quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik moet van mijn vader meer die man opzoeken.Nee daar zou je het ook niet voor moeten doen maar misschien i het wel leuk om contact te houden met hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niks tegen hem tijdens zijn relatie met mijn moeder maar kan ook niet zeggen dat ik er veel mee kon praten? Ik heb niet echt de behoefte om vanuit mezelf te vragen of ik langs zou komen ofzo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar zou je het ook niet voor moeten doen maar misschien i het wel leuk om contact te houden met hem
Leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een soort webshop. Dit jaar mogen we 40 euro besteden.
ze krijgen net als vorige jaar een boekje waaruit ze zelf iets mogen kiezen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef jij een kerstpakket aan je mensen?
Dat is wel zo fijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:18 schreef Haags het volgende:
[..]
ze krijgen net als vorige jaar een boekje waaruit ze zelf iets mogen kiezen.
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Hahaquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel zo fijn
Bij de krant kregen we ooit een fles wijn en twee glazen met het bedrijfslogo erop.
als je dit zonder context leest zou je aan een fucked up driehoeksverhouding denken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Haha
Neequote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dit zonder context leest zou je aan een fucked up driehoeksverhouding denken.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik heb 1 man en 1 vrouw beiden moslim, die ga ik geen wijn geven. Haha
Precies. Beetje meebewegen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je zien hoe tijden zijn veranderd. Zo'n cadeau zou idd niet meer kunnen. Daarom is zelf uitzoeken ideaal
Everybody loves a good Gerriequote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Echt prachtig dat bijna iedereen nu mee praat over zijn/haar gerries
Ik weiger.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
beaglemans doet dit.. komt ie op j schoot zitten (ok doet ie alleen bij mijquote:
Sneu verhaal weer jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)orfilm-binnenstapte/
Frytzl Felderhåf
Niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het uwv niet aan kerstpakketten doet
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)den-en-gewonden.html dit ook :/
Had nog een leuke bedacht voor als je aan de dunne bentquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog een leuke bedacht voor als je aan de dunne bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie was het :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
Staat er net iemand door m'n voorruit naar binnen te loeren. Met de neus tegen het glas. Lopen ze weg zodra ze zien dat ik m'n woonkamer binnenloop.
Leek in eerste instantie op m'n moeder. Dus doe de voordeur open. Vaag onsamenhangend verhaal over m'n tuin :s
komt niet op fundaquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Je huis zou vandaag oo op funda komen toch?
oke nou dan zou ik het in de gaten houdenquote:
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk het niet. Lijkt er niet echt op iig. Maarja dat weet je toch nooit van te voren.
ja zo ff camera terugkijken. staat wss wel kenteken op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou dan zou ik het in de gaten houden![]()
Als ze tegen je raa gedrukt staan vind ik wat vreemd
plus gracht met krokodilquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.
Staat er iets anders met een vergelijkbare tuin openlijk te koop in de straat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo ff camera terugkijken. staat wss wel kenteken op.
de carronade hangt al uit het raam bovenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks maar even een paar dozijn landmijnen om je landgoed heen leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |