hoe dan?? van 150 euro? Hou op hoor.
Maar goed declaratie is ingediend. Kom maar op met die centen!
En Waag het niet een slechte stoel te kopen! je moet een goede!quote:Op maandag 7 december 2020 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar 150 euro is heel veel geld, daarmee kan je een complete werkplek heel goed inrichten hoor!
Drogredenatie? nee joh, gewoon een dooddoener van de bovenste plank.. iedereen weet dat we op het meest relaxte stukje aardbol wonen waar alles redelijk tot goed geregeld is. Maar het is wel frappant dat sommige dingen hier dus gewoon niet werken met veel 'inspanning' en dat het in landen waar wij graag de draak mee steken, dingen gewoon heel soepeltjes gaan.quote:Op maandag 7 december 2020 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je t hier niet beter vindt..... warom woon je dan hier? Ook een drogredenatie, I know. Maar het is wel zo. Je bent redellijk vrij om te gaan en staan waar je wil. Dus iets aan dit land vind je fijner dan daar. Voor mij is dat de vrijheid, de welvaart en de democratie. En dat de regering me niet zomaar iets op kan leggen.
Maar wel: Hoe meer welvaart, hoe meer democratie, hoe meer regels (ter bescherming van de bevolking). Maar helaas ook hoe lastiger en bureaucratischer het dan wel weer wordt om iets er een crisistijden doorheen te drukken. Dat is nou eenmaal zo.
De regering heeft minder stokken om mee te slaan.
En over t algemeen is dat goed, behalve nu.
Daarnaast zijn Nederlanders bij uitstek eigenwijs en "ik weet zelf wel wat goed voor me is", want ook niet meehelpt als er nu extra regels komen. Maar ook dat eigenwijze en eigengerijde vind ik normaliter een pluspunt van "ons".
Ik zou de helft al kwijt zijn aan m'n muis.quote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet nu voor die 150 euro eerst toestemming hebben van HR.
Dus ik mailen, krijg je een algemeen mailtje terug met o.a. dit:
. Het is dus wenselijk dat de thuiswerkplek goed wordt ingericht met onder anderen een goed bureau en goede bureaustoel. Het is bijvoorbeeld niet wenselijk dat er een duur bureau besteld wordt en dat er op een oncomfortabele stoel gewerkt wordt
Hoe dan?? van 150 euro? Hou op hoor.
Maar goed declaratie is ingediend. Kom maar op met die centen!
Bij ons is gezegd dat we er niet aan gaan beginnen.quote:
Met 150¤ per maand, heb je nu het budget voor de komende 18 maanden al opgemaakt, en dan moet je nog steeds een bureauquote:Op maandag 7 december 2020 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En Waag het niet een slechte stoel te kopen! je moet een goede!
En een tweede scherm, en een headset, en een toetsenbord
Dan is die 150 euro wel een beetje ruim. Kan makkelijk voor de helft.quote:Op maandag 7 december 2020 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En Waag het niet een slechte stoel te kopen! je moet een goede!
En een tweede scherm, en een headset, en een toetsenbord
Dat is niet frappant, dat is inherent.quote:Op maandag 7 december 2020 14:28 schreef K.loon het volgende:
[..]
Drogredenatie? nee joh, gewoon een dooddoener van de bovenste plank.. iedereen weet dat we op het meest relaxte stukje aardbol wonen waar alles redelijk tot goed geregeld is. Maar het is wel frappant dat sommige dingen hier dus gewoon niet werken met veel 'inspanning' en dat het in landen waar wij graag de draak mee steken, dingen gewoon heel soepeltjes gaan.![]()
Dat is je eigen mindset. Bij ons in de groep woont er inmiddels 1 in Zweden, 1 heeft in Ethiopie gewoond, 2 in Australie, in 1 Belgie (ey, ook buitenland!) en 1 in Duitsland. Alles kan.quote:En 'even' naar het buitenland verhuizen is idd vrij makkelijk getypt![]()
![]()
reiskosten ging er hier in april meteen af en kregen we na gezeik vanuit personeel 15 euro per maand voor terug aan onkosten vergoeding.quote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons is gezegd dat we er niet aan gaan beginnen.
En terecht. Mensen hebben ook geen reiskosten meer terwijl reiskostenvergoeding wel standaard in hun salaris zit.
Niet zeiken over extra verwarmign en stroom bij je thuis, en die 4 koffie per dag.
Reiskostenvergoeding is hier stop gezet, daarbij, ik kreeg 2 euro vergoeding per maand dus dat schoot toch al niet op. Energieverbruik is hier wel flink gestegen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons is gezegd dat we er niet aan gaan beginnen.
En terecht. Mensen hebben ook geen reiskosten meer terwijl reiskostenvergoeding wel standaard in hun salaris zit.
Niet zeiken over extra verwarmign en stroom bij je thuis, en die 4 koffie per dag.
Gewoon aan de keukentafel gaan zitten. Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef K.loon het volgende:
[..]
Met 150¤ per maand, heb je nu het budget voor de komende 18 maanden al opgemaakt, en dan moet je nog steeds een bureau
Mijn toetsenbord is al 60 euro.quote:Op maandag 7 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou de helft al kwijt zijn aan m'n muis.
Privelaptop zou me al tegenstaan.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
reiskosten ging er hier in april meteen af en kregen we na gezeik vanuit personeel 15 euro per maand voor terug aan onkosten vergoeding.
Maar die 150 is dus echt om je thuiswerkplek in te richten.
Wij werken allemaal op privé laptops, telefoons, alles. Dus op zich werd het wel tijd.
quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
reiskosten ging er hier in april meteen af en kregen we na gezeik vanuit personeel 15 euro per maand voor terug aan onkosten vergoeding.
Maar die 150 is dus echt om je thuiswerkplek in te richten.
Wij werken allemaal op privé laptops, telefoons, alles. Dus op zich werd het wel tijd.
Ja bij ons zijn ze dus ook niet zo zeikerig geweest je loon aan te passen voor de reiskosten vergoeding. Dus dan vind ik dat je andersom ook niet moet zeiken voor die koppen offie en de verwarming.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding is hier stop gezet, daarbij, ik kreeg 2 euro vergoeding per maand dus dat schoot toch al niet op. Energieverbruik is hier wel flink gestegen.
Ook fijn als je geen privé laptop hebt. Of een crappy exemplaar. Man, zo blij dat bij ons alles goed is geregeld.quote:Op maandag 7 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Privelaptop zou me al tegenstaan.
Dat is wel heel krenterig.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef gcjoel het volgende:
toetsenbord en scherm had ik dus al in april zelf gekocht en betaald. Maar omdat gekocht met creditcard vriendje en dus op zijn naam niet meer te declarerenquote:
Daarom. Gaat hard.quote:
Ja weet je het begon natuurlijk uit nood dus prima. Maar kom op zeg het duurt nu wel heel lang!quote:Op maandag 7 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Privelaptop zou me al tegenstaan.
Ja, uit nood kan een hoop, maar dan moet je als bedrijf dat ook gewoon vergoeden. De boel slijt toch ook.quote:Op maandag 7 december 2020 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet je het begon natuurlijk uit nood dus prima. Maar kom op zeg het duurt nu wel heel lang!
Je hebt toch wel een keukenstoel?quote:Op maandag 7 december 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Gaat hard.
En dan scherm nog en iets om de boel op te zetten. En zitten.
ik ga er vanuit dat het nieuwe beleid hierin gaat voorzien. Maar wanneer deze daadwerkelijk komt is onbekendquote:Op maandag 7 december 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel heel krenterig.
Je bedrijf hoort toch je PC te verzorgen?
Jezus, 750 euroquote:Op maandag 7 december 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
Wij hebben met een budget van 750 euro een stoel, bureau en beeldscherm kunnen bestellen bij een leverancier. Ik had al een goed beeldscherm dus heb een wat groter bureau (in hoogte verstelbaar) besteld. En natuurlijk hadden we al laptops van het werk. Nog wel webcam op eigen kosten aangeschaft want die van laptop is niet handig. Rest had ik al.
Ik ben zo'n geval met chronische rugklachten.quote:
Goed spul hoor! Denk ik. Heb het nog niet ontvangen. Zou voor de kerst moeten komen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, 750 euroDaar kom ik hier niet aan denk ik.
Gewoon meer pijnstillers slikken.quote:Op maandag 7 december 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n geval met chronische rugklachten.![]()
Daar heb je tenminste wat aan.quote:Op maandag 7 december 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
Wij hebben met een budget van 750 euro een stoel, bureau en beeldscherm kunnen bestellen bij een leverancier. Ik had al een goed beeldscherm dus heb een wat groter bureau (in hoogte verstelbaar) besteld. En natuurlijk hadden we al laptops van het werk. Nog wel webcam op eigen kosten aangeschaft want die van laptop is niet handig. Rest had ik al.
quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik werk dus op de oude werklaptop van vriendje. Maar zijn laptop was laatst paar weken ter raparatie dus moest hij deze weer. Dus ik op mijn eigen oude crappy ding. Dat werkt kut johquote:Op maandag 7 december 2020 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook fijn als je geen privé laptop hebt. Of een crappy exemplaar. Man, zo blij dat bij ons alles goed is geregeld.
Ik heb de eerste tien jaar achter een zelfgemaakt bureau gezeten, op de bureaustoel uit de oude zaak van m'n ouders. Monitorstandaard is ook zelf gemaakt en m'n tweede monitor had m'n zwager nog op de zaak staan. Heb laatst wel een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis gekocht, was veertig euro samen. Vond ik al te veel eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed spul hoor! Denk ik. Heb het nog niet ontvangen. Zou voor de kerst moeten komen.
En als je laptop nu thuis "stuk" gaat.quote:Op maandag 7 december 2020 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat het nieuwe beleid hierin gaat voorzien. Maar wanneer deze daadwerkelijk komt is onbekend
"Ja, geef me hier drie uur voor, want m'n computer denkt niet sneller".quote:Op maandag 7 december 2020 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik werk dus op de oude werklaptop van vriendje. Maar zijn laptop was laatst paar weken ter raparatie dus moest hij deze weer. Dus ik op mijn eigen oude crappy ding. Dat werkt kut joh
Sommige collega's werken iedere dag zo.
Wel declareren dan!quote:
Dan mag je lekker naar kantoor komen want er is toch niemandquote:Op maandag 7 december 2020 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je laptop nu thuis "stuk" gaat.
"Ja baas, kan echt mn werk niet doen. Tenzij je zorgt voor vervanging".
Hmm. Nou lekker danquote:Op maandag 7 december 2020 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan mag je lekker naar kantoor komen want er is toch niemand![]()
Dat wil ik nog minder
Ik zit op een tweedehands bureaustoel die drie maanden budget heeft gekost.quote:Op maandag 7 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou de helft al kwijt zijn aan m'n muis.
Ja, leuk, als je werkt voor een bedrijf die je daarheen kunnen wippen als expat ja.. ik heb ook overal en nergens gewerkt. Maar domweg nu je spullen in een container proppen, en daarheen verkassen en gaan wonen gaat niet lukken, en dat weet je best.. Tuurlijk kan alles, maar zo simpel als het 'even typen' is het gewoon niet. Zeker niet buiten de EU.quote:Op maandag 7 december 2020 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet frappant, dat is inherent.
[..]
Dat is je eigen mindset. Bij ons in de groep woont er inmiddels 1 in Zweden, 1 heeft in Ethiopie gewoond, 2 in Australie, in 1 Belgie (ey, ook buitenland!) en 1 in Duitsland. Alles kan.
Ja nja daarom is corona nu heel positief voor ons.quote:Op maandag 7 december 2020 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Nou lekker dan
Goeie arbeidsvoorwaarden en HR daar!
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel bedrijven nog echt heel ouderwets zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nja daarom is corona nu heel positief voor ons.
Want nu worden we wel moderner en kan er steeds meer.
Het is voor mij in ieder geval echt veel fijner werken geworden al.
Ik zit dan op kantoor (want toch alleen, heuj), maar stoelen net zo ja. Het is dat we een complete (tweedehands) kantoorinrichting bij dezelfde toko haalden, want per stuk niet te betalen die zooi.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef K.loon het volgende:
[..]
Ik zit op een tweedehands bureaustoel die drie maanden budget heeft gekost.
Toen ik 5 jaar geleden bij de Universiteit Utrecht ging solliciteren was thuiswerken daar absoluut onmogelijk. Terwijl het toen bij ons al jaren standaard was, sinds 2010 al wel.quote:Op maandag 7 december 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel bedrijven nog echt heel ouderwets zijn.
Bureau had ik al, mooie zelfbouw, twin 24 inch, vrij lichte desktop maar wel met SSD en goed geheugen.. En die ergo-stoel is zijn gewicht in goud waard.. Zat eerst ook op een keukenstoel, maar dat was ellende.. nu kan ik in die stoel wķnen als ik wil.quote:Op maandag 7 december 2020 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit dan op kantoor (want toch alleen, heuj), maar stoelen net zo ja. Het is dat we een complete (tweedehands) kantoorinrichting bij dezelfde toko haalden, want per stuk niet te betalen die zooi.
Ja echt hoor. Maar goed dan is mijn werk op zich nog bezig het wel te veranderen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel bedrijven nog echt heel ouderwets zijn.
Ik heb vrienden die ook gewoon weer gezellig met zijn alle op kantoor zitten (en laatst even een week dicht moesten omdat er toch wat COVID-gevallen waren).quote:Op maandag 7 december 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Maar goed dan is mijn werk op zich nog bezig het wel te veranderen.
Vriendin van mij werkt bij echt een groot beursgenoteerd bedrijf en die heeft echt een maand thuisgewerkt ofzo?
Daarna moesten ze weer naar kantoor maar je mocht niet met OV(serieus gingen sommigen met de fiets want geen auto, en dan dus echt een eindje weg wonen)
Je hoort af en toe de raarste dingen.
Ik heb een kennis die voor Justitie werkt, en dus verplicht elke dag (zeker t/m April ofzo) m,et het OV vanaf Nijmegen naar DB moest reizen om daar in een rechtszaal te gaan zittenquote:Op maandag 7 december 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Maar goed dan is mijn werk op zich nog bezig het wel te veranderen.
Vriendin van mij werkt bij echt een groot beursgenoteerd bedrijf en die heeft echt een maand thuisgewerkt ofzo?
Daarna moesten ze weer naar kantoor maar je mocht niet met OV(serieus gingen sommigen met de fiets want geen auto, en dan dus echt een eindje weg wonen)
Je hoort af en toe de raarste dingen.
We zien hier wel dat niet iedereen er even goed mee omgaat. Over de gehele linie gaat het vrij goed allemaal. Ik werkt sowieso veel vanuit het buitenland en dan zat ik ook niet op kantoor.quote:Op maandag 7 december 2020 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik 5 jaar geleden bij de Universiteit Utrecht ging solliciteren was thuiswerken daar absoluut onmogelijk. Terwijl het toen bij ons al jaren standaard was, sinds 2010 al wel.
Kan ik vandaag wel gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2020 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Mocht iemand nog wat Covid-agressie kwijt willen is die welkom in Utrecht. Vloer uit het raam gooien werkt vast heel therapeutisch en helpt mij ook nog
Ben je daar nou nog niet wegquote:Op maandag 7 december 2020 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Mocht iemand nog wat Covid-agressie kwijt willen is die welkom in Utrecht. Vloer uit het raam gooien werkt vast heel therapeutisch en helpt mij ook nog
Aanname.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef K.loon het volgende:
Ja, leuk, als je werkt voor een bedrijf die je daarheen kunnen wippen als expat ja..
Dit.quote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, wel als ik dit hierboven zo lees. Dat je reiskosten er uit gesloopt zijn en je van je prive laptop en alles gebruik moet gaan maken. Dan heb je recht om te zeiken, vind ikquote:
Eens. Ik mag meenemen wat ik wil, laptop en telefoon had ik al. Dus dan hoor je mij niet zeuren om een paar euro per dag. Maar er zijn mensen die dat wel doen, valt me erg tegen van sommigen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, wel als ik dit hierboven zo lees. Dat je reiskosten er uit gesloopt zijn en je van je prive laptop en alles gebruik moet gaan maken. Dan heb je recht om te zeiken, vind ik
Nee is een linkjequote:Op maandag 7 december 2020 15:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Eens. Ik mag meenemen wat ik wil, laptop en telefoon had ik al. Dus dan hoor je mij niet zeuren om een paar euro per dag. Maar er zijn mensen die dat wel doen, valt me erg tegen van sommigen.
laptop
Wtf is 'laptop' een verboden woord ofzo
Ja dat heb ik vaker gezien, nu zie ik gewoon niets.quote:Op maandag 7 december 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, is een link naar coolblue
Sponsoring!
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Kips leverworst.quote:Op maandag 7 december 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, is een link naar coolblue
Sponsoring!
Ja hier zijn ook mensen die je niet hoort over hun onterecht gekregen reisgeld, maar die wel zeuren over de verwarming en de extra koffie.quote:Op maandag 7 december 2020 15:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Eens. Ik mag meenemen wat ik wil, laptop en telefoon had ik al. Dus dan hoor je mij niet zeuren om een paar euro per dag. Maar er zijn mensen die dat wel doen, valt me erg tegen van sommigen.
Liever kips in m'n bips, dan gewone leverworst!quote:Op maandag 7 december 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Kips leverworst.
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst!
quote:Op maandag 7 december 2020 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever kips in m'n bips, dan gewone leverworst!
Echt, bij die mensen moeten ze gewoon de reiskosten inruilen voor 15 euro vergoeding voor de stroom en koffiequote:Op maandag 7 december 2020 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hier zijn ook mensen die je niet hoort over hun onterecht gekregen reisgeld, maar die wel zeuren over de verwarming en de extra koffie.
Een van mijn collega's is heel principieel. Die verslikte zich hier ook in, die wilde per se een thuiswerkvergoeding.quote:Op maandag 7 december 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt, bij die mensen moeten ze gewoon de reiskosten inruilen voor 15 euro vergoeding voor de stroom en koffie
Veel plezier ermee!
Mijn stookkosten gaan ook hoger zijn dan normaal, wannee rik overdag niet thuis ben.quote:Op maandag 7 december 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt, bij die mensen moeten ze gewoon de reiskosten inruilen voor 15 euro vergoeding voor de stroom en koffie
Veel plezier ermee!
