Aww, daar gaat het grapje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Sta je met de palletwagen voor, komt de buurman al thuis.
Ideaal
Huh nu?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
US z'n afterparty?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
Nieuwerkerk aan den IJssel?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
2 blanco slides aan het eind toevoegen. versturen als versie 2 in pdfquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
ik mis alleen een glijbaan naar dat zwembadquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou genoeg apen hier in de sc die dat best mooi vinden
Tilburg staat ook in dat rijtje met "lage" lelijke steden met een verdorven inwonersbestand maar denk dat ik deze erger vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?
* Kijkt in de spiegelquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou genoeg apen hier in de sc die dat best mooi vinden
Ja zijn we toch allemaalquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Kijkt in de spiegel
Aap gespot
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is hahaquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Frantic er klopt echt nietsvan dat programma. Het is zo naar allemaal. Het moeten acteurs zijn ofzo
Ik heb hier zo mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zijn we toch allemaalZelfs uitstraling :p
Welk programma?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is haha
ik zit echt elke keer met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee, kan me er ook echt niet druk om maken of 't echt of nep is haha
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zijn we toch allemaalZelfs uitstraling :p
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Wonen in het groen is wel fijn hoor. Daarom ben ik ook zo graag in ons huis in Hongarije. Het gezoem van de bijtjes, de rust, heerlijk
Is dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dit over die jongen die de croissantjes wilden opwarmen op de kookplaat?
DAt komt ook uit dat programma jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Zelfde programme inderdaad. Iedereen weet toch dat je die in een pan moet doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik leg ze altijd op de verwarming voor slow-cooking zodat ze extra veel smaak hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde programme inderdaad. Iedereen weet toch dat je die in een pan moet doen.
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik leg ze altijd op de verwarming voor slow-cooking zodat ze extra veel smaak hebben.
Niet je ei bakken op de vloerquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebben
Bijen sla ik echt kapotstuk als ik ze zie of hoor of voel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Wonen in het groen is wel fijn hoor. Daarom ben ik ook zo graag in ons huis in Hongarije. Het gezoem van de bijtjes, de rust, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |