Snackbarmaaltijd.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
@fetXquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
Prima borrelhapquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
@RamboDirk is ecto.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Lijkt me heerlijk. Neem ik ook een paar snackjes mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:fetX
Zullen we nog een keer aansluiten?
Vies dik.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
“Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een bedelaar.”quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
Zal ze leren.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
TILBURGED. @:lenny_leonard
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
“Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een bedelaar.”
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie trouwens een mening over mensen die een knappe vrouw als UI nemen? Persoonlijk snap ik het nooit zo wat je daarmee wil zeggen/bewerkstelligen.
#Dtv
Niet geklikt. Tyf op met je onzin.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys, goed nieuws: ik heb een 55'er neer kunnen zetten op het circuit waar we dit weekend racen. Veel kijkplezier allen.
Gedisliked.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys, goed nieuws: ik heb een 55'er neer kunnen zetten op het circuit waar we dit weekend racen. Veel kijkplezier allen.
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. Tyf op met je onzin.
3 TR's meegepakt op je spam.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?
quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?
Misschien is je stekkerblok gewoon kapotquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben bang dat ik een nieuwe vaatwasser moet kopen.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 TR's meegepakt op je spam.
ChevyCaprice
Hoop ik dan.
Daar zal je de baas hebbenquote:
Nee, de deur gaat elke keer open tijdens het programma, teveel druk binnen en zag zo snel geen verstoppingen (niet dat ik er verder handig in ben)quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is je stekkerblok gewoon kapot![]()
Zie ook mijn classic topic
wat kost zo'n ding tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben bang dat ik een nieuwe vaatwasser moet kopen.
Zat al even te kijken, denk 4-500. Moet een zelfstandige hebben.quote:
Ja die aanhankelijke vaatwassers zijn erg irritantquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat al even te kijken, denk 4-500. Moet een zelfstandige hebben.
Geen like gegeven.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die aanhankelijke vaatwassers zijn erg irritant
quote:
Huh, zijn hier mods dan?quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Skysherrif leeft nog
Laatste post van hem in VBL was in september, dus ben blij iets van hem te horen.
Beste mod sinds Klummie.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die aanhankelijke vaatwassers zijn erg irritant
Kan ook zijn dat de vaatwasser in de beveiliging schiet omdat de waterafvoer verderop verstopt zit. Daar waar jouw drol en de vaatwasserafvoer samenkomen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de deur gaat elke keer open tijdens het programma, teveel druk binnen en zag zo snel geen verstoppingen (niet dat ik er verder handig in ben)
Het is ook al een oud ding moet ik zeggen.
Ja maar hij draait dus gewoon door.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de vaatwasser in de beveiliging schiet omdat de waterafvoer verderop verstopt zit. Daar waar jouw drol en de vaatwasserafvoer samenkomen.
Ok, alleen de deur schiet dus open. Klinkt wel als een herstelbaar probleem.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar hij draait dus gewoon door.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok, alleen de deur schiet dus open. Klinkt wel als een herstelbaar probleem.
Ik zeg dit alleen omdat ik mijn eigen vaatwasser al 2 keer afgeschreven had. Maar dat ding toch weer miraculeus geen werken na wat kennisloos gerommel van mijn kant.
We willen natuurlijk niet dat CalandGod onnodig zijn zuipgeld in een nieuwe machine moet stoppen.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het maar een vervelende dag tot nu toe.
Werk schiet niet op, beetje hoofdpijn, beetje verkouden, maar niets erg genoeg om niet te werken maar wel om je aan te irriteren.quote:
Heb je je al laten testen???? Ik vraag dit voor @Elanquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werk schiet niet op, beetje hoofdpijn, beetje verkouden, maar niets erg genoeg om niet te werken maar wel om je aan te irriteren.
Ach ja, bijna weekend.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werk schiet niet op, beetje hoofdpijn, beetje verkouden, maar niets erg genoeg om niet te werken maar wel om je aan te irriteren.
Ach ja, bijna weekend.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je al laten testen???? Ik vraag dit voor @:elan
Nah, heb momenteel alles in huis. Vanavond wel even eieren halen bij de boer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Straks wel gewoon even boodschappen doen toch?
Even die achterhoek rood maken. Het nieuwe Urk.
Terecht dat je ze bij de boer haalt. Ik ben erg trots op je.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, heb momenteel alles in huis. Vanavond wel even eieren halen bij de boer.
Wat diervriendelijk van jequote:Op vrijdag 4 december 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je ze bij de boer haalt. Ik ben erg trots op je.
Ik haal ze overigens gewoon in de supermarkt omdat ik te lui ben om goede eieren ergens anders te halen. Wel uiteraard de eieren waarbij de KipGoden veel plek hebben gehad.
Kipgoden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je ze bij de boer haalt. Ik ben erg trots op je.
Ik haal ze overigens gewoon in de supermarkt omdat ik te lui ben om goede eieren ergens anders te halen. Wel uiteraard de eieren waarbij de KipGoden veel plek hebben gehad.
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kipgoden.
Ik haal dan meestal ook voor ouders, zus, opa, dus dat is 1 keer in de twee weken erheen, 10 minuten rijden. Goedkoper en betere eieren.
Oh, je doet het alleen omdat het goedkoper is. Ik dacht even dat je principes had.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kipgoden.
Ik haal dan meestal ook voor ouders, zus, opa, dus dat is 1 keer in de twee weken erheen, 10 minuten rijden. Goedkoper en betere eieren.
Je klinkt als iemand die meespeelt met de postcode loterij voor de goede doelen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, je doet het alleen omdat het goedkoper is. Ik dacht even dat je principes had.
Ben jij gek. Ik haal mijn eieren en melk ook bij de boer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die meespeelt met de postcode loterij voor de goede doelen.
Like gegeven. Al vind ik goedkoper geen argument. Eieren kosten toch al niks.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kipgoden.
Nee joh! Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:11 schreef Mortaxx het volgende:
Hier in Den Haag hebben we winkels die allerlei soorten levensmiddelen verkopen. Hoef je niet al die boeren af!
Elk dubbeltje is er 1! Zou mijn opa zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gegeven. Al vind ik goedkoper geen argument. Eieren kosten toch al niks.
potje schaken?quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Skysherrif leeft nog
Laatste post van hem in VBL was in september, dus ben blij iets van hem te horen.
Beste mod sinds Klummie.
dan kan het ook niet andersquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij gek. Ik haal mijn eieren en melk ook bij de boer.![]()
Ik zal wel moeten want ik woon in Friesland.
Zeker ggmm!quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik koop mijn eieren bij de supermarkt
Dat mag ik toch gewoon zelf weten
Ik proef wel echt het verschil tussen boerderij-eieren en (de goedkopere) in de supermarkt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:18 schreef fetX het volgende:
Ik koop ze ook bij de supermarkt @:ggmm
En of die kippen een ‘goed’ of ‘iets beter’ leven hebben, kan mij echt geen reet schelen.
Dan weten jullie dat.
Ik geloof je direct!quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik proef wel echt het verschil tussen boerderij-eieren en (de goedkopere) in de supermarkt.
Dit even ter info.
Hey Lenny, ik ga veel slapen en mijn surprise afmaken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DonGOD
Klaar voor het weekend? Plannen?
Surprises, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Deden we vroeger altijd met familie, maar ik heb zo’n ongelooflijke hekel om zoiets te makenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Lenny, ik ga veel slapen en mijn surprise afmaken.
Doe het dit jaar voor het eerst met de kinderen. De voorpret is al geweldig: ze hebben zo ongeveer elke schoenendoos van hun moeder verneukt. (die bewaart alle dozen alsof het goud is)quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Surprises, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Deden we vroeger altijd met familie, maar ik heb zo’n ongelooflijke hekel om zoiets te maken
Een online kookworkshop of surprises met collega's.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
Wij doen surprises met collega’s dit jaar
Wat een doffe ellende gaat dat worden zeg
Wij doen niks. Ik moet misschien gewoon werken voor m'n ..geld tijdens de feestdagen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Een online kookworkshop of surprises met collega's.