Ik ga echt niet zeuren over de extra kosten die ik thuis maak nu ik 4,5x per week geen 2 uur reistijd hebquote:Op maandag 7 december 2020 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn stookkosten gaan ook hoger zijn dan normaal, wannee rik overdag niet thuis ben.
En ik woon te dichtbvij voor reiskosten, dus die had ik al niet. Dus per sdaldo ga ik er idd op achteruit ja.
Al scheelt t me wel reistijd en wat benzine.
En die koffie,.... nou die 3 theezakjes extra. Poh.
Ja ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Als we straks gewoon een mooi thuiswerkbeleid krijgen vind ik het allemaal wel best. Want meer thuis mogen werken is me dat echt wel waard. En de mensen die dat dan niet ok vinden kunnen lekker op kantoor gaan zittenquote:Op maandag 7 december 2020 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn stookkosten gaan ook hoger zijn dan normaal, wannee rik overdag niet thuis ben.
En ik woon te dichtbvij voor reiskosten, dus die had ik al niet. Dus per sdaldo ga ik er idd op achteruit ja.
Al scheelt t me wel reistijd en wat benzine.
En die koffie,.... nou die 3 theezakjes extra. Poh.
quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik vind thuiswerken ook gewoon een luxe.
Ik ga niet meer 2 uur per dag in de auto zitten in ieder geval. 1-2x per week vind ik meer dan genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Als we straks gewoon een mooi thuiswerkbeleid krijgen vind ik het allemaal wel best. Want meer thuis mogen werken is me dat echt wel waard. En de mensen die dat dan niet ok vinden kunnen lekker op kantoor gaan zitten
Dat is ook wat ik van de meeste van mijn medewerkers hoor. Hoger management laat nog wel eens weten dat ze verwachten op den duur weer naar 5 dagen kantoor willen. Maar dat kunnen ze dus echt wel vergeten. Die kat krijg je niet meer in de zak.quote:Op maandag 7 december 2020 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet meer 2 uur per dag in de auto zitten in ieder geval. 1-2x per week vind ik meer dan genoeg.
Als ze dat echt zouden doorzetten raak je gewoon goede mensen kwijt.quote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik van de meeste van mijn medewerkers hoor. Hoger management laat nog wel eens weten dat ze verwachten op den duur weer naar 5 dagen kantoor willen. Maar dat kunnen ze dus echt wel vergeten. Die kat krijg je niet meer in de zak.
Maar de zak wel in de poes!quote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik van de meeste van mijn medewerkers hoor. Hoger management laat nog wel eens weten dat ze verwachten op den duur weer naar 5 dagen kantoor willen. Maar dat kunnen ze dus echt wel vergeten. Die kat krijg je niet meer in de zak.
Ik werkte al 2 dagen vanuit thuis normaal gesproken, dus voor mij was de omschakeling iets minder. Hoewel ik de interactie met collega's wel mis. De flauwe grappen onderling die heb je online een stuk minder.quote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Precies! Allemaal beta's. Die prima kunnen uitleggen dat er geen enkele reden is om naar kantoor te komen. Ga ik ook nooit van ze vragen. Dan ga ik de strijd wel aan voor ze.quote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ze dat echt zouden doorzetten raak je gewoon goede mensen kwijt.
Nu mensen eenmaal weten hoe het is gaan ze echt niet meer zomaar terug. Zeker nu er steeds meer andere bedrijven zijn waar het dan wel zou kunnen.
Grootste probleem wordt welk team op welke dag er is. Want no way dat bedrijven het hele pand aanhouden voor vol op dinsdag en donderdag en leeg op de andere dagen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werkte al 2 dagen vanuit thuis normaal gesproken, dus voor mij was de omschakeling iets minder. Hoewel ik de interactie met collega's wel mis. De flauwe grappen onderling die heb je online een stuk minder.
Ook wel gezien dat je sommige medewerkers niet los moet laten.
quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeuren over de extra kosten die ik thuis maak nu ik 4,5x per week geen 2 uur reistijd heb
Daarbij kost brood uit de vriezer een stuk minder dan die van de bedrijfskantine
Hier waren ze heel terughoudend met thuiswerken (philips cultuur) en dat werd net een beetje losser, omdat ze bij soll.gesprekken vaak de vraag kregen. Meeting over gehad hoe we dat zouden kunnen aanpakken en BAM.... toen kwam coronaquote:Op maandag 7 december 2020 16:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja je krijgt weer hele andere logistieke problemenquote:Op maandag 7 december 2020 16:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Grootste probleem wordt welk team op welke dag er is. Want no way dat bedrijven het hele pand aanhouden voor vol op dinsdag en donderdag en leeg op de andere dagen.
Interesse in een toyboy gigolo private pet te worden in Eindhoven dan? Kun je ook thuiswerkenquote:Op maandag 7 december 2020 16:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het thuiswerken heerlijk. Alleen wel graag een leukere baan aub
Ben wel hard aan het zoeken maar met die corona crisis is dat zo makkelijk nog niet. Zeker als je in dezelfde vijver vist met mensen uit heel Europa.
100% remote is veul lekkerder, gewoon werken van waar je wiltquote:Op maandag 7 december 2020 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier waren ze heel terughoudend met thuiswerken (philips cultuur) en dat werd net een beetje losser, omdat ze bij soll.gesprekken vaak de vraag kregen. Meeting over gehad hoe we dat zouden kunnen aanpakken en BAM.... toen kwam corona
Nu zien ze dus dat t kan.
Al hoor ik sommige managers ook wel weer zeggen dat straks t uitgangspunt wel weer 5d kantoor is.
Nou, ik betwijfel t ook.
Ik zelf zou zo 2-3 dagen thuis, 2-3 dagen kantoor ook echt prima vinden.
Dudequote:Op maandag 7 december 2020 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesse in een toyboy gigolo private pet te worden in Eindhoven dan? Kun je ook thuiswerken
Settled!quote:
Oh nee wil als het weer kan wel echt 1 a 2 dagen per week op kantoor hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100% remote is veul lekkerder, gewoon werken van waar je wilt
Dat doe ik nu sinds maart, maar ik vind 100% remote niet zo fijn voor een lange periode. Raak ik toch echt wel de binding met t bedrijf een beetje kwijt merk ik. En met collega's.quote:Op maandag 7 december 2020 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100% remote is veul lekkerder, gewoon werken van waar je wilt
Zegeltjes bij een kleine of grote beurt en zo?quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Settled!
Nog een leuke introductiekorting mogelijk?
Ik wil je best af en toe een voice message sturen dat je stinkt hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee wil als het weer kan wel echt 1 a 2 dagen per week op kantoor hoor.
Mis ook wel echt het andere contact met collega's dat je normaal op een werkdag ook hebt.
Als ik nu een mandarijn eet zeikt er niemand dat het stinkt bijvoorbeeld
quote:Op maandag 7 december 2020 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil je best af en toe een voice message sturen dat je stinkt hoor.
Mandarijnen zijn wel tof inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Verschilt per persoon en ook van je functie natuurlijk. Maar ik vind het echt heerlijk.
Voor mijn functie hoeft het op zich niet. Maar vind het wel fijner ook mijn collega's te zien en het contact wat je op kantoor hebt is gewoon heel anders.quote:Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Verschilt per persoon en ook van je functie natuurlijk. Maar ik vind het echt heerlijk.
Ik mos het geouwehoer en het gewoon even bij iemand binnen lopen en een bakje koffie doen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe ik nu sinds maart, maar ik vind 100% remote niet zo fijn voor een lange periode. Raak ik toch echt wel de binding met t bedrijf een beetje kwijt merk ik. En met collega's.
Als ik t echt druk heb met solo taken is thuiswerken heerlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 16:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mos het geouwehoer en het gewoon even bij iemand binnen lopen en een bakje koffie doen.
En met mensen samenwerken gaat toch handiger als je in 1 ruimte zit dan wanneer je Via de chat/telefoon moet werken.
Vandaag letterlijk de halve dag aan de telefoon gehangen.
2 jaar geleden is in Eindhoven waar ik ook woon een kantoor geopend; daar kwam ik al nauwelijks en nu al helemaal niet meerquote:Op maandag 7 december 2020 16:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Grootste probleem wordt welk team op welke dag er is. Want no way dat bedrijven het hele pand aanhouden voor vol op dinsdag en donderdag en leeg op de andere dagen.
ja precies dat!quote:Op maandag 7 december 2020 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t echt druk heb met solo taken is thuiswerken heerlijk.
En geen reistijd, af en toe een wasje aanzetten tussendoor, thuis zijn voor pakket ontvangst etc.
Maar ik moet wel echt actiever achter informatie aan, ipv het horen op wandelgangen, aangesproken worden op kantoor, gesprekken in de kantine etc. De "feeling" gaat een beetje verloren als je alleen thuis zit.
Ik zit op een plek waar ik de meeste dingen wel hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t echt druk heb met solo taken is thuiswerken heerlijk.
En geen reistijd, af en toe een wasje aanzetten tussendoor, thuis zijn voor pakket ontvangst etc.
Maar ik moet wel echt actiever achter informatie aan, ipv het horen op wandelgangen, aangesproken worden op kantoor, gesprekken in de kantine etc. De "feeling" gaat een beetje verloren als je alleen thuis zit.
Dit doet me denken aan mijn basisschool. Kringgesprek en dan met een magneetje aangeven dat je met de blokken ging spelenquote:Op maandag 7 december 2020 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja precies dat!
Wij hebben iedere dag een dagstart, dat was voorheen altijd op kantoor voor een bord met alle nieuwtjes erop die we dan doornamen.
Nu wordt per dag besproken wat in iemand opkomt, en als je er dan dus niet bent kan je makkelijk wat missen.
Ik heb elke maandag en woensdag met zo'n "wat hebben we gedaan en wat gaan we doen" call met het hele management. Maar dat is het management. Ik hoor nu niks meer van "de vloer" zegmaar. En daar hoor je wel vaak de echte problemen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit op een plek waar ik de meeste dingen wel hoor.
Er zijn collega's die echt helemaal de weg kwijt zijn met wat we aan het doen zijn (en waarom). Hebben nu een keer in de 2-4 weken een video call met het hele bedrijf waarbij wat dingen toegelicht worden
de vloerquote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb elke maandag en woensdag met zo'n "wat hebben we gedaan en wat gaan we doen" call met het hele management. Maar dat is het management. Ik hoor nu niks meer van "de vloer" zegmaar. En daar hoor je wel vaak de echte problemen.
Ja daar komt het wel op neerquote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan mijn basisschool. Kringgesprek en dan met een magneetje aangeven dat je met de blokken ging spelen
Daar heb ik een kat voor.quote:Op maandag 7 december 2020 16:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mos het geouwehoer en het gewoon even bij iemand binnen lopenen een bakje koffie doen.
En met mensen samenwerken gaat toch handiger als je in 1 ruimte zit dan wanneer je Via de chat/telefoon moet werken.
Vandaag letterlijk de halve dag aan de telefoon gehangen.
Salarisverhoging wegkapen voor andere collega's. Slim!quote:Op maandag 7 december 2020 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel op neer
beetje vertellen wat je in het weekend gedaan hebt.
Nee dat nog net niet, maar inderdaad wel bespreken wie wat doet enzo.
Maar goed doordat ik als 1 van de weinigen nog wel 1x per week op kantoor ben heb ik me in de mooie projecten kunnen wurmen dus nu krijg ik het meeste nieuws als eerste.
Niks plebsquote:
Dat zullen hoogstaande gesprekken zijnquote:
In vergelijking met sommige collegas is haar gejank een speech van Cicero jaquote:Op maandag 7 december 2020 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zullen hoogstaande gesprekken zijn
Zal minstens zo intelligent zijn als die fabriekswerkersquote:Op maandag 7 december 2020 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zullen hoogstaande gesprekken zijn
Ik betwijfel of de kat ook Temptation Island kijkt hoorquote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Zal minstens zo intelligent zijn als die fabriekswerkers
Duh!quote:Op maandag 7 december 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salarisverhoging wegkapen voor andere collega's. Slim!
Als dat gebeurt schop ik haar terug de straat opquote:Op maandag 7 december 2020 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de kat ook Temptation Island kijkt hoor
Ik heb nu mijn eigen te-fout-voor-woorden-serie die ik kijk. Aan de ene kant schaam ik mij er voor dat ik het kijk, aan de andere kant wil ik geen spoilers. Dus ik zeg niet welke het is. Maar het is echt te erg :$quote:Op maandag 7 december 2020 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de kat ook Temptation Island kijkt hoor
Sowieso vesters en vriendje is een menu aan het maken voor de andere dagquote:Op maandag 7 december 2020 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je tijdens de kerstdagen nog lekker eten?
Zie hier het verschil tussen een goed bedrijf en een groot bedrijf.quote:Op maandag 7 december 2020 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks plebsik zit t liefste op de fabrieksvloer. Dat is nu eenmaal echt "de vloer"
daarom noemde ik t zo.
Maar daar hoor je tenminste omgefilterd het gezeik en kun je er wat mee. Ik lunch ook altijd met t magazijn en logistiek, en dan hoor je veel informatie die je in zo'n MT echt niet hoort.
En die mis ik nu.
En t slappe geouwehoer
Sure.quote:Op maandag 7 december 2020 17:03 schreef K.loon het volgende:
[..]
Zie hier het verschil tussen een goed bedrijf en een groot bedrijf.
'wij en zij' of 'met zijn allen'
Slag wars?quote:Op maandag 7 december 2020 17:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn eigen te-fout-voor-woorden-serie die ik kijk. Aan de ene kant schaam ik mij er voor dat ik het kijk, aan de andere kant wil ik geen spoilers. Dus ik zeg niet welke het is. Maar het is echt te erg :$
Ben ook van plan hier in de buurt iets te bestellen qua home-cooking.quote:Op maandag 7 december 2020 17:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso vesters en vriendje is een menu aan het maken voor de andere dag![]()
Jullie?
Bij ons wordt t Fifth NRE thuis laten bezorgen en hier afmaken.quote:Op maandag 7 december 2020 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook van plan hier in de buurt iets te bestellen qua home-cooking.
Als de maatregelen het toelaten ga ik ook met een ander stel een avondje eten; dan zal ik ook wel een tijd in de keuken staan. Heb al een aantal dingen uitgeprobeerd![]()
Had ook nog bij Sabero gereserveerd; maar die gaat dit jaar niet meer open.
Ik denk Dijk9 hier.quote:Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons wordt t Fifth NRE thuis laten bezorgen en hier afmaken.
Ik was ff in de war met 1910quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ff in de war met 1910
Maar heb gegoogeld enw eet nu waar t zit.
Lekker dus?
O nice, ik zet 'm op de lijst!quote:Op maandag 7 december 2020 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die kan ik iedereen wel aanraden. Vind het beter dan Zarzo.
Dit scene was wel grappig.quote:
Ja, alle Marktplaats mensen zijn vandaag al langsgeweest dus alleen nog maar jullie om te vervelen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe rustig!
Kom je aandacht te kort?
Ja en rijp, wijs en gevormd enzoquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit scene was wel grappig.
Pff lang geleden die film
Nu voel ik mij oud.
Ja, die dingen gelukkig ook allemaal.quote:Op maandag 7 december 2020 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en rijp, wijs en gevormd enzo
Ja precies!quote:Op maandag 7 december 2020 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die dingen gelukkig ook allemaal.
Al noem je mij nu volgens mij dik, maar gelukkig is dit Fok! en is dat altijd liefkozend bedoeld
Je kunt het proberen, maar ik zou het niet aanraden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:30 schreef babylon het volgende:
Als je vrouw er standaard een uur eerder uit moet, mag je niet klagen dat ze te luid de auto krabt? Toch?
Zo voelt het voor mij ook. Maar kom op, ik wil om 6:00 gewoon lekker kunnen slapenquote:Op dinsdag 8 december 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar ik zou het niet aanraden.
Ik moet wel zeggen dat ik hier totaal geen rekening mee houd als ik mn ruiten krab.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij ook. Maar kom op, ik wil om 6:00 gewoon lekker kunnen slapen
Auto alvast starten en keihard sky radio aan zetten tijdens het krabbenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik hier totaal geen rekening mee houd als ik mn ruiten krab.
Zat vanmorgen ook goed vast.
[..]
Auto alvast starten en keihard sky radio aan zetten tijdens het krabben
Ik startte vroeger mijn auto meestal niet als ik ging krabben. Want die stond bij de overburen voor de deur en ik had zo'n mooie open kachelspijp als uitlaat onder de autoquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik startte vroeger mijn auto meestal niet als ik ging krabben. Want die stond bij de overburen voor de deur en ik had zo'n mooie open kachelspijp als uitlaat onder de auto
nu start ik hem wel. (andere auto) Want het is een diesel die sowieso al vrij langzaam warm wordt en hij staat op een parkeerplaats waar verder niemand daar last van heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat is wel sociaal.
Ik start hem wel gewoon. maar die van mij maakt ook niet zoveel herrie.
En hij stond/staat ook nooit recht onder iemands slaapkamerraam.
Ik hoefde vanmorgen gelukkig niet te krabben. Was ik wel bang voor.
Hier even meldenquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:12 schreef TaMieke het volgende:
Zit alweer 3weken op kantoor. En waarvoor? Weet geen mens. Thuiswerken is nogsteeds een eng woord hier.
Ow dat zou wel heel heftig zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier even melden![]()
https://www.inspectieszw.nl/melden/corona
Wij kregen gisteren de opmerking dat we medewerkers die naar kantoor komen, op de donder moeten gevenquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:12 schreef TaMieke het volgende:
Zit alweer 3weken op kantoor. En waarvoor? Weet geen mens. Thuiswerken is nogsteeds een eng woord hier.
Ik heb geen moeite met op kantoor werken. we kunnen heel ruim afstand houden, moeten met mondkapjes rondlopen en hebben allemaal ons eigen flesje ontsmettingszooi.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren de opmerking dat we medewerkers die naar kantoor komen, op de donder moeten geven
Ik heb tegenwoordig voorruitverwarming.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
volgens mijn weer app zou het niet gaan vriezen vannacht
het was -4 en ik moest keihard schuren op de voorruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |