Volledig mee eens.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap dat ook niet. Koop je iets voor duizenden euro's en ben je te beroerd om even de handleiding te lezen.
Toen drukte ze pas 'dat knopje' in.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dus pas bij de oprit van de snelweg kwam ze er achter dat ie niet sneller ging dan 35 en toen belde ze jou ipv de dealer? En jij deed dat ook niet maar wel anwb bellen etc?
Juist ja.
Oprit is vlak bij huis. EN ze wilde de parkeerkaart pakken voor in Hilversum en toen knopje aangeraakt. Dus ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dus pas bij de oprit van de snelweg kwam ze er achter dat ie niet sneller ging dan 35 en toen belde ze jou ipv de dealer? En jij deed dat ook niet maar wel anwb bellen etc?
Juist ja.
Hulp behoevende vrienden wegbrengen... Ja dus.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:48 schreef tja77 het volgende:
Dus je koopt een nieuwe auto voor je vriendin, en die gaat met “een vriend” naar het ziekenhuis....
Uhu....
Ze neukt allang met "die vriend" natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
TS die hier zijn eigen vriendin zit uit te lachen. Man, jij verdient haar niet.
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Oprit is vlak bij huis. EN ze wilde de parkeerkaart pakken voor in Hilversum en toen knopje aangeraakt. Dus ja.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Goedenavond mede Fokkers en autisten,
Ik heb voor vriendin een nieuwe Fiat 500 cabrio gekocht (ja ik weet stomme wijven auto). Vriendin ging met een vriend die snel naar het ziekenhuis moest naar Hilversum rijden. Belt ze op, ik sta op de oprit van de snelweg en het ding gaat niet harder dan 35. Andere weggebruikers toeteren enzo. Helemaal in paniek en huilen en zo. Zieke vriend ging de snelweg oversteken om bij een anwb paal te komen (kansloos). Telefoon van haar bijna leeg en geen oplaadkabel mee (kansloos). huilen paniek en huilen alom e nog meer paniek dit en dat.
Dus ik 112 bellen want super paniek gevaarlijk ook ivm vriend die naar het ziekenhuis moest. Daarna politie Hilversum bellen, ANWB bellen, haar dochter bellen die uit Eindhoven ook naar de afslag Hilversum onderweg was (ook kansloos) daarna nog een keer ANWB....
Tweede ANWB meneer heeft op een oplegger de vonkel nieuwe auto naar huis gebracht. Eind goed al goed.
De volgende dag ik even kijken. Zit er links onder de richting aanwijzer een cruisecontrol/limiter knopje.. HAHA muts....
Die stond vanuit de fabriek nog op 35 km. Muts heeft dat knopje aangeraakt. Staat ook met letters in dashboard.
Klacht 1. Vriendin die cruisecontrol niet snapt
Klacht 2. Eerste ANWB meneer die knopje niet weet (kut monteur)
Klacht 3. Politie die knopje niet weet. (domme agent)
Klacht 4. Dealer die niet uitlegt over het knopje (kut dealer)
Klacht 5. vriendin die boekje van de auto niet leest (muts)
Antiklacht. Ik wist het binnen 1 seconde. TS is ook autist
Dat knopje kan je indrukken en vanuit de fabriek stond die wss op 35quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?
I call bullshit.
kansloze zolderkamer opmerkingquote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze neukt allang met "die vriend" natuurlijk.
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De oprit is vlakbij huis? Dus de auto stond al thuis? Hoe is ie daar gekomen als dat knopje vanuit de fabriek al stond op begrenzen? Dus de weg naar huis vanuit de dealer met de auto reed ie ook maar 35? En dat was toen geen issue?
I call bullshit.
Even goed lezenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I call bullshit.
[..]
Zeker een stomme functie. Volledig mee eens. Het zit er nou eenmaal in.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:51 schreef switchboy het volgende:
Stomme functie ook wel. Onveilig ook. Hoe vaak een onveilige situatie wel niet op te lossen is door even wat gas bij te geven en kortdurend over de snelheidslimiet te gaan.
Das niet waar. Je kan alsnog het gaspedaal intrappen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat knopje kan je indrukken en vanuit de fabriek stond die wss op 35
Dus zij drukte dat knopje in en toen stond hij automatisch op 35
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.
Als je dat knopje niet weet, lees TTquote:Op woensdag 2 december 2020 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan gewoon hard rijden zolang men niet (per ongeluk) op 'dat knopje' drukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |