Ik werk nooit op vrijdag en vond 27 al veel voor 1 dagje.quote:Op maandag 7 december 2020 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik werk niet meer op vrijdag dit jaar. Dus ik had vanochtend 40 nieuwe mail
Nou dat.quote:Op maandag 7 december 2020 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik werk nooit op vrijdag en vond 27 al veel voor 1 dagje.
Echt mensen, doe normaal en laat me met rust!!
Ctrl-A, Delete.quote:Op maandag 7 december 2020 08:36 schreef babylon het volgende:
Ik werk niet meer op vrijdag dit jaar. Dus ik had vanochtend 40 nieuwe mail
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.quote:
Ik ben al zo gewend aan dat ding dat ik hem vergeet uit te zetten.quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef Q. het volgende:
De energylight staat op standje max, eens kijken of het daarmee nog wat wordt vandaag.
Fijn hč?quote:Op maandag 7 december 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al zo gewend aan dat ding dat ik hem vergeet uit te zetten.
Vandaag nog: Dat heb ik je gemailt!quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.
Ik had tot vorige week al m'n werk bestanden tot 2009 bewaard, maar vond dat toch wel een beetje overdreven worden, dus alles maar weggegooid tot aan 2019quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al mn werkmail vanaf 2011 nog. Mooie verzameling. Alles daarvoor is helaas gesneuveld bij een migratie.
Ja, er zijn er zat die je echt niet meer nodig hebt. Maar ik weet niet waar de grens ligt, dus dan maar alles.quote:Op maandag 7 december 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
Toch dat mailtje van microsoft.account.team@micrasoft-395office.com nog maar even bewaren. Sounds legit.
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Enige wat ik echt weg gooi zijn geautomatiseerde mailtjes. En dingen waar ik als één van de 900 mensen in de CC sta.quote:Op maandag 7 december 2020 09:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, er zijn er zat die je echt niet meer nodig hebt. Maar ik weet niet waar de grens ligt, dus dan maar alles.
Niet eens. Werk niet met klantdata, dat scheelt.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?
Ik ga binnenkort weer eens opschonen.
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylightquote:
In Hof van Twente doen ze dat wel goed, flink opschoning zo.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet bij een avg actie een zooi weg hoeven gooien?
Ik ga binnenkort weer eens opschonen.
Ik heb zo'n hele goedkope van een paar tientjesquote:Op maandag 7 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylight
Wel voor veeeeel minder geld gekocht (90 euro ofzo), was vet in de aanbieding destijds. Of de prijs was verkeerd, anyway, veel minder geld.
Ja maar jij bent een godin natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hele goedkope van een paar tientjes
Ah ja, die had je al eens geshowoffed hierquote:Op maandag 7 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.philips.nl/c-p/HF3319_01/energylight
Wel voor veeeeel minder geld gekocht (90 euro ofzo), was vet in de aanbieding destijds. Of de prijs was verkeerd, anyway, veel minder geld.
Ach, deze hele reeks is één grote herhalingsoefening.quote:Op maandag 7 december 2020 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, die had je al eens geshowoffed hier
Ah, zouden daarom de kijkcijfers zo gedaald zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, deze hele reeks is één grote herhalingsoefening.
Gewoon The A-Team continue op repeat, dan blijf je wel op topcijfers zitten. Die nieuwerwetse troep hoeft allemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2020 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zouden daarom de kijkcijfers zo gedaald zijn.
Nog meer koffie!quote:Op maandag 7 december 2020 09:59 schreef gcjoel het volgende:
Meteen maar zo'n lamp besteld. Ben echt niet wakker te krijgen de hele ochtend
Heel veel keuze op Netflix, Amazon Primo en Ziggo Movies&Series.. en wat doe ik, ik binge watch Band of Brothers weer eens voor de zoveelste keerquote:Op maandag 7 december 2020 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon The A-Team continue op repeat, dan blijf je wel op topcijfers zitten. Die nieuwerwetse troep hoeft allemaal niet.
Dat scheelt wel ja. Wij moeten in principe alles verwijderen wat we niet meer nodig hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens. Werk niet met klantdata, dat scheelt.
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?quote:Op maandag 7 december 2020 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Heel veel keuze op Netflix, Amazon Primo en Ziggo Movies&Series.. en wat doe ik, ik binge watch Band of Brothers weer eens voor de zoveelste keer
@Yvie_luquote:Op maandag 7 december 2020 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?
Ik kom gewoon niet door het eerste seizoen heen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend. Maar je kan nooit genoeg Star Trek: DS9 kijken toch?
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app nietquote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Wilde eigenlijk weer eventjes Disney+ nemen voor de Mandalorian maar heb ook al Netflix en Prime en Ziggo en het wordt allemaal een beetje overkill.
2,9GB, maar nog geen gezeur gehad van beheerquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor niet genoeg ruimte in mijn mailbox.
Ik heb Disney+ geprobeerd, maar alleen Mandalorian is interessant. Niet genoeg.quote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Wilde eigenlijk weer eventjes Disney+ nemen voor de Mandalorian maar heb ook al Netflix en Prime en Ziggo en het wordt allemaal een beetje overkill.
Ja, dat is wel ruimquote:Op maandag 7 december 2020 11:14 schreef Chia het volgende:
Ik heb wel 9 GB, maar moet jaarlijks opschonen.Voor een deel doordat ik werkvoorbereidingspapieren opstuur per mail en ook intern weleens wat grote tekeningen en rapporten als ik het mappad alleen niet vind volstaan.
Ik doe daarom alles via de PS4.quote:Op maandag 7 december 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app niet
Hier kan het wel via de laptop eventueel mja gedoe.quote:Op maandag 7 december 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe daarom alles via de PS4.
Mijn tv heeft helemaal geen appsquote:Op maandag 7 december 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde ook Disney nemen daarvoor, mijn tv heeft de app niet
Ja, we hebben het toch al staan. Net zo makkelijk dan.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier kan het wel via de laptop eventueel mja gedoe.
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tv heeft helemaal geen appsHeb nu zo'n Amazon Fire-stick.
Ja ik heb ook Prime en Ziggo replay kan ik er nu ook mee kijken dus ik vond het wel die 20 euro waard.quote:Op maandag 7 december 2020 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.
en het is gewoon een Smart tv dus ze moeten gewoon niet zo stom doen bij Disney.
Je moet ook bij seizoen 4 beginnen. 1 t/m 3 zijn matig.quote:Op maandag 7 december 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet door het eerste seizoen heen.
Onzin.quote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Appel TV.quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tv heeft helemaal geen appsHeb nu zo'n Amazon Fire-stick.
Eens wagen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet ook bij seizoen 4 beginnen. 1 t/m 3 zijn matig.
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil er geen geld aan uitgeven verder. Netflix werkt wel gewoon en dat is het enige wat ik heb verder.
en het is gewoon een Smart tv dus ze moeten gewoon niet zo stom doen bij Disney.
Waarom valt het woord Apple weg?quote:Op maandag 7 december 2020 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.
Omdat autolink.quote:
Ja wel waar, maar goed heb alleen Netflix en soms npo terugkijken en dat kan allemaal. Dus vind het wel best.quote:Op maandag 7 december 2020 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Smart TV's zijn oplichterij, na twee jaar kan je ze weggooien omdat de apps niet meer bijgewerkt worden. Daarom altijd externe mediaplayer zoals Chromecast of Apple TV hebben.
Nog. Over een jaar werkt dat niet meer. En updates krijg je niet.quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel waar, maar goed heb alleen Netflix en soms npo terugkijken en dat kan allemaal. Dus vind het wel best.
Gewoon domme tv met mediaplayer.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij beginnen gewoon niet aan een smarttv zolang het niet hoeft. Dom spul.
Ja dat zie ik dan wel weer. Merk het waarschijnlijk pas een jaar later gezien ik het allemaal bijna niet gebruik.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog. Over een jaar werkt dat niet meer. En updates krijg je niet.
Dat kan vanaf de Apple TV 4. De 3 en eerder waren redelijk domme devices.quote:Op maandag 7 december 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik, maar kon er geen nieuwe apps op zetten
Ja kut is dat.quote:Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan vanaf de Apple TV 4. De 3 en eerder waren redelijk domme devices.
Ja schrok me ook gewoon de hoerentyfus.quote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef DrMarten het volgende:
2 telefoons voor je neus die tegelijkertijd loeihard die NL Alert binnen krijgen. Altijd fijn zo'n hartverzakking op maandagochtend
Deze hele week zelfs.quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Van mij mag deze dag ook wel klaar zijn.
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdownquote:Op maandag 7 december 2020 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen 2,5 week
Wil vrij
ja ik bedoel overslaan, dan ben ik 1,5 week vrij en dat is inderdaad al behoorlijk lang nu ja.quote:Op maandag 7 december 2020 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdown
Zak paprikachips en een fles babyoliequote:Op maandag 7 december 2020 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das teveel. D'r is hier toch niks te doen met al die lockdown
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaanquote:Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik bedoel overslaan, dan ben ik 1,5 week vrij en dat is inderdaad al behoorlijk lang nu ja.
Ja? Veel landen juist extra streng las ik.quote:Op maandag 7 december 2020 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaan
Ja maar VRIJHEID!quote:Op maandag 7 december 2020 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met kerst en O&N laten ze weer veel restricties varen, want familiebezoek. Ja, dat gaat echt helpen zeg, met het aantal besmettingen tegen gaan
"Uitlekken"quote:Op maandag 7 december 2020 13:17 schreef gcjoel het volgende:
nja morgen, zal straks wel verder uitlekken.
Ik heb nu echt zoiets van: winkels dicht en avondklok erop voor 2 weken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
"Uitlekken"
Doen ze bewust om te kijken hoe de mensen gaan reageren want ja, dat is het belangrijkste, niet het terugdringen van de infecties.
Nou ja, als je echt goed op gedrag stuurt kan dat zinvol zijn, maar ik las laatst weer (voor de zoveelste keer sinds maart) een artikel van FTM dat we op het gebied van gedrag beīnvloeden allemaal laaghangend fruit laten hangen en dat dat repressieve met handhaving op mondkapjes en dat wijzen naar iedereen die zich onvoldoende aan de maatregelen houdt juist averechts werkt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
"Uitlekken"
Doen ze bewust om te kijken hoe de mensen gaan reageren want ja, dat is het belangrijkste, niet het terugdringen van de infecties.
Zeg, waarom woon jij eigenlijk niet in Fuckmycousinville in Bumfuck County, Alabama?quote:
Nee, na kerst. Anders mag ik alsnog overal komen opdraven.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef babylon het volgende:
Aantal bedden en kisten/ovens is nog steeds relatief laag. Versoepelen die handel!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |