Snackbarmaaltijd.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
@fetXquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
Prima borrelhapquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
@RamboDirk is ecto.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Lijkt me heerlijk. Neem ik ook een paar snackjes mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:fetX
Zullen we nog een keer aansluiten?
Vies dik.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
“Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een bedelaar.”quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
Zal ze leren.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
TILBURGED. @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |