Ze dacht niet, hey de auto gaat maar heel langzaam, laat ik eens vol gas geven?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze dacht niet, hey de auto gaat maar heel langzaam, laat ik eens vol gas geven?
Wil niet vervelend doen maar dat lijkt me toch wel iets wat je probeert..
| 1 | Ze zegt dat ze dat gedaan heeft maar dat het niet werkte. |
Als kerel zijnde in een fiat 500 durven te rijdenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:56 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
een auto voor ons. Samen gekocht. Is dat gek?
Dealers leggen doorgaans dan ook niet uit hoe je hun waren moet consumeren...quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef rotjoch_39 het volgende:
Klacht 4. Dealer die niet uitlegt over het knopje (kut dealer)
quote:Op donderdag 3 december 2020 08:23 schreef HPoi het volgende:
Een Fiat 500 zou ook niet harder mogen dan 35! Beter nog; verwijzen naar het fietspad.
Het is een Fiat hè? Wel meer dingen die onlogisch zijn bij dat merk. Heb je wel eens gesleuteld aan een Fiat?quote:Op donderdag 3 december 2020 07:31 schreef JeMoeder het volgende:
Wat ik raar vind is dat die carpacciobak een limiter stand onthoudt. Bij normale auto's is die alleen geldig voor een rit, zodra de auto uit wordt gezet reset de boordcomputer de limiter.
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Als de limit erop staat kan je gassen wat je wil auto gaat niet harder.
Volgens mij heeft ieder merk dat, op Fiat na.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:53 schreef JF_ het volgende:
[..]
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.
En je moet de limiter aanzetten *en* instellen anders doet ie t niet en hij vergeet de instellingen als je de motor afzet.
Overigens vind ik t sowieso een nutteloos systeem, ik heb t 1x getest om te zien wat t doet maar zag echt geen toegevoegde waarde.
Dat is 1 van de redenen waarom dit een bullshitverhaal is.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:53 schreef JF_ het volgende:
[..]
Volvo heeft dat dan toch beter bedacht, als je m kickdown trapt vergeet ie de limiter direct.
En je moet de limiter aanzetten *en* instellen anders doet ie t niet en hij vergeet de instellingen als je de motor afzet.
Overigens vind ik t sowieso een nutteloos systeem, ik heb t 1x getest om te zien wat t doet maar zag echt geen toegevoegde waarde.
... en muts noemt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:49 schreef Scheepskok het volgende:
TS die hier zijn eigen vriendin zit uit te lachen. Man, jij verdient haar niet.
Je bent in de war met haar moeder.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg?
De meeste noemen haar hoer of slet.
Verzonnen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Een auto kado doen, wat is dat nou.
Nee, niet aan gesleuteld...quote:Op donderdag 3 december 2020 08:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is een Fiat hè? Wel meer dingen die onlogisch zijn bij dat merk. Heb je wel eens gesleuteld aan een Fiat?![]()
Bij cruise control kan je wel harder zonder enig probleem, maar zelf snap je blijkbaar ook niet helemaal wat nou wat is. Als je al zoveel verzint, doe het dan goed.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Als de limit erop staat kan je gassen wat je wil auto gaat niet harder.
Wellicht heeft zijn vriendin niet geplankt, aangezien ze heel onkundig en onnozel blijkt te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef Neptunes het volgende:
Verzonnen verhaal: alle limiters moeten wettelijk van de limiter afgaan als het gaspedaal helemaal naar de bodem wordt ingedrukt, dit is juist vanwege dit soort situaties.
Waarom laat je überhaupt die limit control aanstaan als je vriendin er niet handig mee is.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:54 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
Vanuit de fabriek stond de limiter op 35. EN zo ook in dit verhaal. Inmiddels heb ik het op 100 gezet.
Hij staat uit, maar blijkbaar onthoud de fiat de snelheid altijd (dat is overigens wel vreemd/onlogisch). TS's vriendin is alleen zo onhandig om ongemerkt op het aan knopje te drukken.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom laat je überhaupt die limit control aanstaan als je vriendin er niet handig mee is.![]()
Zodra iemand zoiets zelf inschakelt lukt het ze doorgaans ook wel om het weer uit te schakelen, maar als het vooraf is ingesteld zonder dat je dat weet tast je al gauw in het duister.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |