quote:
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb jij je woonkamer ingericht dan?
Ik heb vertrouwen in mensen en vertrouwen in US.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.
Hij geeft steeds kopjes en trekt dan toch op 't laatste moment z'n keutel terug.
Het zou mij zwaar tegenvallen als het huis van US er niet ongeveer zo uitzietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijg je toch nooit foto's van / antwoord op.
Hij geeft steeds kopjes en trekt dan toch op 't laatste moment z'n keutel terug.
Bruin lederen slangenbehang behang aan de TV muur en een plafondscherm voor de beamer,, 12 persoons-loungebank in u vorm, twee bomen in grote potten, kleine witte tafeltjes voor bij de bank, centraal punt voor mijn audio met aanlichting, loopplank over binnenwater met spotjes richting de rest van het huis, groot schilderij aan de muur, gashaard en een hoogpolig kleed, dat was het wel eigenlijk qua woonkamer, zal eens een foto maken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb jij je woonkamer ingericht dan? of in laten richten.
en nooit behoefte aan vernieuwing?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst wel een suportoffe kast gezien bij de Leen Bakker, maar heb al een kast.
Die chandelier heb ik op de tweede slaapkamer hangenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou mij zwaar tegenvallen als het huis van US er niet ongeveer zo uitziet
[ afbeelding ]
Belangrijk wel, die foto van de achterkantquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.leenbakker.nl(...)droze-180x89-5x40-cm![]()
Dit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Kringloop, Karwei, Kwantum, Ikea, Jysk, zolders van families
De Binnendieze stroomt door je woonkamer?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruin lederen slangenbehang behang aan de TV muur en een plafondscherm voor de beamer,, 12 persoons-loungebank in u vorm, twee bomen in grote potten, kleine witte tafeltjes voor bij de bank, centraal punt voor mijn audio met aanlichting, loopplank over binnenwater met spotjes richting de rest van het huis, groot schilderij aan de muur, gashaard en een hoogpolig kleed, dat was het wel eigenlijk qua woonkamer, zal eens een foto maken.
Op zich, je weet nu wel dat je 'm ergens tegenaan moet zetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Belangrijk wel, die foto van de achterkant
Het is niet zo dat je nu de hele tijd maagsap moet uitspugenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
K heb de pillen tegen maagsap. Staat op doosje.
Iemand glaasje maagsap?
Ligt er aan hoeveel mensen een glaasje willenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je nu de hele tijd maagsap moet uitspugen
truequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich, je weet nu wel dat je 'm ergens tegenaan moet zetten.
ik sla even over, dankjequote:Op dinsdag 1 december 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen een glaasje willen
Ik wil een parapluutjes en een rietje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had net voor iedereen een glaasje
shotjes? of echt een glas?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had net voor iedereen een glaasje
Dat is een architectonische visualisatie ervan, de Dieze loopt wel onder de keuken door hier.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Binnendieze stroomt door je woonkamer?
Ik heb een vintage kast gekocht. Die heeft inderdaad wat meer ruimte.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd over hoe weinig ruimte die "tv-kasten" hebben. Ja, we hebben een bovengemiddelde hoeveelheid randapparaten, maar in de meeste past net aan een afstandsbediening.
Ik wil wat anders dan de draak die we hebben staan, maar ik denk dat het zelf maken wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een vintage kast gekocht. Die heeft inderdaad wat meer ruimte.
Die heb k nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een parapluutjes en een rietje.
Draaksinterijsenpietquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd over hoe weinig ruimte die "tv-kasten" hebben. Ja, we hebben een bovengemiddelde hoeveelheid randapparaten, maar in de meeste past net aan een afstandsbediening.
Ik heb een volledige open kast; maar ik heb ook niet zoveel spullen om weg te stoppen. Die kunnen weer in een andere kast dan. Heb ook gedacht aan zelf maken; om het maar op maat te krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan de draak die we hebben staan, maar ik denk dat het zelf maken wordt.
K had voor ook al een maagsap shotje klaar staan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het al tijd voor shotjes? Krijgen we wel een leukere middag voor.
een shotje bitterbalmaagsap klinkt niet echt als een gezellige middagquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het al tijd voor shotjes? Krijgen we wel een leukere middag voor.
Open kast is prima verder, het hoeft niet uit het zicht ofzo. Sterker nog, met die consoles is open juist wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een volledige open kast; maar ik heb ook niet zoveel spullen om weg te stoppen. Die kunnen weer in een andere kast dan. Heb ook gedacht aan zelf maken; om het maar op maat te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een shotje bitterbalmaagsap klinkt niet echt als een gezellige middag
Dat was voor mij ook een overweging. Geen zin om de kastdeuren de helft van de tijd open te moeten maken en open te laten staan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Open kast is prima verder, het hoeft niet uit het zicht ofzo. Sterker nog, met die consoles is open juist wel lekker.
Exact dat ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een overweging. Geen zin om de kastdeuren de helft van de tijd open te moeten maken en open te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |