Volledig mee eens.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap dat ook niet. Koop je iets voor duizenden euro's en ben je te beroerd om even de handleiding te lezen.
Toen drukte ze pas 'dat knopje' in.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dus pas bij de oprit van de snelweg kwam ze er achter dat ie niet sneller ging dan 35 en toen belde ze jou ipv de dealer? En jij deed dat ook niet maar wel anwb bellen etc?
Juist ja.
Oprit is vlak bij huis. EN ze wilde de parkeerkaart pakken voor in Hilversum en toen knopje aangeraakt. Dus ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dus pas bij de oprit van de snelweg kwam ze er achter dat ie niet sneller ging dan 35 en toen belde ze jou ipv de dealer? En jij deed dat ook niet maar wel anwb bellen etc?
Juist ja.
Hulp behoevende vrienden wegbrengen... Ja dus.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:48 schreef tja77 het volgende:
Dus je koopt een nieuwe auto voor je vriendin, en die gaat met “een vriend” naar het ziekenhuis....
Uhu....
Ze neukt allang met "die vriend" natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
TS die hier zijn eigen vriendin zit uit te lachen. Man, jij verdient haar niet.
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Oprit is vlak bij huis. EN ze wilde de parkeerkaart pakken voor in Hilversum en toen knopje aangeraakt. Dus ja.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Goedenavond mede Fokkers en autisten,
Ik heb voor vriendin een nieuwe Fiat 500 cabrio gekocht (ja ik weet stomme wijven auto). Vriendin ging met een vriend die snel naar het ziekenhuis moest naar Hilversum rijden. Belt ze op, ik sta op de oprit van de snelweg en het ding gaat niet harder dan 35. Andere weggebruikers toeteren enzo. Helemaal in paniek en huilen en zo. Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos). Telefoon van haar bijna leeg en geen oplaadkabel mee (kansloos). huilen paniek en huilen alom e nog meer paniek dit en dat.
Dus ik 112 bellen want super paniek gevaarlijk ook ivm vriend die naar het ziekenhuis moest. Daarna politie Hilversum bellen, ANWB bellen, haar dochter bellen die uit Eindhoven ook naar de afslag Hilversum onderweg was (ook kansloos) daarna nog een keer ANWB....
Tweede ANWB meneer heeft op een oplegger de vonkel nieuwe auto naar huis gebracht. Eind goed al goed.
De volgende dag ik even kijken. Zit er links onder de richting aanwijzer een cruisecontrol/limiter knopje.. HAHA muts....
Die stond vanuit de fabriek nog op 35 km. Muts heeft dat knopje aangeraakt. Staat ook met letters in dashboard.
Klacht 1. Vriendin die cruisecontrol niet snapt
Klacht 2. Eerste ANWB meneer die knopje niet weet (kut monteur)
Klacht 3. Politie die knopje niet weet. (domme agent)
Klacht 4. Dealer die niet uitlegt over het knopje (kut dealer)
Klacht 5. vriendin die boekje van de auto niet leest (muts)
Antiklacht. Ik wist het binnen 1 seconde. TS is ook autist
Dat knopje kan je indrukken en vanuit de fabriek stond die wss op 35quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?
I call bullshit.
kansloze zolderkamer opmerkingquote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze neukt allang met "die vriend" natuurlijk.
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?
I call bullshit.
Even goed lezenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I call bullshit.
[..]
Zeker een stomme functie. Volledig mee eens. Het zit er nou eenmaal in.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:51 schreef switchboy het volgende:
Stomme functie ook wel. Onveilig ook. Hoe vaak een onveilige situatie wel niet op te lossen is door even wat gas bij te geven en kortdurend over de snelheidslimiet te gaan.
Das niet waar. Je kan alsnog het gaspedaal intrappen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat knopje kan je indrukken en vanuit de fabriek stond die wss op 35
Dus zij drukte dat knopje in en toen stond hij automatisch op 35
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.
Als je dat knopje niet weet, lees TTquote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.
Maar zo werkt een cruise control helemaal niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.
Jawel, maar als de snelheid gelimiteerd is, gaat de auto niet harder.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das niet waar. Je kan alsnog het gaspedaal intrappen.
Als de limit erop staat kan je gassen wat je wil auto gaat niet harder.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das niet waar. Je kan alsnog het gaspedaal intrappen.
Ts haalt cruise control en limit control door elkaarquote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar zo werkt een cruise control helemaal niet.
een auto voor ons. Samen gekocht. Is dat gek?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Een auto kado doen, wat is dat nou.
Huh, ik ben juist één van de weinige die 'dat knopje' juist wél snapt en aan anderen uitlegt hier.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Als je dat knopje niet weet, lees TT
Je had die toch voor vriendin gekocht?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
een auto voor ons. Samen gekocht. Is dat gek?
TS heeft ook een autoquote:Op woensdag 2 december 2020 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je had die toch voor vriendin gekocht?
Blijkbaar.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ts haalt cruise control en limit control door elkaar
Oh voor jullie. Ik dacht voor je vriendin alleen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ipv de term cruise control te gebruikenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:57 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Het was ook limit control maar dat zit aan het zelfde hendeltje
het was ook limit control maar dat zit aan hetzelfde hendeltjequote:Op woensdag 2 december 2020 21:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Bij limit control snap ik het beter.
@Amaranthaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ipv de term cruise control te gebruiken
Sommige wel, als ik hem plank gaat hij er, met piepjes, doorheen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, maar als de snelheid gelimiteerd is, gaat de auto niet harder.
In het wilde weg een snelweg oversteken om bij een niet-bestaande ANWB-paal te komen die je niet ziet...quote:Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos).
Daarom zei ik kansloosquote:Op woensdag 2 december 2020 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het wilde weg een snelweg oversteken om bij een niet-bestaande ANWB-paal te komen die je niet ziet...
Goed verhaal weer Mikeytt
Is TS Mikeytt?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het wilde weg een snelweg oversteken om bij een niet-bestaande ANWB-paal te komen die je niet ziet...
Goed verhaal weer Mikeytt
Da's dus niet waar. Je kan er doorheen drukken (voor nood). Vol gas: limiter wordt vanzelf uitgeschakeld, probeer maar.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Als de limit erop staat kan je gassen wat je wil auto gaat niet harder.
Deal dat ga ik op zeker proberen. Het antwoord geef ik hier. Maar dan alsnog een dame in paniek weet dat niet en zelfs ik niet. Ik ga het testen. Je hoortquote:Op woensdag 2 december 2020 22:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
Da's dus niet waar. Je kan er doorheen drukken (voor nood). Vol gas: limiter wordt vanzelf uitgeschakeld, probeer maar.
Dat staat zelfs in de gebruiksaanwijzing:quote:Op woensdag 2 december 2020 22:24 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Deal dat ga ik op zeker proberen. Het antwoord geef ik hier. Maar dan alsnog een dame in paniek weet dat niet en zelfs ik niet. Ik ga het testen. Je hoort
quote:DE GEPROGRAMMEERDE SNELHEID OVERSCHRIJDEN
Als het gaspedaal volledig wordt ingetrapt, kan de geprogrammeerde snelheid overschreden worden, ook als het systeem is ingeschakeld (bijv. om in te halen).
Ze dacht niet, hey de auto gaat maar heel langzaam, laat ik eens vol gas geven?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:24 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Deal dat ga ik op zeker proberen. Het antwoord geef ik hier. Maar dan alsnog een dame in paniek weet dat niet en zelfs ik niet. Ik ga het testen. Je hoort
Ze dacht niet, hey de auto gaat maar heel langzaam, laat ik eens vol gas geven?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze dacht niet, hey de auto gaat maar heel langzaam, laat ik eens vol gas geven?
Wil niet vervelend doen maar dat lijkt me toch wel iets wat je probeert..
| 1 | Ze zegt dat ze dat gedaan heeft maar dat het niet werkte. |
Als kerel zijnde in een fiat 500 durven te rijdenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Dealers leggen doorgaans dan ook niet uit hoe je hun waren moet consumeren...quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 08:23 schreef HPoi het volgende:
Een Fiat 500 zou ook niet harder mogen dan 35! Beter nog; verwijzen naar het fietspad.
Het is een Fiat hè? Wel meer dingen die onlogisch zijn bij dat merk. Heb je wel eens gesleuteld aan een Fiat?quote:Op donderdag 3 december 2020 07:31 schreef JeMoeder het volgende:
Wat ik raar vind is dat die carpacciobak een limiter stand onthoudt. Bij normale auto's is die alleen geldig voor een rit, zodra de auto uit wordt gezet reset de boordcomputer de limiter.
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ieder merk dat, op Fiat na.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:53 schreef JF_ het volgende:
[..]
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.
En je moet de limiter aanzetten *en* instellen anders doet ie t niet en hij vergeet de instellingen als je de motor afzet.
Overigens vind ik t sowieso een nutteloos systeem, ik heb t 1x getest om te zien wat t doet maar zag echt geen toegevoegde waarde.
Dat is 1 van de redenen waarom dit een bullshitverhaal is.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:53 schreef JF_ het volgende:
[..]
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.
En je moet de limiter aanzetten *en* instellen anders doet ie t niet en hij vergeet de instellingen als je de motor afzet.
Overigens vind ik t sowieso een nutteloos systeem, ik heb t 1x getest om te zien wat t doet maar zag echt geen toegevoegde waarde.
... en muts noemt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
Je bent in de war met haar moeder.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg?
De meeste noemen haar hoer of slet.
Verzonnen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Een auto kado doen, wat is dat nou.
Nee, niet aan gesleuteld...quote:Op donderdag 3 december 2020 08:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is een Fiat hè? Wel meer dingen die onlogisch zijn bij dat merk. Heb je wel eens gesleuteld aan een Fiat?![]()
Bij cruise control kan je wel harder zonder enig probleem, maar zelf snap je blijkbaar ook niet helemaal wat nou wat is. Als je al zoveel verzint, doe het dan goed.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Wellicht heeft zijn vriendin niet geplankt, aangezien ze heel onkundig en onnozel blijkt te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef Neptunes het volgende:
Verzonnen verhaal: alle limiters moeten wettelijk van de limiter afgaan als het gaspedaal helemaal naar de bodem wordt ingedrukt, dit is juist vanwege dit soort situaties.
Waarom laat je überhaupt die limit control aanstaan als je vriendin er niet handig mee is.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Hij staat uit, maar blijkbaar onthoud de fiat de snelheid altijd (dat is overigens wel vreemd/onlogisch). TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom laat je überhaupt die limit control aanstaan als je vriendin er niet handig mee is.![]()
Zodra iemand zoiets zelf inschakelt lukt het ze doorgaans ook wel om het weer uit te schakelen, maar als het vooraf is ingesteld zonder dat je dat weet tast je al gauw in het duister.
Het is te hopen dat ze wat meer aandacht besteedt aan haar eigen knopje.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef DX11 het volgende:
TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.
Nu ben ik wel benieuwd naar het bewuste knopje en welke handeling nodig is voor inschakeling en uitschakeling.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hij staat uit, maar blijkbaar onthoud de fiat de snelheid altijd (dat is overigens wel vreemd/onlogisch). TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.
De meeste wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg?
De meeste noemen haar hoer of slet.
Lijkt me ook nogal onzin om dat te hebben eerlijk gezegd, ja misschien leuk in een werkbus op max 103 ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
limiter en cruisecontrol zijn wel verschillende dingen.
limiter-functie.
Het is een bullshit verhaal want zodra de auto uit wordt gezet is de ingestelde snelheid op de limiter weg. Dus dat hele 'vanaf de fabriek' is gelul. ANWB palen is gelul. Dit hele verhaal is gelul.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar het bewuste knopje en welke handeling nodig is voor inschakeling en uitschakeling.
Ha die Rotjoch, deze post doet me aan veel bijkomende vragen denken die ik je maar zal besparen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik heb voor vriendin een nieuwe Fiat 500 cabrio gekocht (ja ik weet stomme wijven auto). Vriendin ging met een vriend die snel naar het ziekenhuis moest naar Hilversum rijden. Belt ze op, ik sta op de oprit van de snelweg en het ding gaat niet harder dan 35. Andere weggebruikers toeteren enzo. Helemaal in paniek en huilen en zo. Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos). Telefoon van haar bijna leeg en geen oplaadkabel mee (kansloos). huilen paniek en huilen alom e nog meer paniek dit en dat.
Dus ik 112 bellen want super paniek gevaarlijk ook ivm vriend die naar het ziekenhuis moest. Daarna politie Hilversum bellen, ANWB bellen, haar dochter bellen die uit Eindhoven ook naar de afslag Hilversum onderweg was (ook kansloos) daarna nog een keer ANWB....
Tweede ANWB meneer heeft op een oplegger de vonkel nieuwe auto naar huis gebracht. Eind goed al goed.
De volgende dag ik even kijken. Zit er links onder de richting aanwijzer een cruisecontrol/limiter knopje.. HAHA muts....
Die stond vanuit de fabriek nog op 35 km. Muts heeft dat knopje aangeraakt. Staat ook met letters in dashboard.
Oh dus niet eens op het hendeltje van de richtingaanwijzer.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is een bullshit verhaal want zodra de auto uit wordt gezet is de ingestelde snelheid op de limiter weg. Dus dat hele 'vanaf de fabriek' is gelul. ANWB palen is gelul. Dit hele verhaal is gelul.
Zo'n limiter zit in de buurt van de CC. Bij Fiat is dat een knopje op een hendeltje, de ene kant op is CC, de andere kant op is limiter.
Ja maar dat is de (adaptive) cc, terwijl TS gewoon in de war was met een andere functie. Aan cc kan niemand zich een buil vallen. Hoewel adaptive cc terwijl je denkt dat de auto alleen gewone cc heeft of überhaupt niet door hebt dat je cc hebt geactiveerd ook een vreemde gewaarwording is.quote:Dan heb je de knopjes SET en RES(ume). Bij een CC heb je SET waarmee je de snelheid instelt de snelheid die de auto vast moet houden. Zodra je (oa) de rem aanraakt deactiveert de auto ingestelde CC-snelheid, maw, de auto houdt niet meer automatisch die snelheid maar de CC-functie zelf is niet uit. Met andere woorden, als jij weer door kunt rijden druk je dan op RES, en dan gaat de auto weer terug naar de snelheid die je eerder had ingesteld.
Om die handeling weg te nemen heb je dus met ACC dat de auto automatisch inhoudt en als de weg voor je weer vrij is gaat ie weer terug naar de ingestelde snelheid zónder dat je RES moet indrukken, omdat je nooit op de rem hebt getrapt.
Nou ja, zij heeft hem dus zelf geset op 35 km/u, dat kan wel. Wel een hele goede timing met het pakken van de parkeerkaart, want ze reed pas net 30+ km/u en bij een lagere snelheid kun je die functie niet activeren. En zo'n vakje links voor bij het stuur is toch niet zo ongebruikelijk?quote:Bij een limiter werkt het (dénk ik) met dezelfde knopjes. Dus met SET stel je een max snelheid in waar je niet boven mag komen, en als die gedeactiveerd wordt zou je dan met RES die max begrensde snelheid weer kunnen activeren.
TS beweert dus dat die ingestelde max snelheid weliswaar gedeactiveerd was, maar wel nog in het geheugen aanwezig was 'vanaf de fabriek', en toen zijn vriendin de parkeerkaart wilde pakken drukte ze schijnbaar per ongeluk op 'dat knopje' (RES?) waardoor de ingestelde beperking van 35 weer actief werd.
Dat kán, maar alleen maar als de auto vanuit de fabriek niet meer uitgezet is geweest want zodra de auto uitgezet wordt wordt die ingestelde beperking vergeten. Daarnaast zit dat knopje (en het hele hendeltje) bij een Fiat dacht ik aan de linkerkant van het stuur, dus aan de bestuurdersdeurkant, dus ik weet niet waar de vriendin van TS de parkeerkaart heeft opgeborgen in die auto dat ze met het pakken van die kaart op dat bewuste knopje drukte, per ongeluk, maar als we hier over praten...
Een groot deel van het verhaal kan wel waar zijn denk ik, want degenen die erin voorkomen zijn gewoon niet zo snugger. De ANWB-paal is uiteindelijk ook niet gevonden door die vriend, want TS heeft de ANWB gebeld.quote:
Misschien was ze die vriend onder het autorijden aan het pijpen, dan zie je dat niet staan op het dashboard.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I call bullshit.
[..]
Dan kunnen verwarde personen dat nog wel steeds denken. De ANWB is gebeld door TS, niet door de vriend die en praatpaal ging zoeken, want die vond er natuurlijk geen.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoax, er zijn geen ANWB palen meer.
Misschien stond er een man van de ANWB langs de weg met een paal in zijn broek, oftewel de ANWB paal.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kunnen verwarde personen dat nog wel steeds denken. De ANWB is gebeld door TS, niet door de vriend die en praatpaal ging zoeken, want die vond er natuurlijk geen.
Kerel, zij verdient die auto van ons TS ook niet als je niet eens weet hoe je een cruisecontrol aan/uit moet zetten (en dat zonder handleiding!!!) The fuckquote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 12:50 schreef Ferdii het volgende:
Maar het ziekenhuis brengen hahaha
Die dude heeft op de carpool plaats naast de oprit dat knopje met zijn aars geraakt toen hij vriendin van ts aan het stoten was
Sir, you have a sick mind.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien stond er een man van de ANWB langs de weg met een paal in zijn broek, oftewel de ANWB paal.
Kan kloppen, ze is Spaansequote:Op vrijdag 4 december 2020 00:01 schreef Noisecontrollers het volgende:
Ik drukte ook laatst op dat knopje van je vriendin, poah die was gruwelijk nat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |