abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196528338
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef DX11 het volgende:
TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.
Het is te hopen dat ze wat meer aandacht besteedt aan haar eigen knopje.
pi_196528473
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef DX11 het volgende:

[..]

Hij staat uit, maar blijkbaar onthoud de fiat de snelheid altijd (dat is overigens wel vreemd/onlogisch). TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.
Nu ben ik wel benieuwd naar het bewuste knopje en welke handeling nodig is voor inschakeling en uitschakeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2020 10:44:43 ]
pi_196528550
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:17 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo erg?

De meeste noemen haar hoer of slet.
De meeste wat?
  donderdag 3 december 2020 @ 11:16:12 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196528962
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

De meeste wat?
Klaplopers.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196529606
klinkt als een wel heel dom knopje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196529751
limiter en cruisecontrol zijn wel verschillende dingen.
tip; laten uit-programmeren die limiter-functie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196530088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
limiter en cruisecontrol zijn wel verschillende dingen.
limiter-functie.
Lijkt me ook nogal onzin om dat te hebben eerlijk gezegd, ja misschien leuk in een werkbus op max 103 ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196530300
bij het intrappen van het gaspedaal moet een auto versnellen.
dat zit in je systeem, net als dat bij het intrappen van je rempedaal de auto vertraagd.

als dat opeens niet meer zo is kun je je afvragen of je dat wel zo veilig is.
stel dat je onverwacht (flink) gas wilt geven om een ongeval te voorkomen.
omdat iemand door rood knalt, verzin het maar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 12:38:26 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196530336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd naar het bewuste knopje en welke handeling nodig is voor inschakeling en uitschakeling.
Het is een bullshit verhaal want zodra de auto uit wordt gezet is de ingestelde snelheid op de limiter weg. Dus dat hele 'vanaf de fabriek' is gelul. ANWB palen is gelul. Dit hele verhaal is gelul.

Zo'n limiter zit in de buurt van de CC. Bij Fiat is dat een knopje op een hendeltje, de ene kant op is CC, de andere kant op is limiter.

Dan heb je de knopjes SET en RES(ume). Bij een CC heb je SET waarmee je de snelheid instelt de snelheid die de auto vast moet houden. Zodra je (oa) de rem aanraakt deactiveert de auto ingestelde CC-snelheid, maw, de auto houdt niet meer automatisch die snelheid maar de CC-functie zelf is niet uit. Met andere woorden, als jij weer door kunt rijden druk je dan op RES, en dan gaat de auto weer terug naar de snelheid die je eerder had ingesteld.

Om die handeling weg te nemen heb je dus met ACC dat de auto automatisch inhoudt en als de weg voor je weer vrij is gaat ie weer terug naar de ingestelde snelheid zónder dat je RES moet indrukken, omdat je nooit op de rem hebt getrapt.

Bij een limiter werkt het (dénk ik) met dezelfde knopjes. Dus met SET stel je een max snelheid in waar je niet boven mag komen, en als die gedeactiveerd wordt zou je dan met RES die max begrensde snelheid weer kunnen activeren.

TS beweert dus dat die ingestelde max snelheid weliswaar gedeactiveerd was, maar wel nog in het geheugen aanwezig was 'vanaf de fabriek', en toen zijn vriendin de parkeerkaart wilde pakken drukte ze schijnbaar per ongeluk op 'dat knopje' (RES?) waardoor de ingestelde beperking van 35 weer actief werd.

Dat kán, maar alleen maar als de auto vanuit de fabriek niet meer uitgezet is geweest want zodra de auto uitgezet wordt wordt die ingestelde beperking vergeten. Daarnaast zit dat knopje (en het hele hendeltje) bij een Fiat dacht ik aan de linkerkant van het stuur, dus aan de bestuurdersdeurkant, dus ik weet niet waar de vriendin van TS de parkeerkaart heeft opgeborgen in die auto dat ze met het pakken van die kaart op dat bewuste knopje drukte, per ongeluk, maar als we hier over praten...

Waar daar 'achter' die hendel ligt dan die parkeerkaart?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196530388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Goedenavond mede Fokkers en autisten,

Ik heb voor vriendin een nieuwe Fiat 500 cabrio gekocht (ja ik weet stomme wijven auto). Vriendin ging met een vriend die snel naar het ziekenhuis moest naar Hilversum rijden. Belt ze op, ik sta op de oprit van de snelweg en het ding gaat niet harder dan 35. Andere weggebruikers toeteren enzo. Helemaal in paniek en huilen en zo. Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos). Telefoon van haar bijna leeg en geen oplaadkabel mee (kansloos). huilen paniek en huilen alom e nog meer paniek dit en dat.

Dus ik 112 bellen want super paniek gevaarlijk ook ivm vriend die naar het ziekenhuis moest. Daarna politie Hilversum bellen, ANWB bellen, haar dochter bellen die uit Eindhoven ook naar de afslag Hilversum onderweg was (ook kansloos) daarna nog een keer ANWB....

Tweede ANWB meneer heeft op een oplegger de vonkel nieuwe auto naar huis gebracht. Eind goed al goed.

De volgende dag ik even kijken. Zit er links onder de richting aanwijzer een cruisecontrol/limiter knopje.. HAHA muts....
Die stond vanuit de fabriek nog op 35 km. Muts heeft dat knopje aangeraakt. Staat ook met letters in dashboard.

Klacht 1. Vriendin die cruisecontrol niet snapt
Klacht 2. Eerste ANWB meneer die knopje niet weet (kut monteur)
Klacht 3. Politie die knopje niet weet. (domme agent)
Klacht 4. Dealer die niet uitlegt over het knopje (kut dealer)
Klacht 5. vriendin die boekje van de auto niet leest (muts)

Antiklacht. Ik wist het binnen 1 seconde. TS is ook autist
Ha die Rotjoch, deze post doet me aan veel bijkomende vragen denken die ik je maar zal besparen.

Conclusie van de klachten: ben je nog wel tevreden met jouw vriendin, gezien de aard van de klachten is zij niet zo intelligent?
pi_196530392
Conclusie het hele verhaal is BS
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_196530555
Maar het ziekenhuis brengen hahaha

Die dude heeft op de carpool plaats naast de oprit dat knopje met zijn aars geraakt toen hij vriendin van ts aan het stoten was

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferdii op 03-12-2020 12:57:26 ]
hardcoholic
pi_196530713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is een bullshit verhaal want zodra de auto uit wordt gezet is de ingestelde snelheid op de limiter weg. Dus dat hele 'vanaf de fabriek' is gelul. ANWB palen is gelul. Dit hele verhaal is gelul.

Zo'n limiter zit in de buurt van de CC. Bij Fiat is dat een knopje op een hendeltje, de ene kant op is CC, de andere kant op is limiter.
Oh dus niet eens op het hendeltje van de richtingaanwijzer. :D Daar kan ik het me wel bij voorstellen hoewel die meestal ook gemaakt zijn om echt met een bewuste handeling geactiveerd te worden.
quote:
Dan heb je de knopjes SET en RES(ume). Bij een CC heb je SET waarmee je de snelheid instelt de snelheid die de auto vast moet houden. Zodra je (oa) de rem aanraakt deactiveert de auto ingestelde CC-snelheid, maw, de auto houdt niet meer automatisch die snelheid maar de CC-functie zelf is niet uit. Met andere woorden, als jij weer door kunt rijden druk je dan op RES, en dan gaat de auto weer terug naar de snelheid die je eerder had ingesteld.

Om die handeling weg te nemen heb je dus met ACC dat de auto automatisch inhoudt en als de weg voor je weer vrij is gaat ie weer terug naar de ingestelde snelheid zónder dat je RES moet indrukken, omdat je nooit op de rem hebt getrapt.
Ja maar dat is de (adaptive) cc, terwijl TS gewoon in de war was met een andere functie. Aan cc kan niemand zich een buil vallen. Hoewel adaptive cc terwijl je denkt dat de auto alleen gewone cc heeft of überhaupt niet door hebt dat je cc hebt geactiveerd ook een vreemde gewaarwording is.

quote:
Bij een limiter werkt het (dénk ik) met dezelfde knopjes. Dus met SET stel je een max snelheid in waar je niet boven mag komen, en als die gedeactiveerd wordt zou je dan met RES die max begrensde snelheid weer kunnen activeren.

TS beweert dus dat die ingestelde max snelheid weliswaar gedeactiveerd was, maar wel nog in het geheugen aanwezig was 'vanaf de fabriek', en toen zijn vriendin de parkeerkaart wilde pakken drukte ze schijnbaar per ongeluk op 'dat knopje' (RES?) waardoor de ingestelde beperking van 35 weer actief werd.

Dat kán, maar alleen maar als de auto vanuit de fabriek niet meer uitgezet is geweest want zodra de auto uitgezet wordt wordt die ingestelde beperking vergeten. Daarnaast zit dat knopje (en het hele hendeltje) bij een Fiat dacht ik aan de linkerkant van het stuur, dus aan de bestuurdersdeurkant, dus ik weet niet waar de vriendin van TS de parkeerkaart heeft opgeborgen in die auto dat ze met het pakken van die kaart op dat bewuste knopje drukte, per ongeluk, maar als we hier over praten...
Nou ja, zij heeft hem dus zelf geset op 35 km/u, dat kan wel. Wel een hele goede timing met het pakken van de parkeerkaart, want ze reed pas net 30+ km/u en bij een lagere snelheid kun je die functie niet activeren. En zo'n vakje links voor bij het stuur is toch niet zo ongebruikelijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2020 13:08:18 ]
pi_196530830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:41 schreef DX11 het volgende:
Conclusie het hele verhaal is BS
Een groot deel van het verhaal kan wel waar zijn denk ik, want degenen die erin voorkomen zijn gewoon niet zo snugger. De ANWB-paal is uiteindelijk ook niet gevonden door die vriend, want TS heeft de ANWB gebeld.

Wel vreemd vind ik dat de ANWB en de politie dat pookje beiden niet konden vinden. Het is een kwestie van zoeken naar iets met dat cruise control symbooltje (bij het gros van de auto's op min of meer dezelfde plek als op de foto van CG van de Fiat), want daar zit de limiter waarschijnlijk in de buurt en anders idd de handleiding erbij pakken. Maar misschien heeft TS dat ook verkeerd begrepen van zijn vriendin en is ze gewoon weggesleept, omdat de ANWB en politie er geen vertrouwen in hadden dat ze op het punt waar ze gestrand was nog zelfstandig veilig haar weg zou kunnen vervolgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2020 13:09:18 ]
pi_196531399
Hoax, er zijn geen ANWB palen meer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_196532921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Goedenavond mede Fokkers en autisten,

Ik heb voor vriendin een nieuwe Fiat 500 cabrio gekocht (ja ik weet stomme wijven auto). Vriendin ging met een vriend die snel naar het ziekenhuis moest naar Hilversum rijden. Belt ze op, ik sta op de oprit van de snelweg en het ding gaat niet harder dan 35. Andere weggebruikers toeteren enzo. Helemaal in paniek en huilen en zo. Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos). Telefoon van haar bijna leeg en geen oplaadkabel mee (kansloos). huilen paniek en huilen alom e nog meer paniek dit en dat.

Dus ik 112 bellen want super paniek gevaarlijk ook ivm vriend die naar het ziekenhuis moest. Daarna politie Hilversum bellen, ANWB bellen, haar dochter bellen die uit Eindhoven ook naar de afslag Hilversum onderweg was (ook kansloos) daarna nog een keer ANWB....

Tweede ANWB meneer heeft op een oplegger de vonkel nieuwe auto naar huis gebracht. Eind goed al goed.

De volgende dag ik even kijken. Zit er links onder de richting aanwijzer een cruisecontrol/limiter knopje.. HAHA muts....
Die stond vanuit de fabriek nog op 35 km. Muts heeft dat knopje aangeraakt. Staat ook met letters in dashboard.

Klacht 1. Vriendin die cruisecontrol niet snapt
Klacht 2. Eerste ANWB meneer die knopje niet weet (kut monteur)
Klacht 3. Politie die knopje niet weet. (domme agent)
Klacht 4. Dealer die niet uitlegt over het knopje (kut dealer)
Klacht 5. vriendin die boekje van de auto niet leest (muts)

Antiklacht. Ik wist het binnen 1 seconde. TS is ook autist
Misschien was ze die vriend onder het autorijden aan het pijpen, dan zie je dat niet staan op het dashboard.
  donderdag 3 december 2020 @ 15:55:37 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196533396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?

I call bullshit.
[..]

:')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196533650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoax, er zijn geen ANWB palen meer.
Dan kunnen verwarde personen dat nog wel steeds denken. De ANWB is gebeld door TS, niet door de vriend die en praatpaal ging zoeken, want die vond er natuurlijk geen.
pi_196534268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan kunnen verwarde personen dat nog wel steeds denken. De ANWB is gebeld door TS, niet door de vriend die en praatpaal ging zoeken, want die vond er natuurlijk geen.
Misschien stond er een man van de ANWB langs de weg met een paal in zijn broek, oftewel de ANWB paal.
pi_196540058
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
TS die hier zijn eigen vriendin zit uit te lachen. Man, jij verdient haar niet.
Kerel, zij verdient die auto van ons TS ook niet als je niet eens weet hoe je een cruisecontrol aan/uit moet zetten (en dat zonder handleiding!!!) The fuck :')
pi_196540076
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:50 schreef Ferdii het volgende:
Maar het ziekenhuis brengen hahaha

Die dude heeft op de carpool plaats naast de oprit dat knopje met zijn aars geraakt toen hij vriendin van ts aan het stoten was
:D
pi_196540085
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien stond er een man van de ANWB langs de weg met een paal in zijn broek, oftewel de ANWB paal.
Sir, you have a sick mind.
  donderdag 3 december 2020 @ 23:43:30 #98
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196542271
Ik weet niet wat erger is: vriendinnen die de CC niet begrijpen alla Marco Bakkert, of degenen die de werking van de AC (airco) niet in hun hoofd krijgen. "Het is hier te koud, ik zet die airco wat lager" (draait knop naar de blauwe zone).

Zucht!

mvrg gr, B.R. (dus niet Tinus)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_196542409
Ik drukte ook laatst op dat knopje van je vriendin, poah die was gruwelijk nat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noisecontrollers op 04-12-2020 00:02:29 (typo) ]
  vrijdag 4 december 2020 @ 00:08:36 #100
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_196542463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 00:01 schreef Noisecontrollers het volgende:
Ik drukte ook laatst op dat knopje van je vriendin, poah die was gruwelijk nat.
Kan kloppen, ze is Spaanse
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')