Doe mij dan toch die online kookworkshop maar.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
Wij doen surprises met collega’s dit jaar
Wat een doffe ellende gaat dat worden zeg
Jezus, dan kan je nog beter Feyenoord kijken. Veel sterkte ermee.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet je er ook een gedicht bij schrijven?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
De surprises gaan trouwens ook uitgepakt worden bij een online borrel.
Om de horror groter te maken.
Geen idee, vanmiddag worden de lootjes getrokken dus ik hoop een beetje dat ik iemand krijg die dezelfde mening als mij is toegedaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet je er ook een gedicht bij schrijven?
Gewoon een pretpakket samenstellen bij de lokale dealer en klaar ermee danquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, vanmiddag worden de lootjes getrokken dus ik hoop een beetje dat ik iemand krijg die dezelfde mening als mij is toegedaan
Ik heb ooit jaren terug bij een soort 'secret santa'-achtig iets van een collega uit India een boek gekregen: 'Gay guide to India'. Dat mens dacht dat het om een vrolijke reisgids ging...quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, vanmiddag worden de lootjes getrokken dus ik hoop een beetje dat ik iemand krijg die dezelfde mening als mij is toegedaan
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een speciaalbierpakketje
Lindemans Framboos, Mongozo Bananenbier en Amstel Radler
Ik meen dit
@:lenny_leonard
Het ergste vind ik altijd dat er daadwerkelijk collega's zijn die dit soort dingen een leuk idee vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
Daar noem je dan ook even de twee beste brouwerijen van Scandinavië, toe maar! Alhoewel Omnipollo een stevige misser had onlangs met dr Lingonberry Pancake, 14 euro gekost en in de goot beland. Maar goed, voor sinterklaas staat er een Marsepeinstout klaar van zequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren bier van Amundsen en Omnipollo gehad. En er is een pakketje onderweg van To Ol.
Scandinavië
@:gurneyisbestoke @:tjacka
Eet smakelijk ouwe reus. Geniet er van!quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:thebradgetv @:erasmus @:rambodirk
Lekker maat. Ziet er echt heerlijk uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:thebradgetv @:erasmus @:rambodirk
Wat een schoonheid, lekker man. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik niet in een team zit. Men vatte ze nie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ergste vind ik altijd dat er daadwerkelijk collega's zijn die dit soort dingen een leuk idee vinden.
Lekker maatquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd trouwens met de weekoverwinning, user Maxi-mus.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ergste vind ik altijd dat er daadwerkelijk collega's zijn die dit soort dingen een leuk idee vinden.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
Met mijn groepje van mijn studie vind ik het nog wel leuk, dat is een klein groepje en zij zijn er allemaal super enthousiast over. Dan ga ik er wel in mee. Maar als je niet iedereen goed kent, de helft vindt het toch niet leuk en jij in principe ook niet, dan is het een kansloze zaak. Zeker online.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou prima in jouw topic passen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
Jammer trouwens dat je dat niet even in FEE post.
Althans, dat vind ik voor @:lenny_leonard
Ik zou direct doen alsof m'n internet uitgevallen wasquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
Daar sta ik niet van te kijken. Werkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou direct doen alsof m'n internet uitgevallen was
Of:quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou direct doen alsof m'n internet uitgevallen was
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. Werken
Deze teringzooi plannen ze ook gewoon vrolijk na werktijd in hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. Werken
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze teringzooi plannen ze ook gewoon vrolijk na werktijd in hoor.
Ja ik ook. @Caland nodig ons ook uitquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er echt heel veel geld voor overhebben om die meeting te kunnen zien.
Echt iets van 10 euro ofzo
Ik leg ook bijquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ook. @:caland nodig ons ook uit
Post de uitnodiging hier en de hoeveelheid gestoorden die inbellen zorgt ervoor dat het binnen 2 minuten gecancelled wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Donderdagavond is het, geloof de 17e
Iemand die teams rond die tijd kan plat gooien?
Hoe noem je ons nou?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Post de uitnodiging hier en de hoeveelheid gestoorden die inbellen zorgt ervoor dat het binnen 2 minuten gecancelled wordt.
Ik had eerst nog iets ergers staan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe noem je ons nou?
@:kingroland @:psvcl @:klaasweetalles @:tjacka
Kanjerdebielen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had eerst nog iets ergers staan.
Dankjewel, ik had een super zondag ; 3 wedstrijden achter elkaar de uitslag goed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met de weekoverwinning, user Maxi-mus.
Ik zag dat je voor de voorspelling van komend weekend voor Willem II een gelijkspelletje voorspelt.
WriedtGOD is terug. Lek is boven.
Dit puur ter info. Doe ermee wat je wil.
Overigens ontbreekt De Lord vanwege een blessure. Ook dit puur ter info.
Benieuwd hoe je spierpijn zondag is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als een kleine baby pinguin
Eerste keer pure legday vandaag, ga vanaf nu 4 keer per week.
Trek gewoon je modem eruit en zeg dat er internetstoring is bij jou thuis. (of trek het modem er niet uit, ze gaan het toch niet controleren)quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Doe niks en beweeg gewoon steeds 30 seconden niet. En geef dan antwoord op een vraag die 2 minuten daarvoor is gesteld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trek gewoon je modem eruit en zeg dat er internetstoring is bij jou thuis. (of trek het modem er niet uit, ze gaan het toch niet controleren)
Ik vind dat we echt een stel kutspelers hebben, maar de media vindt dat nou net onze beste spelers.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel, ik had een super zondag ; 3 wedstrijden achter elkaar de uitslag goed.
Mooi dat Wriedt weer terug is maar ik vind Willem 2 echt weinig meer dit seizoen, zeker zonder Nelom.
Je kan ook de link hier delen, dan verneuken wij de avond wel voor je.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
"Broodmongolen" vind ik ook zo'n mooiequote:
Echt nog nooit gehoord. Is dit regionale spreektaal? @Scrummiequote:Op vrijdag 4 december 2020 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Broodmongolen" vind ik ook zo'n mooie
We hadden toen ik nog bij Shell werkte de sport om zoveel mogelijk synoniemen te bedenken voor homo's. Mijn favoriet is nog altijd handtassenpoot, al kwam het Vlaamse strandjeanette aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Broodmongolen" vind ik ook zo'n mooie
Dat hoor je hier wel vaker in de regio ja. Maar ik vind het geen regionale spreektaal.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehoord. Is dit regionale spreektaal? @:scrummie
Wat denk je vandaag?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
We gaan ons nu weer bezig houden met belangrijkere dingen. CORRED.
4866 zoiets.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk je vandaag?
Ik ga voor 4540
Stukje TomTomquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[FOK! actie] Honderd kilometer is misgelopen
https://frontpage.fok.nl/(...)r-is-misgelopen.html
Kwam toch nauwelijks geld binnen. Gewoon. @:wereldgozer
3726quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk je vandaag?
Ik ga voor 4540
wattequote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Ben zojuist met een half stijfie op het bureau aan het slaan door een transfergerucht.
Dit even ter info.
Honkballert er ook maar bij voor een hele?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Ben zojuist met een half stijfie op het bureau aan het slaan door een transfergerucht.
Dit even ter info.
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
die trainert van AZ wil naar ons toe
https://www.ad.nl/nederla(...)alificatie~aed7d651/quote:De loting voor de kwalificatie van WK in Qatar is maandag om zes uur 's avonds in het Zwitserse Zürich. De loting is live te volgen via de website van de FIFA. Het Nederlands elftal is één van de tien groepshoofden en speelt sowieso niet tegen Frankrijk, Engeland, Portugal, Spanje, Italië, Kroatië, Denenmarken en Duitsland. Deze landen zitten net als Nederland in pot 1.
Denenmarkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:34 schreef Idisrom het volgende:
Het AD vergeet België weer eens
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)alificatie~aed7d651/
Of een dagje in de bak. Dit soort dingen heb ik zo'n hekel aan. Surprisesquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jou aan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk niet dat ik nog appjes van werk ga krijgen.
Even wat eten, uurtje aan de slag en dan gewoon kappen ermee.
Lekker man.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet wat het lijkt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet veel meer doen vandaag. Heb het gisteravond veel te laat gemaakt.
@:coco
Ik niet, kriig nog even een opdracht inclusief mokerlange uitleg die ook in 5 minuten had gekund maar het duurt al 40 minutenquote:
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
die trainert van AZ wil naar ons toe
Wtf?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:01 schreef fetX het volgende:
Jongens! Weer een leuk 'idee' van mijn werk.
We gaan straks in groepjes speeddaten met collega's.
Ik doe NIET mee.
Ter info.
Je kunt wel raden welk geslacht dit heeft heeft bedacht he?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:08 schreef Coco het volgende:
Ben blij dat ons team die onzin (nog) niet doet.
Denk dat mijn vriendin dan raar op kijkt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En als je een match hebt mag je je broekje laten zakken voor de webcam ofzo?
Zo begint het, die zit dus binnenkort weer Geert te achtervolgen door Den Haag.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Allemaal klein leed vergeleken bij het uitblijven van een ledenpas voor Els bij FVD.
https://tpo.nl/2020/12/04(...)p-mijn-fvd-ledenpas/
Kleine piemel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriendin dan raar op kijkt.
O haar achternaam is dus echt Rechts.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Allemaal klein leed vergeleken bij het uitblijven van een ledenpas voor Els bij FVD.
Ik zie nu dat els mij geblokkeerd heeft op Twitter.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
ik heb ze al een tijd niet meer gegeten eigenlijk, laatste tijd khaki.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
@:tarado ik vind die sungold kiwi's totaal niet meer lekker. Dacht dat die zooi niet seizoensgebonden was.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:01 schreef fetX het volgende:
Ik doe NIET mee.
Ter info.
Waarom niet? Leuk initiatiefquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:01 schreef fetX het volgende:
Ik doe NIET mee.
Ter info.
De mening is pittig. Ik herhaal; de mening is pittig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:01 schreef fetX het volgende:
Ik doe NIET mee.
Ter info.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De mening is pittig. Ik herhaal; de mening is pittig.
Ik denk dat ik patatjes bestel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
In elk geval valt er niks te koken want we hebben storing met het water.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokerdik teringvarken dat je er rondlooptquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik patatjes bestel.
Uiteraard met een XXL-milkshake erbij
@:onlogisch @:caland
Wat ontzettend leuk dat je dit vraagt. Heel attent van je!quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je dat wel allemaal op?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk dat je dit vraagt. Heel attent van je!
Vandaag een flink bord van een goed gevulde maaltijdsalade
[ afbeelding ]
Karige bedoeningquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In elk geval valt er niks te koken want we hebben storing met het water.
Welke gerechten komen er na deze amuse?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk dat je dit vraagt. Heel attent van je!
Vandaag een flink bord van een goed gevulde maaltijdsalade
[ afbeelding ]
Mooie nagelquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
Dit is een bord @:rambodirk
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Lekker manquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
Dit is een bord @:rambodirk
[ afbeelding ]
Misschien kan @Charrell er wat van makenquote:
Stank voor dank makkerquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan @:Charrell er wat van maken
Maar goed, je maakt een mooie foto, gaan mensen op je nagels letten, of posters aan de muur...
Focus kwijt bij een fotoshoot, I see what you did there...quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:19 schreef Charrell het volgende:
Wel vermoeiend, ben rond 14:00 mijn focus al kwijt... maar goed
Lijkt me wel leuk ja... kom je dan langs voor wenkies on fleek?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij ook van die rare wenkbrauwen maken als extra service?
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:19 schreef Charrell het volgende:
Wel vermoeiend, ben rond 14:00 mijn focus al kwijt... maar goed
Jep, om 10u afgesproken iemand even 2 uurtjes te helpen verhuizen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend. Wat ben jij er vroeg bij.
Met Pieten? En zo ja, welke kleur?quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Jep, om 10u afgesproken iemand even 2 uurtjes te helpen verhuizen.
Wel benieuwd of Sinterklaas vanavond nog langskomt. #dtv
Vooral blijven doneren allen, Danny stopt het allemaal terug in de site hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren lag FOK! weer plat trouwens
@:djmo lopen voor je geld
Nog even snel je zakken vullen voordat de stekker eruit gaat, wat een heldquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vooral blijven doneren allen, Danny stopt het allemaal terug in de site hoor!
Hier mag je meer dan ergens anders ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:57 schreef Tarado het volgende:
hoe werkt het eigenlijk met notes op fok, als iemand een TR plaats is het dan automatisch een note? Buiten vbl krijg je voor een scheet al een note zo lijkt het.
dat is duidelijk maar dat maakt het niet minder irritantquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hier mag je meer dan ergens anders ja. Dat klopt.
Sieg heil!
Wat boeien die notes johquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is duidelijk maar dat maakt het niet minder irritant
Klopt mijn laaste komt daar ook vandaan. Deze keer wel onterecht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha tarado al je laatste notes zijn in COR gepakt. Daar is het makkelijk scoren ja. @:zipportal[ afbeelding ]
De post die ze later hadden teruggezet?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt mijn laaste komt daar ook vandaan. Deze keer wel onterecht.
Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De post die ze later hadden teruggezet?
HitlerGod
Elke keer als een moderator een note zet geven ze daarmee toe dat ze een ontzettend kleine piemel hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij niet veel maar ze worden wel gegeven dus het zal iemand wel boeien
Like gezet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keer als een moderator een note zet geven ze daarmee toe dat ze een ontzettend kleine piemel hebben
@:onlogisch @:kyran @:ggmm @:sounddragon @:trein2000 @:pharkus
Klopt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keer als een moderator een note zet geven ze daarmee toe dat ze een ontzettend kleine piemel hebben
@:onlogisch @:kyran @:ggmm @:sounddragon @:trein2000 @:pharkus
Ik moet er nog een kleine 200quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel bijna mijlpaal. Nog 9 tot de 500.
Alleen mijn eerste drie notes vind ik nog te billijken.quote:
Nummer 10 ook. Dit is smaad en laster!quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen mijn eerste drie notes vind ik nog te billijken.
Ik hoop inktzwart.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met Pieten? En zo ja, welke kleur?
Ik moet dit weten.
[ afbeelding ]
Mijn laatste note is van iets meer dan 3,5 jaar geledenquote:
WTFquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Skysherrif maakt een post in VBL
@:onlogisch @:ggmm @:tjacka check dit!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:18 schreef Scrummie het volgende:
Positief getest: 6577
KROEGEN. DICHT. NU.
Oh wacht, die zijn al dicht
Veel plezier Scrummie!quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor pakjesmiddagavond bij mijn zus.
@Caland is een leuk persoonquote:Op donderdag 3 december 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie trouwens een mening over mensen die een knappe vrouw als UI nemen? Persoonlijk snap ik het nooit zo wat je daarmee wil zeggen/bewerkstelligen.
#Dtv
Vandaag zag ik inktzwarte pieten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop inktzwart.
Wel tegen racisme.
Pics van je zusquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik daarnet ook. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zag ik inktzwarte pieten.
Ik heb nog steeds een fikse kater dus heb zojuist bami moksi meti en een pindasoepje besteld bij de Surinamerquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
zalmquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk heeft Sinterklaas mooie cadeaus voor je gekochtquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
SINTERKLAAS BESTAAT NIET SINTERKLAAS BESTAAT NIET SINTERKLAAS BESTAAT NIET
Kut Prem.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
SINTERKLAAS BESTAAT NIET SINTERKLAAS BESTAAT NIET SINTERKLAAS BESTAAT NIET
Nasi, met saté.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soepquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke vette Duitse worsten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo Scrummiequote:Op zaterdag 5 december 2020 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht. Beter hadden ze die mongolen direct het veld af getrapt.
Nee, helemaal niets! Kut sint.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo ScrummieHeb je mooie cadeautjes gekregen van Sinterklaas?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets! Kut sint.
Gelukkig mijn nichtjes wel, en die waren erg blij.
Misschien heeft hij hier wel meegelezen en is hij wel tegen racisme.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht. Beter hadden ze die mongolen direct het veld af getrapt.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets! Kut sint.
Gelukkig mijn nichtjes wel, en die waren erg blij.
Bedankt, VBLquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat met je mod-schap! Welke forumreeks heb je onder je hoeden gekregen?
nice, nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |