SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boksquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me voor design nog mee.
Ik hoef niet zo nodig design geloof ik.
Wel benieuwd naar US zijn smaak nu.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens US heeft iedereen hier wansmaak hoor
gucci versace armaniquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar US zijn smaak nu.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat de staalkabel van de lamp zelf mooi sjiek is maar dat je dan nog op de grond de stekkerkabel ziet lopen
Ja; die zetten ze niet zo graag prominent op de foto. Maar het is wel iets dat ik nog zou willen bestellen en goed in mijn interieur zou passen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat de staalkabel van de lamp zelf mooi sjiek is maar dat je dan nog op de grond de stekkerkabel ziet lopen
Ik ben plebs, dus eh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boeh
jij zou een banaan met duct tape dus ook niet snappen
Neequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boeh
jij zou een banaan met duct tape dus ook niet snappen
Vind het een mooie lamp hoor. Ook niet extreem duur eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; die zetten ze niet zo graag prominent op de foto. Maar het is wel iets dat ik nog zou willen bestellen en goed in mijn interieur zou passen.
Dat doet me teveel denken aan een project wat ik in de derde had.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze wel leuk. Ook de grote versie.
https://www.fonq.nl/produ(...)ot-tafellamp/139400/
Watt?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik krijg hier nu reclames van lampen van 27.000
Eindelijk iemand met smaak [/us]quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik krijg hier nu reclames van lampen van 27.000
oh die zag ik ook netquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.misterdesign.nl/flos-arrangements-hanglamp-1.html
vind dit nog wel gaaf
maar ben eigenlijk wel blij met mn spotjes
Ik krijg een beetje kleerhangervibes bij een aantal.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
vind dit nog wel gaaf
Je moet dit lampje ook zelf in elkaar zetten, dus dan vind ik de prijs wel wat jammerquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doet me teveel denken aan een project wat ik in de derde had.(Ja, dat was letterlijk bouw een lamp met mdf)
Nah, geld over nog hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Voor 27.000 heb ik m'n huis ingericht en een auto gekocht en een reis geboekt.
hahahaha ja dat klopt welquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje kleerhangervibes bij een aantal.
Ik ook niet. Volgens mij vinden mensen dit alleen maar 'mooi' omdat het veel geld kost.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind daar echt geen reet aan. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Oeps.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet de losse hue niet voor de tag
watt is die er af
Kan het mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij vinden mensen dit alleen maar 'mooi' omdat het veel geld kost.
Wansmaak.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
vind dit nog wel gaaf
Hangt ook erg van het interieur af verder, maar als een net wat interessanter, maar niet al te aanwezig ding, kan ik 'm wel snappen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahaha ja dat klopt wel
m'n zus heeft een creatie in haar kantoor hangen van zulk soort led strips. Heel gaaf
Kloptquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook erg van het interieur af verder, maar als een net wat interessanter, maar niet al te aanwezig ding, kan ik 'm wel snappen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Maar goed, ik ben wel blij met mn spotjes hier. Denk dat dat in een volgende woning ook wel komt.
Sierlijsten langs het plafond met ledstrips er in enzo
die hangt hier bovenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij hebben zoiets https://www.lampenlicht.n(...)tLrZg6BoC5kYQAvD_BwE
Mja, dat vind ik dus helemaal niks. Ja, voor een winkel of zo. Maar ik zou het thuis niet willenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.lijstenorname(...)-2-m-pu-led-sie.html zoiets
Da's mij weer net te strak, past totaal niet bij ons.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.lijstenorname(...)-2-m-pu-led-sie.html zoiets
Ja deze is te strak hoor. maar er zijn ook plafondlijsten zoals ik hier heb met een groeven waar je led strip in kan doen voor langs de muur of langs 't plafond.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mij weer net te strak, past totaal niet bij ons.
Als hoofdverlichting moet ik 't ook niet hoor. Maar sfeerverlichting. ja hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik dus helemaal niks. Ja, voor een winkel of zo. Maar ik zou het thuis niet willen
aan de buitengevel ook niet?quote:
Nee, denk dat de verhuurder daar niet vrolijk van wordt.quote:
Gewoon gaan BBQ'en straks.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
Staat hier een grote bastard (zo'n kamado bbq) voor de deur. Is hier neergezet omdat ik wel thuis ben en de buren niet
Wel verleidelijk om hem maar naar achteren t halenZo maar even rond met de palletwagen want denk dat t zo gaat regenen.
quote:
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb jij je woonkamer ingericht dan?
Ik heb vertrouwen in mensen en vertrouwen in US.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.
Hij geeft steeds kopjes en trekt dan toch op 't laatste moment z'n keutel terug.
Het zou mij zwaar tegenvallen als het huis van US er niet ongeveer zo uitzietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.
Hij geeft steeds kopjes en trekt dan toch op 't laatste moment z'n keutel terug.
Bruin lederen slangenbehang behang aan de TV muur en een plafondscherm voor de beamer,, 12 persoons-loungebank in u vorm, twee bomen in grote potten, kleine witte tafeltjes voor bij de bank, centraal punt voor mijn audio met aanlichting, loopplank over binnenwater met spotjes richting de rest van het huis, groot schilderij aan de muur, gashaard en een hoogpolig kleed, dat was het wel eigenlijk qua woonkamer, zal eens een foto maken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb jij je woonkamer ingericht dan? of in laten richten.
en nooit behoefte aan vernieuwing?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst wel een suportoffe kast gezien bij de Leen Bakker, maar heb al een kast.
Die chandelier heb ik op de tweede slaapkamer hangenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou mij zwaar tegenvallen als het huis van US er niet ongeveer zo uitziet
[ afbeelding ]
Belangrijk wel, die foto van de achterkantquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.leenbakker.nl(...)droze-180x89-5x40-cm![]()
Dit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Kringloop, Karwei, Kwantum, Ikea, Jysk, zolders van families
De Binnendieze stroomt door je woonkamer?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruin lederen slangenbehang behang aan de TV muur en een plafondscherm voor de beamer,, 12 persoons-loungebank in u vorm, twee bomen in grote potten, kleine witte tafeltjes voor bij de bank, centraal punt voor mijn audio met aanlichting, loopplank over binnenwater met spotjes richting de rest van het huis, groot schilderij aan de muur, gashaard en een hoogpolig kleed, dat was het wel eigenlijk qua woonkamer, zal eens een foto maken.
Op zich, je weet nu wel dat je 'm ergens tegenaan moet zetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Belangrijk wel, die foto van de achterkant
Het is niet zo dat je nu de hele tijd maagsap moet uitspugenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
K heb de pillen tegen maagsap. Staat op doosje.
Iemand glaasje maagsap?
Ligt er aan hoeveel mensen een glaasje willenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je nu de hele tijd maagsap moet uitspugen
truequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich, je weet nu wel dat je 'm ergens tegenaan moet zetten.
ik sla even over, dankjequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen een glaasje willen
Ik wil een parapluutjes en een rietje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had net voor iedereen een glaasje
shotjes? of echt een glas?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had net voor iedereen een glaasje
Dat is een architectonische visualisatie ervan, de Dieze loopt wel onder de keuken door hier.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Binnendieze stroomt door je woonkamer?
Ik heb een vintage kast gekocht. Die heeft inderdaad wat meer ruimte.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd over hoe weinig ruimte die "tv-kasten" hebben. Ja, we hebben een bovengemiddelde hoeveelheid randapparaten, maar in de meeste past net aan een afstandsbediening.
Ik wil wat anders dan de draak die we hebben staan, maar ik denk dat het zelf maken wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een vintage kast gekocht. Die heeft inderdaad wat meer ruimte.
Die heb k nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een parapluutjes en een rietje.
Draaksinterijsenpietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd over hoe weinig ruimte die "tv-kasten" hebben. Ja, we hebben een bovengemiddelde hoeveelheid randapparaten, maar in de meeste past net aan een afstandsbediening.
Ik heb een volledige open kast; maar ik heb ook niet zoveel spullen om weg te stoppen. Die kunnen weer in een andere kast dan. Heb ook gedacht aan zelf maken; om het maar op maat te krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan de draak die we hebben staan, maar ik denk dat het zelf maken wordt.
K had voor ook al een maagsap shotje klaar staan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het al tijd voor shotjes? Krijgen we wel een leukere middag voor.
een shotje bitterbalmaagsap klinkt niet echt als een gezellige middagquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het al tijd voor shotjes? Krijgen we wel een leukere middag voor.
Open kast is prima verder, het hoeft niet uit het zicht ofzo. Sterker nog, met die consoles is open juist wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een volledige open kast; maar ik heb ook niet zoveel spullen om weg te stoppen. Die kunnen weer in een andere kast dan. Heb ook gedacht aan zelf maken; om het maar op maat te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een shotje bitterbalmaagsap klinkt niet echt als een gezellige middag
Dat was voor mij ook een overweging. Geen zin om de kastdeuren de helft van de tijd open te moeten maken en open te laten staan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Open kast is prima verder, het hoeft niet uit het zicht ofzo. Sterker nog, met die consoles is open juist wel lekker.
Exact dat ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een overweging. Geen zin om de kastdeuren de helft van de tijd open te moeten maken en open te laten staan.
Aww, daar gaat het grapje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Sta je met de palletwagen voor, komt de buurman al thuis.
Ideaal
Huh nu?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
US z'n afterparty?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
Nieuwerkerk aan den IJssel?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
2 blanco slides aan het eind toevoegen. versturen als versie 2 in pdfquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
ik mis alleen een glijbaan naar dat zwembadquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou genoeg apen hier in de sc die dat best mooi vinden
Tilburg staat ook in dat rijtje met "lage" lelijke steden met een verdorven inwonersbestand maar denk dat ik deze erger vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?
* Kijkt in de spiegelquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou genoeg apen hier in de sc die dat best mooi vinden
Ja zijn we toch allemaalquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Kijkt in de spiegel
Aap gespot
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is hahaquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Frantic er klopt echt nietsvan dat programma. Het is zo naar allemaal. Het moeten acteurs zijn ofzo
Ik heb hier zo mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zijn we toch allemaalZelfs uitstraling :p
Welk programma?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is haha
ik zit echt elke keer met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is haha
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zijn we toch allemaalZelfs uitstraling :p
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Wonen in het groen is wel fijn hoor. Daarom ben ik ook zo graag in ons huis in Hongarije. Het gezoem van de bijtjes, de rust, heerlijk
Is dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dit over die jongen die de croissantjes wilden opwarmen op de kookplaat?
DAt komt ook uit dat programma jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Zelfde programme inderdaad. Iedereen weet toch dat je die in een pan moet doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik leg ze altijd op de verwarming voor slow-cooking zodat ze extra veel smaak hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde programme inderdaad. Iedereen weet toch dat je die in een pan moet doen.
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik leg ze altijd op de verwarming voor slow-cooking zodat ze extra veel smaak hebben.
Niet je ei bakken op de vloerquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebben
Bijen sla ik echt kapotstuk als ik ze zie of hoor of voel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Wonen in het groen is wel fijn hoor. Daarom ben ik ook zo graag in ons huis in Hongarije. Het gezoem van de bijtjes, de rust, heerlijk
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet je ei bakken op de vloer
Ah dus gerrie legt croissantsquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat ze uitbroeden door mijn kip
Gewoon rechtstreeks uit de hete kut vreten die croissantjes, lekker alfa.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat ze uitbroeden door mijn kip
Heb ik....quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebben
Beetje uitwringen voor de honing.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijen sla ik echt kapotstuk als ik ze zie of hoor of voel.
Dan krijg je zo'n raar ei waarbij het eigeel wel gestold is maar het eiwit nog vloeibaar isquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet je ei bakken op de vloer
Gewoon de verwarming wat hoger zetten toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n raar ei waarbij het eigeel wel gestold is maar het eiwit nog vloeibaar is
Met een beetje geluk brandt je dan ook gelijk al het stof weg en hoef je niet meer te stofzuigenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming wat hoger zetten toch?
Neejoh lekker man.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg van die zweterige voetjes van vloerverwarming.
Vind je overal van die gefrituurde muizenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk brandt je dan ook gelijk al het stof weg en hoef je niet meer te stofzuigen
Op een bordje leggen en een goede scheut pindasaus er overheen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je overal van die gefrituurde muizen
we kunnen ook onze funda plannen laten gaan en bij haags intrekken?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt een bubbelbad én vloerverwarming?
Haags, kan ik een avondje komen testbubbelen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ook onze funda plannen laten gaan en bij haags intrekken?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, kan ik een avondje komen testbubbelen?
de gemiddelde fokker heeft 30cm in de broek en 5 miljoen op de bank, dat weet iedereen.quote:
Mja ik wijk altijd af van het gemiddeldequote:Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de gemiddelde fokker heeft 30cm in de broek en 5 miljoen op de bank, dat weet iedereen.
Zo erg is het toch ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook niet.
Ooit zal het leven weer zin hebben
kom vechten danquote:
en je glas?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Morgen wordt eindelijk de binnendeur geplaatst![]()
3 jaar verder maar dan heb je ook wat
overmorgen wil je er blijven wonenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Van de woning die je gaat verlatenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
zou bijna moeten doen puur en alleen vanwege de deurquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
overmorgen wil je er blijven wonen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Haags het volgende:
Ik heb bijna alle kerstcadeaus binnen jongens
Haaaaaahahahahahahaha, nou dat wordt in werkelijkheid dus 14 november 2021.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Minister De Jonge: als het meezit rond 4 januari starten met vaccineren
Minister De Jonge (Volksgezondheid) laat op Twitter weten dat "als het meezit" er in Nederland op 4 januari gestart kan worden met vaccineren.
een hopje van haagsquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wanneer krijgen we ons cadeautje?
Niet. Ik ben skeer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wanneer krijgen we ons cadeautje?
ik heb er al meerdere opquote:
Lekkerrr. Ik heb gisteren alles besteld.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Haags het volgende:
Ik heb bijna alle kerstcadeaus binnen jongens
Lekker op tijd nogquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekkerrr. Ik heb gisteren alles besteld.
Dat is leuk ja. 8 jaar geleden als totale verrassing zelf een pakket mogen ontvangenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee of ik iets krijg, maakt me ook niet uit als niet zo is. Ik vind het ook leuk om dingen te geven. Krijg wel via FOK! een kerstpakket dus dat is sowieso wel leuk.
Nee is ook niet handig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja hou er niet van om op laatste moment te doen.
Ik had vorig jaar en jaar ervoor ook. Wou dit jaar eigenlijk niet maar ik werd overgehaald toch te doen maar dit is wel laatste keer (tenzij ik er echt slecht voor zit volgend jaar maar dat denk ik niet).quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. 8 jaar geleden als totale verrassing zelf een pakket mogen ontvangen![]()
![]()
Wij mogen iets uitkiezenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, van het werk krijg ik natuurlijk ook een pakket,, Meestal wel gewoon prima...
Wij ook. Dus ik weet eigenlijk al wat ik krijgquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar en jaar ervoor ook. Wou dit jaar eigenlijk niet maar ik werd overgehaald toch te doen maar dit is wel laatste keer (tenzij ik er echt slecht voor zit volgend jaar maar dat denk ik niet).
Hoelang heb je nog gewerkt dit jaar? Misschien krijg je nog wel een dinerbon van je vorige werkgeverquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het uwv niet aan kerstpakketten doet
Nopequote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog gewerkt dit jaar? Misschien krijg je nog wel een dinerbon van je vorige werkgever![]()
![]()
Oh wat aardig van hemquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik krijg ook kerstpakket van mijn moeders vriend. Kreeg altijd die van mijn moeder maar sinds zij is overleden blijft hij dat doen, ook al spreek en zie ik hem nog amper.
Ook ooit gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een soort webshop. Dit jaar mogen we 40 euro besteden.
Neequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook ooit gehad.
Ik heb een aantal jaren op vrijwillige basis een werkervaringsplek gehad bij de Financiele afdeling van de GGZ. Maar in diezelfde periode zat ik ook in 2 clientenraden.
Kon ik dus drie keer iets kiezen via die webshop
Dat vond ik zelf ook wel te veel van het goede...![]()
![]()
Misschien is dat om aan te geven hoe de NS denkt over de smaak van Starbucksquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt niets met kerstpakketten. Kreeg van de NS waar ik even voor starbucks heb gewerkt een keer een theedoek en afwasmiddel van rituals.
![]()
Begrijp ik niet
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik krijg ook kerstpakket van mijn moeders vriend. Kreeg altijd die van mijn moeder maar sinds zij is overleden blijft hij dat doen, ook al spreek en zie ik hem nog amper.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien is dat om aan te geven hoe de NS denkt over de smaak van Starbucks
Ja had ik ook echt niet verwacht dit jaar want ben er volgens mij 0x geweest dit jaar maar kreeg 2 weken terug uit het niets een appje dat ik hem kan ophalen tegen kerst.quote:
Zeker omdat je nooit in de spoelkeuken meehielp.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt niets met kerstpakketten. Kreeg van de NS waar ik even voor starbucks heb gewerkt een keer een theedoek en afwasmiddel van rituals.
![]()
Begrijp ik niet
stille hint :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker omdat je nooit in de spoelkeuken meehielp.
nou dat is wel vrij duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals US die je een stringetje opstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik moet van mijn vader meer die man opzoeken.Nee daar zou je het ook niet voor moeten doen maar misschien i het wel leuk om contact te houden met hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niks tegen hem tijdens zijn relatie met mijn moeder maar kan ook niet zeggen dat ik er veel mee kon praten? Ik heb niet echt de behoefte om vanuit mezelf te vragen of ik langs zou komen ofzo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar zou je het ook niet voor moeten doen maar misschien i het wel leuk om contact te houden met hem
Leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een soort webshop. Dit jaar mogen we 40 euro besteden.
ze krijgen net als vorige jaar een boekje waaruit ze zelf iets mogen kiezen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef jij een kerstpakket aan je mensen?
Dat is wel zo fijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:18 schreef Haags het volgende:
[..]
ze krijgen net als vorige jaar een boekje waaruit ze zelf iets mogen kiezen.
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Hahaquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel zo fijn
Bij de krant kregen we ooit een fles wijn en twee glazen met het bedrijfslogo erop.
als je dit zonder context leest zou je aan een fucked up driehoeksverhouding denken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Haha
Neequote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dit zonder context leest zou je aan een fucked up driehoeksverhouding denken.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Haha
Precies. Beetje meebewegen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je zien hoe tijden zijn veranderd. Zo'n cadeau zou idd niet meer kunnen. Daarom is zelf uitzoeken ideaal
lucky you. ik had vandaag erg weinig gerriequote:
Everybody loves a good Gerriequote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Echt prachtig dat bijna iedereen nu mee praat over zijn/haar gerries
Ik weiger.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
beaglemans doet dit.. komt ie op j schoot zitten (ok doet ie alleen bij mijquote:
Sneu verhaal weer jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)orfilm-binnenstapte/
Frytzl Felderhåf
Niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)den-en-gewonden.html dit ook :/
Had nog een leuke bedacht voor als je aan de dunne bentquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog een leuke bedacht voor als je aan de dunne bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie was het :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
Staat er net iemand door m'n voorruit naar binnen te loeren. Met de neus tegen het glas. Lopen ze weg zodra ze zien dat ik m'n woonkamer binnenloop.
Leek in eerste instantie op m'n moeder. Dus doe de voordeur open. Vaag onsamenhangend verhaal over m'n tuin :s
komt niet op fundaquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Je huis zou vandaag oo op funda komen toch?
oke nou dan zou ik het in de gaten houdenquote:
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk het niet. Lijkt er niet echt op iig. Maarja dat weet je toch nooit van te voren.
ja zo ff camera terugkijken. staat wss wel kenteken op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou dan zou ik het in de gaten houden![]()
Als ze tegen je raa gedrukt staan vind ik wat vreemd
plus gracht met krokodilquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.
Staat er iets anders met een vergelijkbare tuin openlijk te koop in de straat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo ff camera terugkijken. staat wss wel kenteken op.
de carronade hangt al uit het raam bovenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.
nee, mijn voortuin en huis zijn nogal uniekquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat er iets anders met een vergelijkbare tuin openlijk te koop in de straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |