quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet je ei bakken op de vloer
Ah dus gerrie legt croissantsquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat ze uitbroeden door mijn kip
Gewoon rechtstreeks uit de hete kut vreten die croissantjes, lekker alfa.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat ze uitbroeden door mijn kip
Heb ik....quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo dom als mensen vloerverwarming hebben
Beetje uitwringen voor de honing.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijen sla ik echt kapotstuk als ik ze zie of hoor of voel.
Dan krijg je zo'n raar ei waarbij het eigeel wel gestold is maar het eiwit nog vloeibaar isquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet je ei bakken op de vloer
Gewoon de verwarming wat hoger zetten toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n raar ei waarbij het eigeel wel gestold is maar het eiwit nog vloeibaar is
Met een beetje geluk brandt je dan ook gelijk al het stof weg en hoef je niet meer te stofzuigenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming wat hoger zetten toch?
Neejoh lekker man.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg van die zweterige voetjes van vloerverwarming.
Vind je overal van die gefrituurde muizenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk brandt je dan ook gelijk al het stof weg en hoef je niet meer te stofzuigen
Op een bordje leggen en een goede scheut pindasaus er overheen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je overal van die gefrituurde muizen
we kunnen ook onze funda plannen laten gaan en bij haags intrekken?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt een bubbelbad én vloerverwarming?
Haags, kan ik een avondje komen testbubbelen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ook onze funda plannen laten gaan en bij haags intrekken?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, kan ik een avondje komen testbubbelen?
Mja ik wijk altijd af van het gemiddeldequote:Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de gemiddelde fokker heeft 30cm in de broek en 5 miljoen op de bank, dat weet iedereen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook niet.
Ooit zal het leven weer zin hebben
en je glas?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Morgen wordt eindelijk de binnendeur geplaatst![]()
3 jaar verder maar dan heb je ook wat
overmorgen wil je er blijven wonenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Van de woning die je gaat verlatenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
zou bijna moeten doen puur en alleen vanwege de deurquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
overmorgen wil je er blijven wonen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Haags het volgende:
Ik heb bijna alle kerstcadeaus binnen jongens
Haaaaaahahahahahahaha, nou dat wordt in werkelijkheid dus 14 november 2021.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Minister De Jonge: als het meezit rond 4 januari starten met vaccineren
Minister De Jonge (Volksgezondheid) laat op Twitter weten dat "als het meezit" er in Nederland op 4 januari gestart kan worden met vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |