Aww, daar gaat het grapje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Sta je met de palletwagen voor, komt de buurman al thuis.
Ideaal
Huh nu?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
US z'n afterparty?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor meute dronken torren dat onder mijn raam door loopt
Nieuwerkerk aan den IJssel?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
2 blanco slides aan het eind toevoegen. versturen als versie 2 in pdfquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
He fuck, presentatie verstuurd als powerpoint en niet als pdf. Nou kunnen anderen er weer in gaan zitten kliederen
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu in de laagste stad van Nederland.
ik mis alleen een glijbaan naar dat zwembadquote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou genoeg apen hier in de sc die dat best mooi vinden
Tilburg staat ook in dat rijtje met "lage" lelijke steden met een verdorven inwonersbestand maar denk dat ik deze erger vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tilburg? Of bedoelde je qua landhoogte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |