Wij ook. Dus ik weet eigenlijk al wat ik krijgquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar en jaar ervoor ook. Wou dit jaar eigenlijk niet maar ik werd overgehaald toch te doen maar dit is wel laatste keer (tenzij ik er echt slecht voor zit volgend jaar maar dat denk ik niet).
Hoelang heb je nog gewerkt dit jaar? Misschien krijg je nog wel een dinerbon van je vorige werkgeverquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het uwv niet aan kerstpakketten doet
Nopequote:Op dinsdag 1 december 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het uwv niet aan kerstpakketten doet
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog gewerkt dit jaar? Misschien krijg je nog wel een dinerbon van je vorige werkgever![]()
![]()
Oh wat aardig van hemquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik krijg ook kerstpakket van mijn moeders vriend. Kreeg altijd die van mijn moeder maar sinds zij is overleden blijft hij dat doen, ook al spreek en zie ik hem nog amper.
Ook ooit gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een soort webshop. Dit jaar mogen we 40 euro besteden.
Neequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook ooit gehad.
Ik heb een aantal jaren op vrijwillige basis een werkervaringsplek gehad bij de Financiele afdeling van de GGZ. Maar in diezelfde periode zat ik ook in 2 clientenraden.
Kon ik dus drie keer iets kiezen via die webshop
Dat vond ik zelf ook wel te veel van het goede...![]()
![]()
Misschien is dat om aan te geven hoe de NS denkt over de smaak van Starbucksquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt niets met kerstpakketten. Kreeg van de NS waar ik even voor starbucks heb gewerkt een keer een theedoek en afwasmiddel van rituals.
![]()
Begrijp ik niet
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik krijg ook kerstpakket van mijn moeders vriend. Kreeg altijd die van mijn moeder maar sinds zij is overleden blijft hij dat doen, ook al spreek en zie ik hem nog amper.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien is dat om aan te geven hoe de NS denkt over de smaak van Starbucks
Ja had ik ook echt niet verwacht dit jaar want ben er volgens mij 0x geweest dit jaar maar kreeg 2 weken terug uit het niets een appje dat ik hem kan ophalen tegen kerst.quote:
Zeker omdat je nooit in de spoelkeuken meehielp.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt niets met kerstpakketten. Kreeg van de NS waar ik even voor starbucks heb gewerkt een keer een theedoek en afwasmiddel van rituals.
![]()
Begrijp ik niet
stille hint :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker omdat je nooit in de spoelkeuken meehielp.
nou dat is wel vrij duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals US die je een stringetje opstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |