abonnement Unibet Coolblue
pi_196571975
en nog meer vergeten kaarten
  Moderator zaterdag 5 december 2020 @ 22:19:27 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196571983
Volgens mij had Jesse hier wel hulp kunnen bieden
  zaterdag 5 december 2020 @ 22:20:14 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_196571988
Je zou kunnen zeggen dat ze van de kaart zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_196572011
Justin exit.
  zaterdag 5 december 2020 @ 22:21:59 #106
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_196572019
Wandelende schietschijven net.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_196572020
Was bijna vergeten dat ze slaapgebrek hebben.
pi_196572045
Lol Krijn de schuld geven.
pi_196572069
Hihi :D
pi_196572070
Lekker schreeuwen Marjolein.
pi_196572076
Haha wtf
  zaterdag 5 december 2020 @ 22:25:12 #112
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_196572079
Dropping genot

Of toch niet
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_196572096
Lijkt net echt :D
pi_196572102
gaan ze ze nu martelen om te kijken of ze hebben wat nodig is
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196572168
Wie zou er gaan rennen?
pi_196572184
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef potjecreme het volgende:
Wie zou er gaan rennen?
Lijkt me niet een heel goed idee, ze schieten je zo neer
pi_196572206
ja denk dat het niet handig is vanuit die situatie zonder zicht op je omgeving
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196572323
Jesse was wel een topgozer, maar te verstrooid en niet scherp genoeg.
  zaterdag 5 december 2020 @ 22:48:27 #119
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196572435
Einde van de aflevering was het interessantste.. een aantal leken bijna te slapen in die bus? Wel mooi dat een aantal al plannen aan het maken waren..

Jesse was veel te verstrooid vond ik, in het begin zat hij ook steeds met de uitrusting te klooien.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196580609
Moeten die commando's in het echt nou echt dagen langs opblijven en zulk zwaar werk doen? Vind het maar wazig :?
pi_196580658
Jammer dat Jesse eruit is, hij liet zich volgens mij te veel sturen door de communicatie van die Ray. Hij werd onzeker en dacht dat hij moest gaan. Ik denk dat als hij had gezegd dat hij goed bezig was (behalve die drie seconden te laat) dat hij best nog mocht blijven.

Verder wel een stuntelige aflevering, zeker met die communicatie en het gebrek aan kaarten. Ben benieuwd wie er uit gaat vliegen hierdoor. Einde was wel spannend, ik hoop een beetje actie voor volgende week! :) ~O>
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196580681
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:02 schreef Beursaap het volgende:
Moeten die commando's in het echt nou echt dagen langs opblijven en zulk zwaar werk doen? Vind het maar wazig :?
Zeker wel, en nog een stuk zwaarder aangezien er echt gevaar is.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 6 december 2020 @ 14:29:31 #123
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_196581215
Ik vind nog steeds dat er nu overdreven wordt met het slaapgebrek. Alles wat ze nu slecht gaan doen is alleen maar, of vooral, omdat ze nauwelijks slapen. Geen wonder dat dingen dan moeilijk worden.
Om de vergelijking met Kamp Waes maar weer even te maken; daar mochten ze op een gegeven moment een nacht van 7 uur maken en gingen ze daarna de meer tactische fase in. Toen speelde dat hele slapen minder een rol.
Maar ik vind überhaupt dat dit programma warriger en minder goed in elkaar zit, je hebt ook veel minder met de kandidaten (zag gisteren iemand voorbij komen die ik tot nu toe nog niet had gezien leek het wel).

Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Koel en donker bewaren
  zondag 6 december 2020 @ 14:32:41 #124
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196581280
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind nog steeds dat er nu overdreven wordt met het slaapgebrek. Alles wat ze nu slecht gaan doen is alleen maar, of vooral, omdat ze nauwelijks slapen. Geen wonder dat dingen dan moeilijk worden.
Om de vergelijking met Kamp Waes maar weer even te maken; daar mochten ze op een gegeven moment een nacht van 7 uur maken en gingen ze daarna de meer tactische fase in. Toen speelde dat hele slapen minder een rol.
Maar ik vind überhaupt dat dit programma warriger en minder goed in elkaar zit, je hebt ook veel minder met de kandidaten (zag gisteren iemand voorbij komen die ik tot nu toe nog niet had gezien leek het wel).

Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Was het Justin? Die had ik voor gisteren ook nog niet gezien volgens mij _O-

En dat laatste was ook raar. Prima als je zoiets vraagt in een gesprek vooraf, maar tijdens was echt raar :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 6 december 2020 @ 14:35:09 #125
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_196581325
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 14:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Was het Justin? Die had ik voor gisteren ook nog niet gezien volgens mij _O-

Haha ja die!
Koel en donker bewaren
pi_196581485
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Jeroen heeft niet echt een toegevoegde waarde, maar gelukkig doet hij niet geforceerd grappig, daar was ik wel bang voor. Maar dat stukje inderdaad was wel raar, ik denk wel dat dat bedacht was. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196581663
Als die er een aflevering niet in zou zitten zou je het niet merken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196581911
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:04 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Jesse eruit is, hij liet zich volgens mij te veel sturen door de communicatie van die Ray. Hij werd onzeker en dacht dat hij moest gaan. Ik denk dat als hij had gezegd dat hij goed bezig was (behalve die drie seconden te laat) dat hij best nog mocht blijven.
Nee Jesse was gewoon klaar. Die was elke keer de weg kwijt en warrig, en voordat ze naar de vliegtuigen gingen had ie zn zooi niet eens klaar en moest ie nog een riem omhangen.

Dat ze die kaarten zijn vergeten was wel een mega faal zeg.. van het ploegje dat nog over is zullen Jonathan, Tom O en Krijn het wel gaan fixen. Als Jonathan het redt zie ik hem nog wel daadwerkelijk aanmelden bij het KCT ook.
Ben ook benieuwd wat ze nog te melden hebben over de manier waarop Krijn zn rol als commandant vervulde, dat is best een verantwoordelijkheid die ze zo in zijn schoenen schuiven, maar ze kiezen hem niet zomaar.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196582886
Vandaag terug gekeken. Kaart en radio kwijt, erotisch gekleed en over het zandpand hobbelen want te weinig tijd over. De geest van Jesse waarde nog rond of wat? Bedoel oké hij was idd vastberaden om zijn taak te vervullen in de holst van de nacht. Maar team bravo die geen radio bij zich had, alpha en bravo geen kaart. En de dames hadden dan wel een kaart en kompas maar Marjolein was van de kaart af. Mogelijk door slaapgebrek + parachure sprong.

Geforceerde gijzeling er na afloop bij. Met over duidelijk Nederlands accent van de gijzelnemers. _O- Ben benieuwd naar de verhoortenhnieken: vast geen waterboarding ala Guatanamo. Wel het omver gooien van de tafel en stoelen.

Ben meer benieuwd of Krijn, Tom en Tom, Jonathan die willen wegsprinten nog in de rug worden geschoten met losse flodders volgende week. Wel een mooie eerste instinct waar anderen meteen aangaven: niet doen joh, straks wordt je ontdekt. Ja dus? Nu zit je achterin de bus.
mag het weten
pi_196583383
Ze gingen hoe dan ook die bus in ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 6 december 2020 @ 17:01:55 #131
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196583694
Erotisch gekleed, verbaas me daar nog steeds over.. _O-

En dat vergeten van de kaart en de radio was wel echt slecht overigens. Aan Marjolein en die andere dame hadden ze ook niet veel op dat moment.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196591715
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:05 schreef Sangha het volgende:

[..]

Zeker wel, en nog een stuk zwaarder aangezien er echt gevaar is.
Hebben ze tegenwoordig dan ook nog middelen bij om scherp en alert te blijven? en dan bedoel ik geen blikjes red bull
pi_196591720
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind nog steeds dat er nu overdreven wordt met het slaapgebrek. Alles wat ze nu slecht gaan doen is alleen maar, of vooral, omdat ze nauwelijks slapen. Geen wonder dat dingen dan moeilijk worden.
Om de vergelijking met Kamp Waes maar weer even te maken; daar mochten ze op een gegeven moment een nacht van 7 uur maken en gingen ze daarna de meer tactische fase in. Toen speelde dat hele slapen minder een rol.
Maar ik vind überhaupt dat dit programma warriger en minder goed in elkaar zit, je hebt ook veel minder met de kandidaten (zag gisteren iemand voorbij komen die ik tot nu toe nog niet had gezien leek het wel).

Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Eensch!
Tom O ook nog nauwelijks gezien. En dat parachutespringen was voor het programma en de uitdaging nergens voor nodig, dat was puur een promotie momentje voor het leger.
pi_196591865
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nee Jesse was gewoon klaar. Die was elke keer de weg kwijt en warrig, en voordat ze naar de vliegtuigen gingen had ie zn zooi niet eens klaar en moest ie nog een riem omhangen.

Dat ze die kaarten zijn vergeten was wel een mega faal zeg.. van het ploegje dat nog over is zullen Jonathan, Tom O en Krijn het wel gaan fixen. Als Jonathan het redt zie ik hem nog wel daadwerkelijk aanmelden bij het KCT ook.
Ben ook benieuwd wat ze nog te melden hebben over de manier waarop Krijn zn rol als commandant vervulde, dat is best een verantwoordelijkheid die ze zo in zijn schoenen schuiven, maar ze kiezen hem niet zomaar.
Jesse was inderdaad klaar.

Maar Jesse is wel een perfectionist. Hij zou te laat komen want hij was nog niet klaar met zijn bepakking, dus terecht weg gestuurd, maar hij zou zijn kaart niet vergeten zijn denk ik.

Wat de rest vrijwel wel allemaal was vergeten. Die stonden dan weliswaar op tijd buiten met hun bepakking, maar die was dus niet compleet. Misschien nog wel een gevaarlijkere fout.
pi_196592012
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:11 schreef Ener-G het volgende:
Ben ook benieuwd wat ze nog te melden hebben over de manier waarop Krijn zn rol als commandant vervulde, dat is best een verantwoordelijkheid die ze zo in zijn schoenen schuiven, maar ze kiezen hem niet zomaar.
Als je in een oefensituatie kunt kiezen wie je commandant maakt, zou je dan degene kiezen waarvan je er vertrouwen in hebt dat-ie het kan? Of zou je degene kiezen over wie je twijfels hebt?
pi_196593726
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 00:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Als je in een oefensituatie kunt kiezen wie je commandant maakt, zou je dan degene kiezen waarvan je er vertrouwen in hebt dat-ie het kan? Of zou je degene kiezen over wie je twijfels hebt?
Op basis van de capaciteiten die ze tot nu toe hebben laten zien. Als ze Jesse of een van de dames hadden laten leiden was het zo mogelijk een nog grotere shit show.

“In het echie” kiezen ze tijdens de opleiding ook alleen de meest veelbelovende cursisten voor rollen als pelotonscommandant. Sterker nog, leiding kunnen geven is uberhaupt een van de vereisten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196593836
Ik weet nooit welke letter bij welke Tom hoort. :') Alleen wie de Toms zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind nog steeds dat er nu overdreven wordt met het slaapgebrek. Alles wat ze nu slecht gaan doen is alleen maar, of vooral, omdat ze nauwelijks slapen. Geen wonder dat dingen dan moeilijk worden.
Om de vergelijking met Kamp Waes maar weer even te maken; daar mochten ze op een gegeven moment een nacht van 7 uur maken en gingen ze daarna de meer tactische fase in. Toen speelde dat hele slapen minder een rol.
Maar ik vind überhaupt dat dit programma warriger en minder goed in elkaar zit, je hebt ook veel minder met de kandidaten (zag gisteren iemand voorbij komen die ik tot nu toe nog niet had gezien leek het wel).

Verder vind ik Jeroen ook niet echt leuk, dat rare stukje dat hij Ray ineens ging onderbreken, wtf was dat? Neem aan dat dat nep of afgesproken werk was? Anders vond ik dat maar raar gedrag van hem.
Ik ken kamp Waes niet, maar ik zit al wel de hele tijd te hopen op dat ze een keer weer mogen slapen. Nu weegt die factor inderdaad veel te zwaar.
pi_196593851
Marjolein heeft mijn verwachtingen wel overtroffen trouwens. Volgens mij liep die in aflevering 2 al te janken dat ze dacht dat ze het niet kon, maar sindsdien heeft ze geen krimp meer gegeven terwijl het alleen maar zwaarder is geworden. Die heeft toch even succesvol een knop weten om te zetten, want meestal is zo'n dipje het begin van het einde.
  maandag 7 december 2020 @ 08:24:20 #139
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196593985
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:00 schreef Chia het volgende:
Ik weet nooit welke letter bij welke Tom hoort. :') Alleen wie de Toms zijn.

Tom O is blOnd _O-

En komt uit Twente, dus eigenlijk is het Tom Oooo :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 7 december 2020 @ 08:24:57 #140
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196593992
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:02 schreef Chia het volgende:
Marjolein heeft mijn verwachtingen wel overtroffen trouwens. Volgens mij liep die in aflevering 2 al te janken dat ze dacht dat ze het niet kon, maar sindsdien heeft ze geen krimp meer gegeven terwijl het alleen maar zwaarder is geworden. Die heeft toch even succesvol een knop weten om te zetten, want meestal is zo'n dipje het begin van het einde.
Nou dit vind ik ook. Maar dat zagen ze dus ergens wel in haar, anders hadden ze haar heel snel naar huis laten gaan denk ik :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196594779
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 23:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hebben ze tegenwoordig dan ook nog middelen bij om scherp en alert te blijven?
Daar heb ik geen idee van. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196596079
Ze houden die dames wel uit de wind, beetje ongeloofwaardig.

Er zit geen enkele vrouw bij de KCT, niet omdat het niet mag, maar omdat het voor ze niet te doen is. Door die dames uit de wind te houden en de hand boven het hoofd te houden maken ze het er niet beter op.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 11:37:47 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196596272
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:26 schreef Dries4Ever het volgende:
Ze houden die dames wel uit de wind, beetje ongeloofwaardig.

Er zit geen enkele vrouw bij de KCT, niet omdat het niet mag, maar omdat het voor ze niet te doen is. Door die dames uit de wind te houden en de hand boven het hoofd te houden maken ze het er niet beter op.
Op basis waarvan vind je dat ze uit de wind worden gehouden?
pi_196596873
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:26 schreef Dries4Ever het volgende:
Ze houden die dames wel uit de wind, beetje ongeloofwaardig.

Er zit geen enkele vrouw bij de KCT, niet omdat het niet mag, maar omdat het voor ze niet te doen is. Door die dames uit de wind te houden en de hand boven het hoofd te houden maken ze het er niet beter op.
Dank niet dat ze uit de wind worden gehouden. Denk wel dat het een stuk milder is dan in het echt.
pi_196597187
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 12:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dank niet dat ze uit de wind worden gehouden. Denk wel dat het een stuk milder is dan in het echt.
En in het echt natuurlijk ook langer. Ze zijn nu een dag of 3 (?) fysiek geprikkeld. Dat kan je natuurlijk lichamelijk nog opvangen. Maar in de echte opleiding is dat weken achter elkaar. Als je dan niet sterk genoeg bent begeeft je lichaam het op een gegeven moment gewoon.
pi_196597258
Volgens mij zaten we ondertussen al aan de 100+ uur, dus zo'n ruim 4 dagen.
  maandag 7 december 2020 @ 15:00:40 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196599601
Wie van jullie die hier meeposten heeft zelf ook een militaire opleiding genoten?
Hetzij als dienstplichtige of beroeps?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196601442
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
Wie van jullie die hier meeposten heeft zelf ook een militaire opleiding genoten?
Hetzij als dienstplichtige of beroeps?
Ik heb in het leger gezeten, dienstplicht, en daarna enkele jaren beroeps
Dienstplicht zat ik bij de infanterie, beroeps lekker chill bij de Geneeskundige Dienst
  maandag 7 december 2020 @ 16:45:29 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196601579
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef BeriBeri het volgende:

Ik heb in het leger gezeten, dienstplicht, en daarna enkele jaren beroeps
Dienstplicht zat ik bij de infanterie, beroeps lekker chill bij de Geneeskundige Dienst
Je hebt de basisopleiding dus wel gehad. Stormbaan, bivak, schieten etc. ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196601708
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt de basisopleiding dus wel gehad. Stormbaan, bivak, schieten etc. ?
Ja de amo, 3 maanden lang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')