een hopje van haagsquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wanneer krijgen we ons cadeautje?
Niet. Ik ben skeer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wanneer krijgen we ons cadeautje?
Lekkerrr. Ik heb gisteren alles besteld.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Haags het volgende:
Ik heb bijna alle kerstcadeaus binnen jongens
Lekker op tijd nogquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekkerrr. Ik heb gisteren alles besteld.
Dat is leuk ja. 8 jaar geleden als totale verrassing zelf een pakket mogen ontvangenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee of ik iets krijg, maakt me ook niet uit als niet zo is. Ik vind het ook leuk om dingen te geven. Krijg wel via FOK! een kerstpakket dus dat is sowieso wel leuk.
Nee is ook niet handig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja hou er niet van om op laatste moment te doen.
Ik had vorig jaar en jaar ervoor ook. Wou dit jaar eigenlijk niet maar ik werd overgehaald toch te doen maar dit is wel laatste keer (tenzij ik er echt slecht voor zit volgend jaar maar dat denk ik niet).quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. 8 jaar geleden als totale verrassing zelf een pakket mogen ontvangen![]()
![]()
Wij mogen iets uitkiezenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, van het werk krijg ik natuurlijk ook een pakket,, Meestal wel gewoon prima...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |