Snackbarmaaltijd.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
@fetXquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
Prima borrelhapquote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
Hier ook een agv vandaag.
[ afbeelding ]
@RamboDirk is ecto.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voornamelijk jaloers ben dat jij op zo weinig eten kunt overleven.
Lijkt me heerlijk. Neem ik ook een paar snackjes mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:fetX
Zullen we nog een keer aansluiten?
Vies dik.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
“Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een bedelaar.”quote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, want dit is het enige wat ik eet.
Ontbijt: Kom havermout + 2 gekookte eieren + banaan of whey protein shake on the go.
Ochtend tussendoor: appel + bolletje met zoet
Lunch: 2 haringen + 6 boterhammen ham/kaas spelt
Middag tussendoor: protein bar of anders zoet
Avondeten: zie foto
Avond: whey protein shake + banaan ligt aan de sport (zwemmen of kracht)
Veel vetzucht in dit topic
Zal ze leren.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
TILBURGED. @:lenny_leonard
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
“Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een bedelaar.”
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie trouwens een mening over mensen die een knappe vrouw als UI nemen? Persoonlijk snap ik het nooit zo wat je daarmee wil zeggen/bewerkstelligen.
#Dtv
Niet geklikt. Tyf op met je onzin.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys, goed nieuws: ik heb een 55'er neer kunnen zetten op het circuit waar we dit weekend racen. Veel kijkplezier allen.
Gedisliked.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys, goed nieuws: ik heb een 55'er neer kunnen zetten op het circuit waar we dit weekend racen. Veel kijkplezier allen.
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. Tyf op met je onzin.
3 TR's meegepakt op je spam.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?
quote:Op donderdag 3 december 2020 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om met die snelheden in zo’n ding te rijden?
Misschien is je stekkerblok gewoon kapotquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben bang dat ik een nieuwe vaatwasser moet kopen.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 TR's meegepakt op je spam.
ChevyCaprice
Hoop ik dan.
Daar zal je de baas hebbenquote:
Nee, de deur gaat elke keer open tijdens het programma, teveel druk binnen en zag zo snel geen verstoppingen (niet dat ik er verder handig in ben)quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is je stekkerblok gewoon kapot![]()
Zie ook mijn classic topic
wat kost zo'n ding tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:16 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben bang dat ik een nieuwe vaatwasser moet kopen.
Zat al even te kijken, denk 4-500. Moet een zelfstandige hebben.quote:
Ja die aanhankelijke vaatwassers zijn erg irritantquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat al even te kijken, denk 4-500. Moet een zelfstandige hebben.
Geen like gegeven.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die aanhankelijke vaatwassers zijn erg irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |